Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-06 15:27

Decennia

VECTORHEAD

Inmiddels komt OS2 steeds dichterbij en heb ik al een tijdje niks vernomen van stands in dit topic? Mensen al coole nieuwe stands gevonden of eentje die er echt uitspringt?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:29
Lekkerbek312 schreef op zondag 06 september 2015 @ 15:46:
[...]

Ik twijfel erg tussen deze en de zwarte versie. Ik heb een space grey watch. Vraag me af of die bruine versie daar wel bij staat.
Dat zou ik je ook niet durven zeggen. Kwestie van smaak :p misschien kan ik nog even kijken hoe dat bandje staat bij de space grey van een collega.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik heb de Product Red bandje besteld, zal een foto posten zodra ik 'm binnen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Binnenkort mijn Chinese vrienden op AliExpress maar weer eens opzoeken voor nieuwe kleurtjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Msi92 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:55:
Ik heb de Product Red bandje besteld, zal een foto posten zodra ik 'm binnen heb :)
Ben benieuwd, welke watch heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Dennischo schreef op woensdag 09 september 2015 @ 22:25:
[...]

Ben benieuwd, welke watch heb je?
Sport SG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
MrAcid schreef op donderdag 03 september 2015 @ 18:43:
[...]

Vanavond op de mat! Snel!

Prima kwaliteit, echt heel goed. Bij kritische blik/beoordeling: iets dunner en minder stug dan de Apple variant. Iets gladder rubber ook. Verder echt 1:1. Tevreden!

[afbeelding]
De witte is inmiddels na één keer dragen kapot. Klein scheurtje in de toplaag van het bandje (rubber) - bij de connector pinnetjes. Als ik heb er nu inschuif dan krult het rubber als het ware een beetje op, en zit het lelijk tegen het horloge aan. Bij de blauwe en groene bandjes zie ik hier nog niks van, dus hopelijk is dit gewoon een pechgevalletje.

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:48
Zojuist de Spigen Thin Fit op mijn Apple Watch gedaan past er goed op en lijkt de Apple watch goed te beschermen tegen krassen meer mensen ervaring met deze case?

• Chntl321
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-07-2023
michaeltjeh1 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 16:28:
Zojuist de Spigen Thin Fit op mijn Apple Watch gedaan past er goed op en lijkt de Apple watch goed te beschermen tegen krassen meer mensen ervaring met deze case?
Heb ik ook gehad, maar zodra ik maar ergens tegenaan kwam, schoot hij van de watch af. Heb hem er op een gegeven moment maar af gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Nog 1 weekje wachten :(

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ixBmMXr.png?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-06 21:22
hoe staat het trouwens met de 100% link bracelets?

[ Voor 7% gewijzigd door Captain Planet op 15-09-2015 21:49 ]

You and I have memories longer than the road ahead

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-06 10:06
Captain Planet schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 19:19:
hoe staat het trouwens met de 100% link bracelets?
Kwam vandaag deze tegen en ziet er geloofwaardig uit. Nu nog wachten totdat de prijs zakt :)

[ Voor 6% gewijzigd door Nano2009 op 16-09-2015 15:50 ]

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 13:18
Nano2009 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:49:
[...]

Kwam vandaag deze tegen en ziet er geloofwaardig uit. Nu nog wachten totdat de prijs zakt :)
Nice! :D Ja idd als de prijs zo rond de 70 is en hij in zwart beschikbaar is ga ik hem zeker halen.

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06 17:03
Even een korte review van een stand die ik gisteren binnen heb gekregen via AliExpress.

De omschrijving op de pagina van de verkoper laat niets te wensen over, maar foto's van een ander verkoper toonde meer details. Het is dus een stand gemaakt van ABS kunststof (glad, maar daar waar functioneel is het met ruwe oppervlak), siliconen rubber en aluminium (volgens verkoper). De stand is geheel zwart en bestaat uit 3 delen: voet van abs, met rubber onderkant en verzwaard. De standaard is een vierkante buis met afgeronde hoeken. Het bovenste afgeschuinde deel kan je eraf halen en dan blijkt dat een soort houder te zijn voor een siliconenrubberen houder voor de lader en kabel. Het zichtbare deel van die rubberen houder huist dus de lader en pas zo goed dat ik het plakzijde van de lader niet hoeft te gebruiken. Bovendien moet het zachte rubber krassen aan de onderkant van je watch voorkomen. Met het niet zichtbare deel kan je de 2m lange kabel netjes inkorten door het eromheen te rollen in de gegoten ribbels die als een schroefdraad over de lengte lopen. Uiteraard zitten op de juiste plekken de uitsparingen voor de uiteinden van de laadkabel.

Je watch kan je dus met gesloten of open bandje horizontaal plaatsen zoals dat gewenst is voor nightstand. Met een open bandje kan je je watch ook rechtop plaatsen.

Hier foto's gemaakt met een ipad:

Afbeeldingslocatie: http://members.tele2.nl/chinatown/plaatjes/IMG_7625.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.tele2.nl/chinatown/plaatjes/IMG_7630.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.tele2.nl/chinatown/plaatjes/IMG_7629.JPG

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:11
BellySM schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:09:
Even een korte review van een stand die ik gisteren binnen heb gekregen via AliExpress.

De omschrijving op de pagina van de verkoper laat niets te wensen over, maar foto's van een ander verkoper toonde meer details. Het is dus een stand gemaakt van ABS kunststof (glad, maar daar waar functioneel is het met ruwe oppervlak), siliconen rubber en aluminium (volgens verkoper). De stand is geheel zwart en bestaat uit 3 delen: voet van abs, met rubber onderkant en verzwaard. De standaard is een vierkante buis met afgeronde hoeken. Het bovenste afgeschuinde deel kan je eraf halen en dan blijkt dat een soort houder te zijn voor een siliconenrubberen houder voor de lader en kabel. Het zichtbare deel van die rubberen houder huist dus de lader en pas zo goed dat ik het plakzijde van de lader niet hoeft te gebruiken. Bovendien moet het zachte rubber krassen aan de onderkant van je watch voorkomen. Met het niet zichtbare deel kan je de 2m lange kabel netjes inkorten door het eromheen te rollen in de gegoten ribbels die als een schroefdraad over de lengte lopen. Uiteraard zitten op de juiste plekken de uitsparingen voor de uiteinden van de laadkabel.

Je watch kan je dus met gesloten of open bandje horizontaal plaatsen zoals dat gewenst is voor nightstand. Met een open bandje kan je je watch ook rechtop plaatsen.

Hier foto's gemaakt met een ipad:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is een exacte kopie van de Griffin.

I don't have dreams, I have goals!!

• Wingie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:29
Update van mijn milanese band van aliexpress. Heb vandaag de replacement button gekregen wat een farce het Is meer een lego do it yourself pakket. Voor mij Is de lol eraf. Heb geen kleine Chinese handjes die dit in elkaar kunnen zetten en daarnaast hoe moet dit in vredesnaam geen idee waar ik moet beginnen. Heb dus wederom om refund gevraagd.

Het gaat om dit probleem (foto's maar eff op dropbox gezet)
https://www.dropbox.com/s...5%2019%2026%2024.jpg?dl=0

En dit is wat ik vandaag ontvangen heb:
https://www.dropbox.com/s...5%2019%2026%2000.jpg?dl=0

[ Voor 20% gewijzigd door Wingie op 17-09-2015 21:19 ]

• MrAcid
  • Niet online
Risico van het vak - maar wel zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:05
MrAcid schreef op donderdag 17 september 2015 @ 21:52:
Risico van het vak - maar wel zuur.
Hoor wie 't zegt :)

Ik heb toch maar bij dezelfde leverancier ook zo'n milanese band besteld, voor 24 euro vind ik het risico wel acceptabel. Die griffin clone had ik ook al gezien, vraag me toch steeds meer af of het niet dezelfde items zijn met alleen een griffin logo en meerprijs erop geplakt.. Veel van die houders zijn toch niet echt voorbereid op nightstand mode, of er niet goed voor geschikt; zo'n hoge paal en dan de watch op zijn kant vind ik niet zo handig. Heb eerst een simpele orzly nightstand besteld tot er meer geschikte producten komen. Mijn voorkeur gaat uit naar een combi stand voor watch in nightstand en iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Wat bedoel je daarmee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZaag
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 00:22
Je nickname in combinatie met de opmerking dat het zuur is, gok ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
Kleine update had eea naar werk meegenomen en een handige collega heeft na wat gepruts het voor elkaar gekregen de button te vervangen MAAR bij het vastmaken aan de watch bleef de andere kant niet vastzitten (geen klik) en kan er met een beetje druk uitgeschoven worden. Waarschijnlijk zijn de veertjes aan die kant niet krachtig genoeg. Dus zal de verkoper dit laten weten en nog steeds retour geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-06 16:48
Ik heb gisteren de "stone" versie van deze gekocht:

http://m.aliexpress.com/item/32393855505.html

Iemand toevallig ervaringen met deze band en eventueel verkoper? Hij heeft veel order en veel positieve feedback...zal wel kloppen dan toch?

Wil ook graag deze bestellen: http://m.aliexpress.com/item/32375929763.html iemand ervaring met band/verkoper?

Dan een aanvullende vraag: de band die ik al gekocht heb zat op iets van €25,- incl verzenden. Komen hier nog (import)kosten bij, of wat is hiermee jullie ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb van de week deze band binnen gekregen.

http://m.aliexpress.com/i...wwdetail2mobilesitedetail

Voor € 6,50 (Hij was toen iets goedkoper) een leuke deal. Ding is niet van echt te onderscheiden, connector past volledig (Geen naad oid) alleen het rubber is iets soepeler maar dat vind ik persoonlijk wel fijn.

Had al een zwarte orginele sportband maar heb er nu dus een groene bij. Leuk voor tijdens het hardlopen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Wingie schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:44:
Kleine update had eea naar werk meegenomen en een handige collega heeft na wat gepruts het voor elkaar gekregen de button te vervangen MAAR bij het vastmaken aan de watch bleef de andere kant niet vastzitten (geen klik) en kan er met een beetje druk uitgeschoven worden. Waarschijnlijk zijn de veertjes aan die kant niet krachtig genoeg. Dus zal de verkoper dit laten weten en nog steeds retour geld terug.
Ik heb van de week zo'n slim spigen protector binnen gekregen, zo een die om de behuizing heen vast klikt. Op dat moment worden ook de zijkanten van de verbinding van de bandjes afgesloten, dus die kan er dan niet meer uit schuiven, ook al zit ie niet vast. Misschien een tip..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Donstil schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:03:
Ik heb van de week deze band binnen gekregen.

Voor € 6,50 (Hij was toen iets goedkoper) een leuke deal. Ding is niet van echt te onderscheiden, connector past volledig (Geen naad oid) alleen het rubber is iets soepeler maar dat vind ik persoonlijk wel fijn.

Had al een zwarte orginele sportband maar heb er nu dus een groene bij. Leuk voor tijdens het hardlopen.
Foto? :) Op amazon.de staat ook een hele zwik van die dingen, ben benieuwd of er verschil in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CopyCatz schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:25:
[...]

Foto? :) Op amazon.de staat ook een hele zwik van die dingen, ben benieuwd of er verschil in zit.
Het gros van de sport banden op AliExpress (Allemaal rond de 10,-) komen allemaal van een fabriek volgens mij.

Ik zal straks even foto's maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/fc8kuu.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/rkyphc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/rrqp2v.jpg

Bandje lijkt door de keukenlamp wat minder groen maar in normaal licht is dat niet zo.

[ Voor 21% gewijzigd door Donstil op 20-09-2015 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-11-2024
heel mooi ziet er goed uit heb je ook een link van de stalen band??

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paperbag24 schreef op zondag 20 september 2015 @ 21:32:
[...]

heel mooi ziet er goed uit heb je ook een link van de stalen band??

:)
Dat is deze

Toen ik hem kocht nog €110,- nu nog maar $55,- 8)7

Maar is een van de weinig echt goeie, geen gaps, passende connector. Enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Leuke verzameling zo :) !

Bij mij ziet het er dan zo uit. En daar blijft het maar even bij denk ik ook al jeukt het om uit te blijven breiden. Die schakelband is nu wel erg leuk voor die prijs!

Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5703/20955625093_f1f7e1853e_c.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door swv op 20-09-2015 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sww89 schreef op zondag 20 september 2015 @ 21:56:

Bij mij ziet het er dan zo uit. En daar blijft het maar even bij denk ik ook al jeukt het om uit te blijven breiden. Die schakelband is nu wel erg leuk voor die prijs!

[afbeelding]
Mooi die linker ook!

In mijn verzameling zit ook nog de Classic Buckle trouwens. Ook een erg fijne band.

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 20-09-2015 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
Helaas weer een negatieve update vwb milanese band, vanochtend viel afdekplaat je van magneet eraf. Na 1 dag gedragen te hebben ben er helemaal klaar mee. Ding gaat retour of prullenbak in wat een slechte kwaliteit heb ook veel moeite moeten doen om weer af te krijgen zat vast in de watch( gerepareerde kant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wingie schreef op zondag 20 september 2015 @ 22:38:
Helaas weer een negatieve update vwb milanese band, vanochtend viel afdekplaat je van magneet eraf. Na 1 dag gedragen te hebben ben er helemaal klaar mee. Ding gaat retour of prullenbak in wat een slechte kwaliteit heb ook veel moeite moeten doen om weer af te krijgen zat vast in de watch( gerepareerde kant)
Pfff balen ja.
Lees op Marcumors ook alleen maar ellende als het aankomt op de imitatie loops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:30
Hier ook de zwarte milanese loop binnen. Kwaliteit is inderdaad een stuk minder dan de immitatie LL.
Ook bij mij bleef 1 kant niet lekker zitten en kon er weer uitgeschoven worden.
Na een beetje heen en weer wrikken/schudden/klooien zit hij nu wel vast, nog niet geprobeerd om hem weer los te krijgen. Zit nu verder wel goed vast.

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Donstil schreef op zondag 20 september 2015 @ 21:27:

Bandje lijkt door de keukenlamp wat minder groen maar in normaal licht is dat niet zo.
Bedankt voor de foto's. Bij al die klonen zie ik als enige verschil dat de knob zilverkleurig is ipv zwart en da's wat mij betreft nog mooier ook.. Denk dat ik maar een paar kleurtjes ga bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 414204

Iemand een link bracelet in het zwart voor combinatie met watch space gray? Die van Donstil ziet er goed uit in het zilver dus hoop dat die er ook is in het zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06 17:03
Mijn Black Milanese 42mm van AliExpress is nog heel, maar ik merk steeds meer nadelen. Het gewoven staal is zo dun, dat het materiaal licht rekbaar is in de lengte. Hierdoor moet ik 2 tot 3 x per dag het bandje strakker zetten, omdat anders het horloge steeds meer (door het gewicht) verschuift en dan moet ik meer mijn arm meer naar mij toe buigen om het scherm wakker te maken. Ook door het dunne staal zit er praktisch een vouw op de plek waar het bandje over gaat in de adapter. Hierdoor voelt de adapter op die plek op de hoeken scherp aan en slijt ook meer. Bovendien schuurt het als ik mijn mouw eroverheen sla. Ik heb daarom nu (hopelijk) een betere exemplaar via eBay, die verstuurd wordt vanuit VK. Deze is volgens de specs bijna 2x zo zwaar als mijn huidige van 40gram. Mocht er interesse zijn, dan kan ik daar weer foto's van plaatsen zodra het binnen is.

Weet iemand trouwens nog een leuke SS schakelband die NIET die van Apple probeert te imiteren? Ik vind dat model niet "vrouwelijk". Het is voor mijn partner, die nu een Milanese 38mm (de echte) draagt. Ik vind de Hyperlink van Kickstarter wel mooi, maar in 9 van de 10 gevallen worden vanuit VS naar ons gestuurde pakketjes onderschept en verzwaard met btw en invoer :( Bovendien wordt die op z'n vroegst in november verscheept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcosw87
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-06 22:26
Anoniem: 414204 schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:06:
Iemand een link bracelet in het zwart voor combinatie met watch space gray? Die van Donstil ziet er goed uit in het zilver dus hoop dat die er ook is in het zwart
Zie paar pagina's terug een post van mij met foto's en een link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CopyCatz schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:33:
[...]

Bedankt voor de foto's. Bij al die klonen zie ik als enige verschil dat de knob zilverkleurig is ipv zwart en da's wat mij betreft nog mooier ook.. Denk dat ik maar een paar kleurtjes ga bestellen.
De zwarte band op de foto's is een orginele.
Daar zijn er echter twee van, met zwarte RVS "dop" en een met RVS kleurige "dop".

De Apple Store verkoopt ze alle twee. Ik heb deze zwarte sportband daar gekocht namelijk.

De Zwarte dop zit o.a. ook in de SpaceGrey Sport verpakking. De RVS kleurige zit in de SS doos.

[ Voor 33% gewijzigd door Donstil op 21-09-2015 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marcosw87 schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:38:
[...]

Zie paar pagina's terug een post van mij met foto's en een link.
Dank je, had de foto's al gezien. Hoe zit het bij dit exemplaat met de "gap" is die merkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Nog meer mensen die de Product (red) bandje hebben besteld en status van levering nu: Verzending vertraagd staat?

zucht Apple... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xpdata
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-01 11:54
@Msi92

Sportbandje, (PRODUCT)RED (42 mm)
09-09 besteld, vandaag ontvangen
18-09 eerste poging aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
xpdata schreef op maandag 21 september 2015 @ 17:09:
@Msi92

Sportbandje, (PRODUCT)RED (42 mm)
09-09 besteld, vandaag ontvangen
18-09 eerste poging aflevering.
Verdomme ik heb 'm namelijk ook op 9 sept besteld en zou vandaag geleverd moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 539388

Heeft iemand een goede link bracelet 42mm zilver? Ben er naar op zoek maar wil wel graag een mooie, die netjes is afgewerkt.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 539388 schreef op maandag 21 september 2015 @ 22:13:
Heeft iemand een goede link bracelet 42mm zilver? Ben er naar op zoek maar wil wel graag een mooie, die netjes is afgewerkt.

Alvast bedankt!
Aantal Posts hierboven heb ik de mijne nog gepost.
Inclusief bestel link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Heeft iemand al een adapter gezien voor de aluminium mat goud Apple watch? Ik wil graag een NATO band dragen maar zie alleen glimmend goud adapters,

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-02 11:40
Donstil schreef op zondag 20 september 2015 @ 21:36:
[...]

Dat is deze

Toen ik hem kocht nog €110,- nu nog maar $55,- 8)7

Maar is een van de weinig echt goeie, geen gaps, passende connector. Enz.
Donstil heb ie toevallig ook een linkje naar de seller van die sport bands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
boosterbosch schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 00:06:
[...]

Donstil heb ie toevallig ook een linkje naar de seller van die sport bands?
Reeds gepost een paar dagen terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:30

Nitai

Live the life you love.

Msi92 schreef op maandag 21 september 2015 @ 17:29:
[...]

Verdomme ik heb 'm namelijk ook op 9 sept besteld en zou vandaag geleverd moeten zijn.
Gisteren ontvangen hier Msi92. Ben er blij mee! Past nu bij m'n iPhone 6+ Red Case
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sUGjBMYGiJVmpEj4nMFpqGoh/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eADjJ6iRYAwqFCKIJXFSxuGp/thumb.jpg

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Nitai schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 07:54:
[...]

Gisteren ontvangen hier Msi92. Ben er blij mee! Past nu bij m'n iPhone 6+ Red Case
[afbeelding]

[afbeelding]
Blijft een mooie combi, SG met een rode hoes of band in dit geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Nitai schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 07:54:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
*Jaloers* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:30

Nitai

Live the life you love.

Redondo1982 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:41:
[...]

Blijft een mooie combi, SG met een rode hoes of band in dit geval!
Inderdaad, ben er erg blij mee. Jij trouwens bedankt voor dit topic Redondo1982, fijn dat alle informatie over accessoires zo makkelijk te vinden is. Een topicwarning met linkje in het AW topic zou wel handig zijn. Dan had ik dit veel eerder gezien. Donstil heeft ook veel goede info en tips gepost :) Vandaag dit topic maar eens doorspitten :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Laatst online: 22-06 12:45

LoneWolf

Just a Byte

Als der nieuwe maand er is... (ofwel t loon(deze maand al genoeg uitgegeven ( Watch SGS) :+ ))
maar eens kijken voor paar extra bandjes, heb t volgende op t oog:
  • Moko Oranje en Donkerblauw sportband
  • Adapter set met een nato strap en "gewone" bruine lederen band
  • Misschien een non oem Leather loop donkerblauw of bruin
Qua Leather loop ben ik er nog niet bepaald uit wat een goede is, zit zo te lezen erg veel en wisselend kwaliteit verschil in.

[ Voor 23% gewijzigd door LoneWolf op 22-09-2015 09:04 ]

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcosw87
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-06 22:26
Anoniem: 414204 schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:58:
[...]

Dank je, had de foto's al gezien. Hoe zit het bij dit exemplaat met de "gap" is die merkbaar?
Gap is er wel/niet.. het is maar net hoe dit om je pols zit.. heb je 'dikke' polsen dan zul je hem minder zien dan bij een 'smalle' pols.. persoonlijk stoor ik mij er niet aan, het blijft een clone.

• tuk217
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22-06 19:56
Media Markt begint met verkoop Apple watch en third party bandjes. Niet zo goedkoop als Ali baba maar wel een stuk fijner om eerst te kunnen zien en niet drie weken op levering te wachten.

• Msi92
Zo m'n bandje is eindelijk binnen O+ _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mBopXZ4.jpg?2 Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pWYXvRS.jpg?1

[ Voor 20% gewijzigd door Msi92 op 23-09-2015 20:18 ]

Even voor iedereen die mij vroeg wat extra foto's te maken van mijn fake Link Bracelet.
Ze komen eraan maar hebben iets vertraging op gelopen (lees: Druk)
Keurig bij de veters.

[ Voor 49% gewijzigd door Donstil op 23-09-2015 20:20 ]

• H.Spuybroek
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-06 20:30
sww89 schreef op zondag 20 september 2015 @ 21:56:

[afbeelding]
Heb je een link waar je die linker kan kopen? Ziet er mooi uit!

• swv
H.Spuybroek schreef op woensdag 23 september 2015 @ 20:47:
[...]

Heb je een link waar je die linker kan kopen? Ziet er mooi uit!
Jazeker! Het is een Pad&Quill British Tan Classic Leather Apple Watch Band 42mm Stainless Steel.
Zie http://www.padandquill.co...sic-apple-watch-band.html
En de naamgeving is zo lang omdat je aardig wat combinaties kunt maken.

De prijs kwam op 115 euro uit bij mij uiteindelijk, aangezien er nog tax en verzendkosten bij komt en de Euro-Dollar koers nogal schommelt. Is aardig wat geld maar de kwaliteit is er gelukkig ook naar :) Je moet maar denken dat het nog altijd (fors) minder is dan een Apple bandje.

Edit: Ik zou hem alleen niet aanraden voor polsen groter dan 190mm. 195mm kan misschien nog net maar dan zit je bijna op het laatste gaatje denk ik en dan is er weinig speling meer om hem goed te bevestigen.

[ Voor 12% gewijzigd door swv op 23-09-2015 21:46 ]

Inmiddels gisteren een link bracelet in space gray besteld (zelfde verkoper als Donstil) deal gemaakt voor 60€ incl verzenden met DHL. Ben benieuwd. Als deze band binnen is zal ik mijn collectie is hier posten met mijn bevindingen, tot op heden alleen leather loops en er zit zeker verschil tussen qua kwaliteit etc

• erwin.heukels
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-12-2020
PVoor mijn 38mm black sportswatch was ik toch wel vrij snel 'klaar' met de rubber band en kon niet echt iets moois vinden op al die chinese webshops dus ben eens gaan shoppen bij een andere oude bekende website uit de tijd dat ik nog wel eens een aziatische Panerai klok droeg. Heb dus bij Panatime.com een bruin leren band besteld met zwart stiksel en een zwarte gesp, nadat ik elders een setje zwarte adapters op de kop had getikt. Foto's zijn wellicht niet echt HQ, maar geven een aardige indruk. Kosten waren iets van 50,- USD incl verzendkosten als ik me goed herinner. Heb ook nog een wat elegantere zwarte croco band besteld en was samen iets van 90,- euro kwijt als ik me goed herinner. Die zwarte band probeer ik andere keer nog wel eens te plaatsen. Hierbij vast een idee van de bruinleren band:

Afbeeldingslocatie: http://i182.photobucket.com/albums/x84/Erwinner/Watches/th_0EA529AA-3DCA-461F-972A-856215BA78AB_zpsclp3vtfb.jpg Afbeeldingslocatie: http://i182.photobucket.com/albums/x84/Erwinner/Watches/th_C51308FC-CC3E-4EB9-8D62-825E0956D610_zps4ql5tsxk.jpg Afbeeldingslocatie: http://i182.photobucket.com/albums/x84/Erwinner/Watches/th_E3ACEFCD-6975-457D-B6CA-A18AAEF1D40C_zpsidfqjt6x.jpg

one life, live it!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
LoneWolf schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:01:
Als der nieuwe maand er is... (ofwel t loon(deze maand al genoeg uitgegeven ( Watch SGS) :+ ))
maar eens kijken voor paar extra bandjes, heb t volgende op t oog:
  • Moko Oranje en Donkerblauw sportband
  • Adapter set met een nato strap en "gewone" bruine lederen band
  • Misschien een non oem Leather loop donkerblauw of bruin
Qua Leather loop ben ik er nog niet bepaald uit wat een goede is, zit zo te lezen erg veel en wisselend kwaliteit verschil in.
Dit is een goede LL:
http://www.aliexpress.com...1_72_73_74_75_29,201409_3

En dan zie je gelijk mijn recensie op de derde pagina staan, helemaal bovenaan met nickname B***n Z

Redondo1982 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:26:
[...]

Dit is een goede LL:

En dan zie je gelijk mijn recensie op de derde pagina staan, helemaal bovenaan met nickname B***n Z
Heb je daar foto's van?
Ik ben namelijk vooral benieuwd of de Connectors aan de watch kant volledig aansluiten.

• Redondo1982
Donstil schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:37:
[...]

Heb je daar foto's van?
Ik ben namelijk vooral benieuwd of de Connectors aan de watch kant volledig aansluiten.
Er staan foto's bij de recensie. Op Tweakers vind ik dit altijd zo'n gedoe, dat werkt bij andere sites een stuk fijner. Tweakers zou het zo moeten maken als Marktplaats oid.

Ik denk dat je het wel kan zien op de foto's en ik moet eerlijk zeggen dat ie goed aansluit.

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

@ Redondo1982: wat is jouw pols omtrek ? vraag me af of ie gaat passen, heb vrij dunne polsen, 156-160 mm nl.
erwin.heukels schreef op woensdag 23 september 2015 @ 22:52:
PVoor mijn 38mm black sportswatch was ik toch wel vrij snel 'klaar' met de rubber band en kon niet echt iets moois vinden op al die chinese webshops dus ben eens gaan shoppen bij een andere oude bekende website uit de tijd dat ik nog wel eens een aziatische Panerai klok droeg. Heb dus bij Panatime.com een bruin leren band besteld met zwart stiksel en een zwarte gesp, nadat ik elders een setje zwarte adapters op de kop had getikt. Foto's zijn wellicht niet echt HQ, maar geven een aardige indruk. Kosten waren iets van 50,- USD incl verzendkosten als ik me goed herinner. Heb ook nog een wat elegantere zwarte croco band besteld en was samen iets van 90,- euro kwijt als ik me goed herinner. Die zwarte band probeer ik andere keer nog wel eens te plaatsen. Hierbij vast een idee van de bruinleren band:

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
is het de Panatime Vintage Tobacco in 24mm ? Short of normal ? Vind altijd moeilijk qua omtrek nl. (zeker aangezien jij aangeeft een 38 mm watch te hebben. (ik heb 42)
vind m zelf ook wel erg nice namelijk.

• smoken
Redondo1982 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:26:
[...]

Dit is een goede LL:

Ik heb ook bij deze verkoper besteld, vorige week vrijdag.
Zaterdag heeft hij het bandje verzonden en vanmorgen kreeg ik een update (in Parcel) dat het onderweg is.
Geen idee of hij dan al in NL is?

Ben trouwens ook erg benieuwd naar hoe lang het bandje is, want ik heb gelezen dat hij relatief groot valt.
Heb zelf een polsomtrek van ca. 170-175mm (ter vergelijk: het s/m sportbandje heb ik in het middelste gaatje). Heb jij enig idee hoe jij het sportbandje had zitten Redondo1982?

• Redondo1982
smoken schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:40:
[...]

Ik heb ook bij deze verkoper besteld, vorige week vrijdag.
Zaterdag heeft hij het bandje verzonden en vanmorgen kreeg ik een update (in Parcel) dat het onderweg is.
Geen idee of hij dan al in NL is?

Ben trouwens ook erg benieuwd naar hoe lang het bandje is, want ik heb gelezen dat hij relatief groot valt.
Heb zelf een polsomtrek van ca. 170-175mm (ter vergelijk: het s/m sportbandje heb ik in het middelste gaatje). Heb jij enig idee hoe jij het sportbandje had zitten Redondo1982?
Derde gaatje vanaf het einde gemeten, oftewel meer eten of bodybuilden en nog twee gaatjes te gaan en dan moet ik een ander bandje. :D

• smoken
Redondo1982 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:49:
[...]

Derde gaatje vanaf het einde gemeten, oftewel meer eten of bodybuilden en nog twee gaatjes te gaan en dan moet ik een ander bandje. :D
Maar gebruik jij het s/m bandje of het m/l bandje van de sport variant?

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Ik heb t sportbandje in t middelste gaatje of 1 losser dus ook 3e van t einde, maar ik gebruik dan het small stuk van de sport band (42mm) :+

• CopyCatz
Heb ook mijn zwarte milanese loop binnen van aliexpress, http://www.aliexpress.com...ml?orderId=69342067884474. Hij is hier al eerder voorbij gekomen. Hij is inderdad in 4 dagen binnen, verbazingwekkend :)
Kwaliteit is prima, ik hou de bison kit paraat voor het magneetje. Persoonlijk vind ik dit een stuk fijner dragen; op de een of andere manier is het lichter dan de sport band, en als je arm op tafel ligt raakt de band de tafel niet meer itt de sport band. Geen slechte aankoop voor 24 euro.

[ Voor 39% gewijzigd door CopyCatz op 24-09-2015 16:13 ]

• smoken
CopyCatz schreef op donderdag 24 september 2015 @ 16:04:
Heb ook mijn zwarte milanese loop binnen van aliexpress, http://www.aliexpress.com...ml?orderId=69342067884474. Hij is hier al eerder voorbij gekomen. Hij is inderdad in 4 dagen binnen, verbazingwekkend :)
Kwaliteit is prima, ik hou de bison kit paraat voor het magneetje. Persoonlijk vind ik dit een stuk fijner dragen; op de een of andere manier is het lichter dan de sport band, en als je arm op tafel ligt raakt de band de tafel niet meer itt de sport band. Geen slechte aankoop voor 24 euro.
Vraagje: is bij dit soort clones enkel het magneetje op het eind magnetisch of de gehele band?
En in 4 dagen binnen, met de standaard gratis shipping methode (brievenbus post neem ik aan)?

• Redondo1982
smoken schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:53:
[...]

Maar gebruik jij het s/m bandje of het m/l bandje van de sport variant?
Klinkt lui, maar ik ben niet in de buurt van het bandje. Ik denk de l/m. Maar het was in ieder geval het bandje wat standaard om de AW zit, zodra je hem uit de doos haalt.

• smoken
Redondo1982 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 23:36:
[...]

Klinkt lui, maar ik ben niet in de buurt van het bandje. Ik denk de l/m. Maar het was in ieder geval het bandje wat standaard om de AW zit, zodra je hem uit de doos haalt.
Duidelijk, dat is de m/l inderdaad...
Dat stemt me niet geheel positief over de Sikai Leather Loop i.c.m mijn polsomvang....
Maar ja, we zullen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
smoken schreef op donderdag 24 september 2015 @ 16:41:
[...]

Vraagje: is bij dit soort clones enkel het magneetje op het eind magnetisch of de gehele band?
En in 4 dagen binnen, met de standaard gratis shipping methode (brievenbus post neem ik aan)?
Het magneetje zit aan het eind. Standaard free shipping komt inderdaad in 4 dagen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
CopyCatz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:09:
[...]

Het magneetje zit aan het eind. Standaard free shipping komt inderdaad in 4 dagen aan.
Duidelijk tx!

Bij de originele Milanese loop is het hele bandje magnetisch als ik me niet vergis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
smoken schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:12:
[...]

Duidelijk tx!

Bij de originele Milanese loop is het hele bandje magnetisch als ik me niet vergis?
Uh, sorry ik snap je punt niet helemaal, het magneetje zit aan het einde en de band is van metaal, dus ik kan de sluiting overal plaatsen. Magnetisme is niet mijn specialiteit maar zolang er sprake is van een magneet en een stuk metaal gaat het goed lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
CopyCatz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:21:
[...]

Uh, sorry ik snap je punt niet helemaal, het magneetje zit aan het einde en de band is van metaal, dus ik kan de sluiting overal plaatsen. Magnetisme is niet mijn specialiteit maar zolang er sprake is van een magneet en een stuk metaal gaat het goed lijkt me :)
Sorry, misschien niet helemaal duidelijk inderdaad.
Ik meen dat ik laatst bij iemand, met de originele Apple Milanese Loop, gezien heb dat het gehele bandje gemagnetiseerd is. Dus het gehele bandje "klemt" zich aan elkaar, waardoor het totaal niet verschuift, en het magneetjes op het eind zorgt ervoor dat het echt vast zit. Althans: zo leek het te zijn!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
smoken schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:38:
[...]

Sorry, misschien niet helemaal duidelijk inderdaad.
Ik meen dat ik laatst bij iemand, met de originele Apple Milanese Loop, gezien heb dat het gehele bandje gemagnetiseerd is. Dus het gehele bandje "klemt" zich aan elkaar, waardoor het totaal niet verschuift, en het magneetjes op het eind zorgt ervoor dat het echt vast zit. Althans: zo leek het te zijn!?
Volgens mij werkt het zo nooit, lijkt me niet fijn om met een compleet gemagnetiseerde band te lopen, zeker niet in de buurt van je portemonnee. De band zit strak genoeg nu met het kleine magneetje, en waarschijnlijk heb ik binnen 3 weken toch al weer een andere band :) Accessorize! :)
Aan de andere kant zou het wel handig zijn als je de hele band aan de koelkast kan plakken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-06 17:37
Dit lijkt mij een mooie 1:1 band, en de prijs is ook erg gunstig. Iemand die hier iets meer over weet?

AliExpress Sikai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmenno
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-06 12:00
afgelopen week de "product RED" sport band gekocht voor de apple wacht SG. ik moet zeggen dat dit een fijne afwisseling is ten opzichte van het standaard zwart...

de leather loop vind ik het allermooist, maar die prijzen... no way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Iemand al sportbandjes op Ali gespot in de nieuwe kleuren? Ik wil wel zo'n oranje.

Zelf ook weer even gezocht, zijn er inmiddels dus. Nog maar één aanbieder lijkt het:
http://www.aliexpress.com...1_71_72_73_74_75,201409_1

[ Voor 65% gewijzigd door MrAcid op 25-09-2015 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mothergoose
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-02 13:21
colorsone schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:20:
Dit lijkt mij een mooie 1:1 band, en de prijs is ook erg gunstig. Iemand die hier iets meer over weet?

AliExpress Sikai
Ik heb het topic door gespit, maar het lijkt alsof iedereen de bandjes ontvangt zonder invoerrechten enzo te hoeven betalen. Ik heb het idee dat steeds meer en meer pakketjes worden gechecked vooral uit China, ben al een paar keer de Sjaak geweest de afgelopen maanden.

Iemend ervaring met deze band en Re-seller?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:33
MrAcid schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:56:
Iemand al sportbandjes op Ali gespot in de nieuwe kleuren? Ik wil wel zo'n oranje.

Zelf ook weer even gezocht, zijn er inmiddels dus. Nog maar één aanbieder lijkt het:
Zojuist een midnight blue bandje besteld. Ben een benieuwd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-07-2023
henkna schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 17:50:
[...]

Zojuist een midnight blue bandje besteld. Ben een benieuwd !
Hahaha, was deze al aan het zoeken, dus ook een midnight blue besteld.. Nu maar hopen dat ie een beetje lijkt op het origineel qua kleur. De midnight blue case om de iPhone 6 en het setje is compleet.

• erwin.heukels
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-12-2020
LoneWolf schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:58:
@ Redondo1982: wat is jouw pols omtrek ? vraag me af of ie gaat passen, heb vrij dunne polsen, 156-160 mm nl.

is het de Panatime Vintage Tobacco in 24mm ? Short of normal ? Vind altijd moeilijk qua omtrek nl. (zeker aangezien jij aangeeft een 38 mm watch te hebben. (ik heb 42)
vind m zelf ook wel erg nice namelijk.
@LoneWolf; zie nu je vragen pas, dus excuus voor de vertraging. Order details zijn:
24mm Panatime Vintage 24 Tobacco match 1 USD 49.99 Buckle = Pre-V PVD
Tobacco Genuine Distressed Leather Watch Strap with Black, Stitching 24/24 125/75

Zelf heb ik dus ook vrij smalle polsen alhoewel ik de standaard sport-strap op het 1-na-laatste gaatje sluit. Mijn polsomtrek is iets van 17-18cm. Met deze band sluit ik hem in het 4e gaatje, dus nog ruim 5 gaatjes en dus wel iets van 7 cm over.

Ik heb dus ook nog een zwart leren croco-print strap besteld. Die is wat dunner en daarmee net wat chiquer, zonder te 'iel' te worden. Heb hem 1 dag gemonteerd gehad en nu weer de Tobacco strap.
Denk wel dat ik een extra setje zwarte adapters ga bestellen, want iedere keer die schroefjes lospielen lijkt me niet handig (kans dat ze toch kwijtraken of schroefdraad lam wordt).

Totaal was ik dus iets van 99USD kwijt incl verzendkosten en iets van een weekje geduld.

one life, live it!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Dankje, dan denk ik dat ik beter de kortere versie bestel.

Qua adapters, ik heb die click gepreordered, maar zie ook al wel chinese versies met springbar verschijnen. Helaas nog heen reviews en real life pics gezien.

[ Voor 16% gewijzigd door LoneWolf op 26-09-2015 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandyJC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-06 21:52
Heb deze gekocht, zodra deze binnen is zal ik wat fotootjes maken.

Afbeeldingslocatie: http://g04.a.alicdn.com/kf/HTB1D7HBJXXXXXcmXXXXq6xXFXXXi/225486461/HTB1D7HBJXXXXXcmXXXXq6xXFXXXi.jpg?size=76513&height=1000&width=1000&hash=8346ca76b2c40ab54ced3d9ae8265173

Afbeeldingslocatie: http://g03.a.alicdn.com/kf/HTB1ddO2JXXXXXa8aXXXq6xXFXXXn/225486461/HTB1ddO2JXXXXXa8aXXXq6xXFXXXn.jpg?size=105024&height=1000&width=1000&hash=a211cac5f4a491767ccfc0b5b677db61

Ook heb ik deze besteld, zal hier ook wel foto's voor maken.

Afbeeldingslocatie: http://static.appelhoes.nl/Files/3/7000/7181/ProductPhotos/Large/226043205.jpg

RandyJC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Er staat bij die hoco 01:01 maar, ziet er niet uit als een 100% kloon.. de sluiting is nog anders, en ook de manier van schakels verwijderen is nog niet als de originele apple versie.

Had ergens op amazon.co.uk al een meer 1:1 gezien (met uit. van de links) vanHoco MoKo Kon alleen de zwarte variant nog niet vinden, maar dat zal niet lang duren denk ik.

Ben ook wel benieuwd naar de adapters bij die lederen decoded band. zou mooi zijn als dat goed passende spring bar adapters zijn.

[ Voor 41% gewijzigd door LoneWolf op 29-09-2015 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandyJC
LoneWolf schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:01:
Er staat bij die hoco 01:01 maar, ziet er niet uit als een 100% kloon.. de sluiting is nog anders, en ook de manier van schakels verwijderen is nog niet als de originele apple versie.

Had ergens op amazon.co.uk al een meer 1:1 gezien van hoco
Als idd blijkt dat deze er niet uit ziet, stuur ik hem netjes weer terug.
Keek hier puur alleen naar het gerenderd plaatje.

Op MAC Rumors kwam ik ook deze site tegen:
https://www.etsy.com/nl/shop/BlackForestAtelier?page=1

Kreeg ook goeie recensies!
LoneWolf schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:01:
Had ergens op amazon.co.uk al een meer 1:1 gezien (met uit. van de links) vanHoco MoKo Kon alleen de zwarte variant nog niet vinden, maar dat zal niet lang duren denk ik.

Ben ook wel benieuwd naar de adapters bij die lederen band
Bedankt, heb deze gelijk opgeslagen in me favorieten. Als blijkt dat die van HOCO er niet mooi uitzien bestel ik deze.

Zodra ik die lederen band binnen heb zal ik wat close-up foto's plaatsen van de adapter.

[ Voor 34% gewijzigd door RandyJC op 29-09-2015 15:31 . Reden: toevoeging / reactie ]

RandyJC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-06 11:53
Ik heb het hier nog niet voorbij zien komen, maar heeft er iemand al een alternatieve oplader gevonden? Ik wil graag een goedkope oplader hebben voor onderweg, mocht ik wat langer van huis zijn. Ik heb nu de originele bij maar die laat ik liever op mijn nachtkastje liggen.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandyJC
Lijkt het je niet verstandiger om gewoon de originele te kopen?
http://www.apple.com/nl/s...gnetische-oplaadkabel-1-m

Is maar €35,-

RandyJC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyw00d
Dat valt ook wel erg mee inderdaad, bedankt RandyJC, stom dat ik daar zelf nog niet ben wezen kijken.

[ Tesla MIG MYP ]

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-02 11:40
MrAcid schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:56:

hier ook maar even de midnight blue besteld. Als het goede kwaliteit is bestel ik er nog wel een paar.

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Spigen Tough Armor, OKCS black adapter, and one of the Zulu strap i had from my Pebble . (Oh and it is an SGS watch...)

Afbeeldingslocatie: http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/30/4795173c6302c98fc01af8993bd935d0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/30/40868d3c03840be33038b3d9f0e4ce5d.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/30/1ae9f61d6d52e9581167e9c1560d2954.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/30/c80c9591702036f80cf385afcd306089.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-06 12:39
Ik wilde vandaag twee leather loop bandjes bestellen via aliexpress bij degene met de meeste orders waarmee je dus het meeste 'garantie' hebt dat je een beetje kwaliteit krijgt... Wil gaan voor een blauwe LL en een licht bruine (stone) LL. De afgelopen twee weken dat ik het ik de gaten hield waren die bandjes zo'n 26€ per stuk....

Kijk ik dus vandaag en ineens zijn ze bij die verkoper €51 per stuk! :(

Nu dus op zoek naar de beste volgende kandidaat.... Lastige vergelijking want de rest heeft meteen een heel stuk minders orders en reviews...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Ik heb bij die verkoper inderdaad een kleine twee weken geleden de stone besteld voor €26,- .... is nog niet binnen, maar de kans is (erg) groot dat de band mij niet gaat passen ivm dunne polsen.

Dus, als je even geduld hebt...het kan zijn dat ik hem meteen weer te koop moet zetten :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-06 12:39
Nou... Daar ben ik zelf ook wel bang voor want ik ben ook gezegend met dunne polsen :p

Ik heb de kleine band nu om die standaard mee komt en ik sluit hem standaard in het vierde gaatje. Maar als ik wat actiefs ga doen dan moet ie in het vijfde gaatje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
Dan kan ik je binnenkort vertellen of het kopen van die loop een goed plan is ;-)

Zo te horen zijn jouw polsen dan iets smaller dan de mijne. 3e gaatje bij normaal gebruik en 4e bij actief gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Ik heb zojuist onderstaande producten aangeschaft op AliExpress.
Ik zal wat foto's plaatsen als deze binnen zijn, heeft een van jullie ervaring met de producten?

http://www.aliexpress.com...le-Watch/32368249370.html

http://www.aliexpress.com...-3-Color/32368415982.html

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Valderrama schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 18:19:
Nou... Daar ben ik zelf ook wel bang voor want ik ben ook gezegend met dunne polsen :p

Ik heb de kleine band nu om die standaard mee komt en ik sluit hem standaard in het vierde gaatje. Maar als ik wat actiefs ga doen dan moet ie in het vijfde gaatje.
Ik heb hem vandaag binnen gekregen!
Laten we beginnenmet de maat, die is voor mij prima! Bandje sluit wellicht hoger dan bedoeld is, maar ik vond het wel fijn om hem
tot richting bovenkant pols te hebben. Zit ongeveer 1,5cm onder het horloge zelf.

Afwerking, niet 100%
De connector is ietsje te kort en je ziet een heel klein beetje van het metaal onder het horloge uitkomen, maar dit is echt minimaal.
Heb dit ook aangegeven bij verkoper, kijken wat ie zegt.

Kleur is niet als origineel, maar dat staat ook in de aanbieding. Let goed op de onderste foto's van die aanbieding, want dat zijn de kleuren. Ik heb stone, is een soort beige ik vind het mooi.

Zie net in de app op mobile, dat hij daar wél weer €26,- kost, en denk dat hij meer dan dat waard is.

Ga zelf denk ik voor de Milanese van dezelfde verkoper, afhankelijk van hoe hij reageert op mijn bericht!
Pagina: 1 ... 3 ... 28 Laatste