Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Handelen met aandelen. Dit aan de hand van twee schermen van 24". Ik heb nu een Samsung S24D590L, en ga hier een tweede van bijkopen. Hier ga ik dan verschillende programma's op draaien, verspreidt over beide schermen. Enkele sites plus charting en broker programmatuur. Volgens mij niet al te spannend. Wel is een betrouwbare wifi-verbinding een must.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs is niet zo van belang, maar wel een beetje in de budget sferen. Volgens mij is een systeem met mijn eisen redelijk snel gefinancierd.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb op dit moment nog niks. Wel zou het zo kunnen zijn dat ik in de komende maand een obsolete pc van mijn werk overneem. De specs van dit ding heb ik zo even niet paraat. Deze komt zonder besturingssysteem en harde schijf, logisch.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kan ik zomaar twee schermen op HD aansluiten aan elke willekeurige videokaart?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem mag om mij best wel compact zijn. Zuiniger is ook een pre, maar niet strikt noodzakelijk
Ga je overklokken?
Nope, tenzij hier aangegeven wordt dat het echt beter is, dan ga ik mij erop inlezen.
Alvast bedank!
EDIT: Hierbij een opzetje.
Handelen met aandelen. Dit aan de hand van twee schermen van 24". Ik heb nu een Samsung S24D590L, en ga hier een tweede van bijkopen. Hier ga ik dan verschillende programma's op draaien, verspreidt over beide schermen. Enkele sites plus charting en broker programmatuur. Volgens mij niet al te spannend. Wel is een betrouwbare wifi-verbinding een must.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs is niet zo van belang, maar wel een beetje in de budget sferen. Volgens mij is een systeem met mijn eisen redelijk snel gefinancierd.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb op dit moment nog niks. Wel zou het zo kunnen zijn dat ik in de komende maand een obsolete pc van mijn werk overneem. De specs van dit ding heb ik zo even niet paraat. Deze komt zonder besturingssysteem en harde schijf, logisch.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kan ik zomaar twee schermen op HD aansluiten aan elke willekeurige videokaart?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem mag om mij best wel compact zijn. Zuiniger is ook een pre, maar niet strikt noodzakelijk
Ga je overklokken?
Nope, tenzij hier aangegeven wordt dat het echt beter is, dan ga ik mij erop inlezen.
Alvast bedank!
EDIT: Hierbij een opzetje.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Celeron G1840 Boxed | € 35,50 | € 35,50 |
| 1 | Gigabyte GA-H81M-H | € 42,99 | € 42,99 |
| 1 | Sharkoon MA-M1000 | € 24,99 | € 24,99 |
| 1 | Samsung S24D590PL Zwart | € 169,11 | € 169,11 |
| 1 | Mushkin Essentials 992030 | € 27,- | € 27,- |
| 1 | be quiet! Pure Power L8 300W | € 40,95 | € 40,95 |
| 1 | Sandisk Ultra Plus 128GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 340,54 | |
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2015 09:33 . Reden: Opzetje met componenten toegevoegd ]