Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hero of Time schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 08:16:
[...]

Iets beter lezen, want hij heeft dat ook verklaart:

[...]

;)
En later weer om zeep helpt.
Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:22:
Laatmaar, die doet het ook weer niet! Nu allebeide kanten dus alleen rechts audio. Heb t al me 3 andere koptelefoons, oortjes, speakers geprobeerd.

Alleen rechts dus
Ongeacht wat er nu aan randapparatuur wel/niet werkt en hoe we het interpreteren, kan ik me nog steeds niet onttrekken aan het feit dat basis-stappen voor deductie, zoals de aangeraden Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eenvoudigweg niet worden gevolgd of gepost. Dan wordt het best lastig om een goede probleemstelling te formuleren en te beantwoorden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Pedje-san
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Ik heb deze (jonge) Tweaker geholpen met het opnieuw opbouwen van zijn pc. We zijn gestart met het verwijderen van de hardware uit de case en alles getest op de doos van het moederbord. Het werkte allemaal gelukkig nog goed en het probleem zat hem in het verkeerd aansluiten van de power, reset en ledjes. Heel misschien zat de 24 pins ook niet helemaal goed aangedrukt, maar dit weet ik niet helemaal zeker meer.

Uiteindelijk heb ik hem alles weer laten inbouwen (met de afstandsbusjes op de juiste plaats). De PC ging gewoon aan, en omdat ik niet meer tijd had heb ik het hierbij gelaten.

Audio (back):
Het probleem met de achterste input voor zijn speakers is inmiddels opgelost. Deze werkt gewoon en lag aan het 2.1 setje.

Audio (front):
Het pinnetje op het moederbord maakt geen contact met de stekker van de front audio. Ik heb het zelf niet gezien, maar ik verwacht dat hier het probleem ligt en omdat hij deze verder niet perse nodig heeft (en terug sturen zou betekenen dat de PC weer uit elkaar moet) hebben we dit ook maar laten zitten.

---
Dit is wat ik weet na heen en weer dm-en gister.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Pedje-san schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:42:

Dit is wat ik weet na heen en weer dm-en gister.
Hulde voor je inzet; wel erg lastig dat bepaalde communicatie (onzichtbaar voor iedereen) dan niet even wordt gemeld door TS.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Pedje-san
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Dat ben ik met je eens hoor, maar het blijft ook lastig om als nieuweling in te schatten wat wel en niet belangrijk is om te vermelden / testen. Er komt veel op je af... zeker bij zo'n eerste build. De meeste informatie staat hier overigens wel, de laatste update alleen nog niet.
Pagina: 1 2 Laatste