Na het debakel in Upgrade van AM3+ systeem, CPU + Videokaart heb ik besloten dat een nieuw systeem beter is dan een upgrade. Precies optijd was daar de best buy guide
Ik heb een systeem samengesteld, de basis hiervan is het mainstreamgamesysteem.
De videokaart heb ik veranderd, een videokaart van € 360,- is echt te veel. De benchmarks van de R9 380 zien er goed uit en de kaart is een stuk betaalbaarder
Ik wil niet betalen om games op very high te kunnen spelen. normal/high is goed genoeg.
Verder vraag ik mij af of er een goedkoper alternatief is voor de kast zonder in te leveren op kwaliteit. Het moet vooral stil zijn, ik ga niet overklokken. Er moeten 3 HDDs intern in passen. Extern drives hoeft niet, ik gebruik geen floppies of DVD's meer
Tot slot wil ik graag een modulaire voeding. Veel makkelijker om kabels weg te werken die er niet zijn
Bijvoorbeeld: pricewatch: Corsair CX500M
Zoals jullie wellicht merken zitten er geen HDDs in het overzicht. Ik heb al 2 SSD en een HDD die ik overneem in het nieuwe systeem.
Ik lees graag jullie commentaar.
De videokaart heb ik veranderd, een videokaart van € 360,- is echt te veel. De benchmarks van de R9 380 zien er goed uit en de kaart is een stuk betaalbaarder
Verder vraag ik mij af of er een goedkoper alternatief is voor de kast zonder in te leveren op kwaliteit. Het moet vooral stil zijn, ik ga niet overklokken. Er moeten 3 HDDs intern in passen. Extern drives hoeft niet, ik gebruik geen floppies of DVD's meer
Tot slot wil ik graag een modulaire voeding. Veel makkelijker om kabels weg te werken die er niet zijn
Bijvoorbeeld: pricewatch: Corsair CX500M
Zoals jullie wellicht merken zitten er geen HDDs in het overzicht. Ik heb al 2 SSD en een HDD die ik overneem in het nieuwe systeem.
Ik lees graag jullie commentaar.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 180,50 | € 180,50 |
| 1 | ASRock Fatal1ty B85 Killer | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | Club 3D Radeon R9 380 4GB royalQueen | € 242,95 | € 242,95 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury red HX318C10FR/8 | € 51,50 | € 51,50 |
| 1 | Seasonic S12G 450W | € 67,95 | € 67,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 691,80 | |