Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaThijs
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-06 10:12
gambieter schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 19:30:
[...]

Nee, ik ben wel een alumnus van Utrecht Uni, maar mijn PhD is van 1995 in de veterinaire microbiologie. Het waren meer mijn Google skills en kennis van het gebied :p

[...]

Ik woon al weer 9 jaar in het VK, maar toch is zelfs zo'n binnenlandse verhuizing een crime. Alhoewel ik een huiseigenaar ben, moet ik nu weer huren aldaar en door de hele mallemolen heen. En de Brexit kan nog van alles gaan verpesten...
Ah, vandaar. De Brexit kan zeker invloed hebben. Het speelt hier ook meer dan ik zelf had verwacht. Succes met alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:25

tazzman

a real boardmonkey

Firesphere schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:10:
Memphis Belle kom ik dagelijks langs onderweg naar m'n werk :D Corner of Courtenay & Taranaki en ik woon zelf op Terrace Gds (trouwens, als je de Wellington County nieuwsbrief ontvangt, Terrace Gds en het bijbehorende park was deze week de featured!)

Als je in de buurt bent is een koffie van Gentlemans Beans of een koffie bij Mojo's wel een leuk idee. Tweakers NZ :P
Helaas, ik krijg de WCC nieuwsbrief niet omdat ik officieel in Lower Hutt woon alhoewel Eastbourne meer bij Wellington hoort dan bij "da Hutt". Ik werk zelf op Queens Wharf alhoewel ik ook klanten op Boulcott St heb zitten, da's dan wel weer in de buurt.

Tweakers NZ meeting zou wel leuk zijn - hoeveel hebben we er nou eigenlijk? 3?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wannial
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-06 13:21
* Wannial meldt zichzelf in het topic

Afgelopen bezig geweest met een werkgever in Ierland, dus niet zo ver als NZ, maar toch een stap.
Net een aanbod gekregen en ga hem hoogstwaarschijnlijk aannemen. Of ik de 27e van november wil komen beginnen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Medidem
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-01-2023
Ik zit zelf ook in Ierland (al een paar jaar). Dublin of ergens anders in Ierland?

Als je het aanbod accepteert dan helpt je nieuwe bedrijf je hopelijk bij het vinden van een woning. Maar zo niet, dan zou ik zodra je geaccepteerd hebt zsm gaan verkennen op daft.ie. Er is een behoorlijke huizencrisis in Dublin en iets geschikt (locatie, woning zelf etc) vinden is niet makkelijk.

Mocht je praktische vragen hebben over Ierland, je mag me DM'en (kan wel een paar dagen duren voor reactie)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gold_dust
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-08-2021
Medidem schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 13:11:
Ik zit zelf ook in Ierland (al een paar jaar). Dublin of ergens anders in Ierland?

Als je het aanbod accepteert dan helpt je nieuwe bedrijf je hopelijk bij het vinden van een woning. Maar zo niet, dan zou ik zodra je geaccepteerd hebt zsm gaan verkennen op daft.ie. Er is een behoorlijke huizencrisis in Dublin en iets geschikt (locatie, woning zelf etc) vinden is niet makkelijk.

Mocht je praktische vragen hebben over Ierland, je mag me DM'en (kan wel een paar dagen duren voor reactie)
Niet alleen in Dublin, dat is inmiddels 'overal' zo in en rond de grote steden in West Europa. Ik zou het zelfs als voorwaarde stellen bij een andere baan, als het bedrijf geen woning regelt zou ik er niet eens aan beginnen. Het vinden van werk is niet zo'n probleem in de IT sector, het probleem is het vinden van een woning. Ook sta je als buitenlander vaak achteraan als er een selectie wordt gemaakt aan wie iets verhuurd wordt, ken je de woningmarkt niet goed en betaal je de hoofdprijs voor expats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickboy333
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-03 16:21
Geen idee of de mods dit goedkeuren. Maar zou je hiervoor niet beter een nieuw topic kunnen openen ipv deze te necro'en. De orginele TS zal wss al lang op zn plek zitten.

TIME TO UPGRADE !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wannial
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-06 13:21
De originele TS zit inderdaad al lang op zijn plaats, maar er is ondertussen al wel door meerdere mensen gebruik gemaakt ook van dit topic voor buitenland avonturen.

Als de mods graag willen dat er een apart topic komt, prima, dan maak ik er wel een.
Ik heb het bod ondertussen geaccepteerd en zit te wachten op mijn contract die vandaag of morgen wel op de virtuele mat moet ploffen.

@Medidem Ik was me inderdaad erg bewust van de crisis op de woningmarkt in dublin, als je 's ochtends een appartement online ziet komen dan is het 's middags al weer weg/verhuurd.

Ik ga je vast en zeker nog even een DM sturen, want ik loop een beetje tegen het PPS nummer aanvragen aan. (je met een adres hebben maar dat heb ik niet in ierland, en nou kan ik niets huren omdat ik geen pps nummer heb.... sowieso was ik niet van plan om vanuit NL blind een appartement te gaan uren maar eerst een week of wat via airbnb ergens zitten en dan wat gaan zoeken)
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste