Brief SNB-REACT over inbreuk merkenrecht (Apple)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlee89
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Niet aangetekend, weggooien. Zo kreeg ik vorig jaar een niet aangetekende bekeuring uit Wallonie. Of ik wel de correcte persoon was die de overtreding heeft gepleegd. Uhmm nee, nooit ontvangen dus die brief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Nu online
sugarlee89 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 12:44:
Niet aangetekend, weggooien. Zo kreeg ik vorig jaar een niet aangetekende bekeuring uit Wallonie. Of ik wel de correcte persoon was die de overtreding heeft gepleegd. Uhmm nee, nooit ontvangen dus die brief.
Goed plan, lekker struisvogelen... Als je niet betaalt, wordt je vanzelf voor het gerecht gedaagd. Je komt (uiteraard) niet opdagen, en de boete wordt met ± factor 5 verhoogd, en nu via het OM in Nederland geïnd.

Sommige dingen moet je gewoonweg niet negeren... is niet handig.

[ Voor 22% gewijzigd door breew op 20-01-2017 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 23:39

WhiteDog

met zwarte hond

breew schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 14:41:
[...]

Goed plan, lekker struisvogelen... wordt nog leuk de komende jaren als je door België moet rijden. Als je niet betaald, wordt je vanzelf voor het gerecht gedaagd.
Euh nee hoor. België hangt inmiddels vol ANPR camera's. Er zijn ook mobiele patrouilles met camera's. Men gaat je gewoon uit het verkeer halen en dan mag je meteen betalen of je auto achterlaten? Niet akkoord? Geen probleem, toch eerst betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Nu online
WhiteDog schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 14:45:
[...]

Euh nee hoor. België hangt inmiddels vol ANPR camera's. Er zijn ook mobiele patrouilles met camera's. Men gaat je gewoon uit het verkeer halen en dan mag je meteen betalen of je auto achterlaten? Niet akkoord? Geen probleem, toch eerst betalen :)
kan ook :) Net wat eerder gebeurt.

dit zegt de ANWB:
"Als u de brief negeert (en dus niet akkoord gaat met de minnelijke schikking) dan zal u worden gedagvaard om te verschijnen voor de Belgische politierechter. Over het algemeen zal de boete die dan wordt opgelegd hoger zijn dan het bedrag dat in de minnelijke schikking wordt voorgesteld.

Betaalt u de door de politierechter opgelegde boete niet, dan kan het CJIB namens Belgische justitie de boete innen op grond van Europese wetgeving."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerminalNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:54
Je hoeft je niet druk te maken, ik heb toen nog contact gezocht dat ik het er niet mee eens was en erna gewoon niks meer van me laten horen. Nu bijna 2 jaar later nooit meer wat van gehoord.

Gewoon negeren en de kans dat je er nog wat van hoort is klein. Wel met de kanttekenig dat het in mijn geval 1 telefoon hoesje was. Een complete doos zullen ze iets meer moeite voor doen denk ik.
Pagina: 1 2 Laatste