Reviews voor 'nieuwe' artikelen plaatsen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DedSec85
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-10 21:12
Hallo Tweakers,

Ik heb een RadTech ScreenSaverz beschermmat gekocht voor een MacBook Air. Hier wou ik een review van plaatsen.

Ik had al een drietal foto´s gemaakt, maar bij het aanmaken van de review kwam ik erachter dat ik alleen reviews kan schrijven van producten die al in de database staan. :|

Is het wellicht een idee om mensen ook reviews te laten plaatsen van producten die niet bekend zijn bij Tweakers? Wellicht kunnen deze eerst goedgekeurd worden door de redacte voordat deze daadwerkelijk geplaatst worden.

Hopelijk kunnen jullie hier iets mee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt producten zelf toevoegen, als die goed gekeurd zijn door de PWcrew kun je er gewoon een productreview aanknopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Alleen is die product-toevoegen link is nogal verborgen....

[ Voor 55% gewijzigd door Raven op 02-07-2015 11:15 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DedSec85
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-10 21:12
Raven schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:14:
Alleen is die product-toevoegen link is nogal verborgen....
Ik snap nog steeds niet wat je precies bedoelt. Net een tijd zitten rondklikken maar als ik op 'Product beoordelen' klik kom ik bij dezelfde pagina ('Productreview schrijven') uit.

Hier kan ik dus geen nieuw product inzetten, alleen kiezen uit de bestaande producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dan moet je nog eens lezen :P

"Op dit moment staat de product toevoegen-link in de PW nogal onopvallend onderaan en op een onlogische plek (naast de stats)"

De link voor het toevoegen van een product staat dus een heel eind naar beneden ipv (en bijv.) als opvallende knop naast de knop van "Product beoordelen".

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 02-07-2015 15:28 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:04

_David_

FP ProMod

llama llama duck

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Stap 1 is dus het product toevoegen, stap 2 het maken van de review nadat het product 'bestaat' in de PW.

(De laatste keer dat ik de achterkant van deze systemen zag was Windows XP nog een nieuw OS, dus ik heb geen zicht op hoe en wat maar) ik kan me zo voorstellen dat 'willekeurige' producten aan laten maken niet handig is zonder tussenkomst van de PW crew. Dit om goede structuren aan te houden en metadata goed in te zetten.

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 03-07-2015 09:41 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:04

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Het moet ook eerst goedgekeurd worden door het product content team voordat het in de pw komt :)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Pagina: 1