Ik ben opzoek naar een nieuwe pc zodat ik er een paar jaar mee vooruit kan 
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games zoals GTA V opnemen en streamen (met mods), 3d models maken (oa GTA V), renderen en programmeren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200-1500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een ASROCK Z97 mobo, die heb ik thuis al liggen en zou zonde zijn om weg te gooien.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil sws 500 gb ssd (dit is veel maar ik ga dit als main storage gebruiken) en nog 1 tb HDD. Al lijk ik nu gek, maar de hoeveelheid dingen die ik opsla qua game modding is erg veel en wil daarom zelf altijd nog een backup hebben ervan, daarom zoveel. En ik ben van plan met 16 gb ram te werken, ik weet dat 8 genoeg is maar ik wil graag veel
. Een i7 (4790k) wil ook er ook graag in hebben aangezien die er goed helpen bij 3d renderen. Verder wil ik nog een 2e beeldscherm (het liefst 21,5 inch)
.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat naar Nvidea en vond zelf de 970 wel interessant.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil het liefst een stille PC.
Ga je overklokken?
Ja
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games zoals GTA V opnemen en streamen (met mods), 3d models maken (oa GTA V), renderen en programmeren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200-1500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een ASROCK Z97 mobo, die heb ik thuis al liggen en zou zonde zijn om weg te gooien.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil sws 500 gb ssd (dit is veel maar ik ga dit als main storage gebruiken) en nog 1 tb HDD. Al lijk ik nu gek, maar de hoeveelheid dingen die ik opsla qua game modding is erg veel en wil daarom zelf altijd nog een backup hebben ervan, daarom zoveel. En ik ben van plan met 16 gb ram te werken, ik weet dat 8 genoeg is maar ik wil graag veel
.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat naar Nvidea en vond zelf de 970 wel interessant.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil het liefst een stille PC.
Ga je overklokken?
Ja
[ Voor 112% gewijzigd door samtoxie op 02-07-2015 14:31 ]