Anoniem: 414204

Leather loop is binnen, had deze 1 augustus besteld en vandaag geleverd. Eerste indruk, magneetjes zijn sterk genoeg, volgens de box is dit de medium lengte en past goed. Leer zal ik vanavond wassen en kijken of het wat soepeler word. Zoals ook op macrumors te zien is het gedeelte wat in de AW gaat niet perfect op maat, heb dus een 1 à 2 mm ruimte over aan beide kanten. Op zich niet erg voor deze prijs. LL kwam in de bruine doos zoals de meeste dus komen waarschijnlijk uit dezelfde fabriek. Kan natuurlijk foto's posten maar YouTube: Apple Watch 3rd-Party Leather Loop Unboxing and Quick Look dekt het wel als review.

Zou er behoefte zijn wil ik zeker wel uitgebreide foto's maken.

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:12
Welke kleur heb je en welke watch heb jij?
(Ben eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig naar foto's.....)
Ik heb de space grey sport en heb de black loop besteld

Ik heb de gok ook maar genomen.
Uiteraard verwacht ik geen kwaliteit alla Apple, maar het mag voor dat geld natuulijk ook geen "helemaal prul" zijn.

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder
  • Laatst online: 22-03 20:03

Ridder

Advanced Moo Device

Redondo1982 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:42:
Zijn er al ervaringen met lederen banden -en dan niet de Milanese loop, want die vijd ik lelijk- voor de AW sport space grey welke er rechtstreeks ingaan of met behulp van adapters? Want hier lees je heel weinig over ondanks de sport wel het meeste verkochte model is.
Er zit er een om mijn pols....en daar heb ik tijdje terug foto"s van geplaatst als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:36
Ridder schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 21:33:
[...]

Er zit er een om mijn pols....en daar heb ik tijdje terug foto"s van geplaatst als ik me niet vergis.
Zou goed kunnen, maar ik had al een paar keer gevraagd naar jouw Sikai adapters en of dit wat is. Dit is de sleutel naar eigen lederen bandjes. Ik wil zoiets als de originele AW lederen band met normale sluiting. Maar ik had het er niet voor over om een duurdere AW hiervoor te kopen, aangezien dit toch de testversie is. Net als de eerste iPhone en iPad.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

De Sikai adapters doen wat ze moeten doen....ze zijn 1x losgekomen, maar na toepassen van nagellak is het niet meer gebeurd.

Testversie???? Volgens mij is het gewoon de eerste uitgave van de  Watch....net als de eerste iPhone en eerste iPad.

Ik had een leather loop op Aliexpress besteld, maar kreeg zojuist een mailtje:

We have suspended this seller’s account because we detected unsafe trading activities. All of your pending orders with this seller have been frozen for your security.

Verder zoeken dus naar een leather loop in de kleur Rock/Rock/Khaki.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-06 15:09
Decennia schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:24:
[...]

Hahaha zo kan het ook!

Iemand hier die het doosje die je bij de Apple Watch sport krijgt gebruikt als travel case? Is dat uberhaupt mogelijk zonder dat er beschadigingen komen? Lijkt me best een handig doosje voor als je een weekendje weg bent o.i.d.
Tijdens een tentamenweek een tijdje geleden had ik het doosje mee om hem op te bergen, maar het is toch wel een lang ding. Ik gebruik zelf het S/M bandje dus dan is het helemaal groot vergeleken met de Watch zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-06 15:27

Decennia

VECTORHEAD

macmellow schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:42:
[...]

Tijdens een tentamenweek een tijdje geleden had ik het doosje mee om hem op te bergen, maar het is toch wel een lang ding. Ik gebruik zelf het S/M bandje dus dan is het helemaal groot vergeleken met de Watch zelf.
Maar het doosje is wel goede bescherming? Geen krassen mogelijk o.i.d.? Desnoods een brillendoekje erbij doen...

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcosw87
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-06 22:26
Na aanleiding van een post eerder in dit topic heb ik ook de donkere metalen band besteld via AliExpress. 11 augustus besteld vandaag de 19e binnengekomen. Ben er zeer tevreden over. Geeft mijn Sport Space Grey een heel andere feel en look.
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/iem14h.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/144dxu.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/4oxs.jpg

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-06 15:09
Decennia schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 22:01:
[...]

Maar het doosje is wel goede bescherming? Geen krassen mogelijk o.i.d.? Desnoods een brillendoekje erbij doen...
Voor mij bescherming genoeg, hij kan niet schuiven namelijk. Het enige is dat het scherm tegen het deksel kan komen maar die is zacht aan de binnenkant.

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:30
Marcosw87 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 22:24:
Na aanleiding van een post eerder in dit topic heb ik ook de donkere metalen band besteld via AliExpress. 11 augustus besteld vandaag de 19e binnengekomen. Ben er zeer tevreden over. Geeft mijn Sport Space Grey een heel andere feel en look.
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Netjes hoor! Had ik ook nog voor kunnen kiezen haha, scheelt veel geld t.o.v. van de SS die ik nu heb :P Hij komt namelijk gevaarlijk dicht in de buurt van het model dat ik eigenlijk wilde, de spaceblack link bracelet.
tuk217 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 00:21:
[...]

Daar ben ik wel heel nieuwsgierig naar. Ik heb een pad&quill iPhone hoesje gehad en daar was ik erg tevreden over. Vond alleen op de foto's de horloge bandjes een beetje rommelig ogen qua stiksel.
Ik heb hardgraft gemaild en zij komen ook met een bandje, maar konden geen indicatie geven wanneer. Als je hem binnen hebt zou ik heel graag wat foto's zien.
Ik ben je nog niet vergeten hoor. Ik kreeg vorige week een mailtje dat ze de eerste batch deze week zouden versturen, en aangezien ik er snel bij was verwacht ik ieder moment een verzendbericht omdat ik ook bij de 'Mid-August' groep zit.

Edit: Zojuist verzonden, nog enkele dagen wachten :)

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-06 07:28
Marcosw87 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 22:24:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Goede levertijd. Waar heb je hem besteld? Heb je een link?

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• Marcosw87
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-06 22:26
Dannydekr schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:08:
[...]

Goede levertijd. Waar heb je hem besteld? Heb je een link?
Op AliExpress heb ik hem besteld.
Link: http://www.aliexpress.com...ss-steel/32410669369.html

• pposthoorn
  • Laatst online: 24-06 16:19

pposthoorn

Constructeur

pposthoorn schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 12:24:
Ik heb deze besteld:
http://www.aliexpress.com...le-watch/32375733321.html

Foto's zien er goed uit, nu maar hopen dat ze ook representatief zijn :9
Als hij binnen is zal ik wel wat foto's posten.
Mijn Milanese Loop van AliExpress is vorige week binnen gekomen (zo'n 6 weken levertijd dus). Ik ben er erg over te spreken, het model is hetzelfde als die van Apple, met als verschil dat er 'hoco' op staat, de 'ring' waar de band doorheen zit is 1-2 mm te ruim waardoor het bandje niet altijd exact in het midden zit (zie laatste foto), maar als je er geen origineel naast hebt zie je het niet. Verder is de zijkant van de band wat 'scherp', je trui of een handdoek kan er een beetje aan blijven haken maar heb het idee dat het na een paar dagen al een stuk minder is dus wellicht een kwestie van 'indragen'.

Het flexibele metalen bandje zit erg fijn om de pols, en het is prettig dat hij 'altijd past' door de magneet kan je hem precies zo strak doen als je wilt.
In onderstaande foto's zie je hem aan mijn 38mm Sport Silver:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/5673109/forums/Milanese1%20copy.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/5673109/forums/Milanese2%20copy.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/5673109/forums/Milanese3%20copy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Ik vind die milanese loop echt heel mooi aan de zilveren sport... Nu toch aan t twijfelen om die te halen of een zwarte sportband...

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
De link-bracelet namaak bandjes (die overigens echt heel mooi zijn!) op Aliexpress zijn toch riskant om te kopen momenteel. De Chinese douane is erg streng de laatste maanden waardoor veel bestellingen vertraging oplopen of soms helemaal niet aankomen. Ik heb meerdere webshops en bijna al mijn handelaren waarschuwen momenteel voor langere levertijden door zwaardere controles.

Ik vind het dus erg riskant om een bandje van 50-70 euro aan te schaffen die niet via DHL of iets dergelijks verstuurd zal worden.De tracking van Chinapost is echt belabberd. Ik zal dit dan ook afraden, het risico is namelijk echt aanwezig. Ik heb voor mijn hoesjes-webshop laatst wat eigen ontworpen hippie-bus-cases besteld, zonder Volkswagen logo erop. Zelfs deze zijn gecontroleerd en teruggestuurd (blijkbaar leek het hippie-logo teveel op volkswagen? :) ) waardoor het een maand vertraging op heeft gelopen. Voorheen is dat nog nooit gebeurd.

Gewoon een privébericht sturen naar de handelaar in kwestie om te vragen of je het via DHL of iets dergelijks kunt ontvangen. Meestal is dat geen probleem (soms voor een kleine meerprijs).

Edit: wellicht kun je beter bij Ebay bestellen, gezien het feit Ebay een betrouwbaardere terugbetaalservice heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door Dannydekr op 21-08-2015 15:02 ]

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Zojuist een drietal sportbandjes besteld via AliExpress. Deze: http://www.aliexpress.com...2mm-free/32397264554.html

Feedback is goed en bij deze verkoper krijg je allebei de lengtematen. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Dannydekr schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:54:

Gewoon een privébericht sturen naar de handelaar in kwestie om te vragen of je het via DHL of iets dergelijks kunt ontvangen. Meestal is dat geen probleem (soms voor een kleine meerprijs).

Edit: wellicht kun je beter bij Ebay bestellen, gezien het feit Ebay een betrouwbaardere terugbetaalservice heeft.
Ik heb kort geleden iets besteld voor de auto....iets van 12 euro en ik wilde het wel snel hebben en heb dus iets van 25 euro voor verzending betaald.
Enkele dagen later stond DHL voor de deur.....of ik nog ff een paar tientjes bij wilde betalen....was uiteindelijk toch nog een vrij prijzig geintje geworden.

Deze week kreeg ik van Ali het bericht dat mijn leather loop waarschijnlijk niet komt omdat verkoper niet helemaal jofel is gebleken.....wanneer er na 3 dagen geen bericht en verzendbewijs van verkoper zou zijn getoond, kreeg ik mijn geld terug.
Die 3 dagen zijn inmiddels om en ik heb de toezegging gekregen dat ik mijn geld terugkrijg (binnen 5 dagen).
Meteen een andere (met goede feedback en stuk goedkoper) besteld.

Het lijkt (geld is nog niet teruggestort) dus wel mee te vallen met de kopersbescherming bij Ali.
Bij eBay heb ik helaas een slechte ervaring....eentje van 400 euro....met een aankoop bij een chinese Canadees......eBay kon niets voor me betekenen.....
Maar gelukkig ook een paar honderd goede ervaringen.
Het is overal wel wat, maar gelukkig niet zo erg als op Marktplaats >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklor
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-06 16:21
Iemand ervaring met 3th party leather loop bands?
Ik wil er graag een aanschaffen maar ik twijfel omdat ik dunne polsen de band tegen de watch komt en de magneten niet goed aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
MrAcid schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:27:
Zojuist een drietal sportbandjes besteld via AliExpress. Deze: http://www.aliexpress.com...2mm-free/32397264554.html

Feedback is goed en bij deze verkoper krijg je allebei de lengtematen. Ben benieuwd!
Ik ben benieuwd! Apple prijst de rubberen bandjes echt te hoog en het is maar goed dat er alternatieven komen. Als Apple € 25,- had gevraagd had er geen haan naar gekraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Met een polsomtrek van ongeveer 150-155mm, zou een Milanese loop dan slim zijn om te kopen? Ik zie op de Apple site dat hij gemaakt is voor minimaal 150, dus volgens de site zou hij net aan moeten passen...

[ Voor 40% gewijzigd door Decennia op 23-08-2015 19:02 ]

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Decennia schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 19:01:
Met een polsomtrek van ongeveer 150-155mm, zou een Milanese loop dan slim zijn om te kopen? Ik zie op de Apple site dat hij gemaakt is voor minimaal 150, dus volgens de site zou hij net aan moeten passen...
Ik zou in dat geval even in de Apple Store eentje proberen. Hoeft tegenwoordig niet meer op afspraak. Andere optie is bestellen en weer terugsturen. Anders kom je het nooit te weten ;)

Ik heb een polsomtrek van 190mm en het magneetje van de Milanese komt tot het midden van de band. Ik denk dat het magneetje bij een pols van slechts 150mm al bijna de Apple Watch aan het andere uiteinde raakt als je begrijpt wat ik bedoel. Ik weet ook niet of ik dat mooi zou vinden als het magneetje tot zover komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

sww89 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 19:25:
[...]

Ik zou in dat geval even in de Apple Store eentje proberen. Hoeft tegenwoordig niet meer op afspraak. Andere optie is bestellen en weer terugsturen. Anders kom je het nooit te weten ;)

Ik heb een polsomtrek van 190mm en het magneetje van de Milanese komt tot het midden van de band. Ik denk dat het magneetje bij een pols van slechts 150mm al bijna de Apple Watch aan het andere uiteinde raakt als je begrijpt wat ik bedoel. Ik weet ook niet of ik dat mooi zou vinden als het magneetje tot zover komt.
Bunch of lazyness van mijn kant. Ik ga morgen wel even naar de Store er eentje proberen :)

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Decennia schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 19:37:
[...]

Bunch of lazyness van mijn kant. Ik ga morgen wel even naar de Store er eentje proberen :)
Ik ben benieuwd.
tuk217 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 00:21:
[...]

Daar ben ik wel heel nieuwsgierig naar. Ik heb een pad&quill iPhone hoesje gehad en daar was ik erg tevreden over. Vond alleen op de foto's de horloge bandjes een beetje rommelig ogen qua stiksel.
Ik heb hardgraft gemaild en zij komen ook met een bandje, maar konden geen indicatie geven wanneer. Als je hem binnen hebt zou ik heel graag wat foto's zien.
Ik heb mijn Pad & Quill Leather Watch Band in de kleur British Tan 42mm met rvs adapter binnen. Een mond vol maar dan heb je ook wat! Het bevestigen van de bandadapter aan de Watch was even pielen want er zit weinig speling in. Ook het bevestigen van de band om de pols was even prutsen. Zal de nieuwigheid wel zijn. Eenmaal om de pols zit ie als gegoten en het wordt met de tijd vast nog soepeler.

Belangrijkste is dat ik de Watch niet ga verliezen onderweg, maar vooralsnog voelt alles heel goed aan doordat het bandje goed aansluit op de Watch. De adapters lijken wel bij Apple vandaan te komen zo goed, en het leer is ook mooi maar dus nog erg stug. Het is mooi dat het bandje bij de adapter iets breder is dan bij de gaatjes en op die manier is er een subtiele overgang van de Watch in het bandje. Dan oogt het allemaal wat proportioneler. Ik bedoel neem als voorbeeld hoe de bandjes op de Moto360 bevestigd zijn. Ook lijkt mij het bandje niet geschikt voor polsen die (veel) groter zijn dan mijn 190mm. Het kan wel, maar dan blijven er weinig gaatjes over! Ik ben er nog niet over uit of ik hem op het 4e of 3e gaatje (vanaf het uiteinde geteld) moet doen. Op de foto's zit ie in het 4e gaatje.

Om de looks kan ik hem wel aanbevelen en de kwaliteit is, naar het lijkt, wat je kunt verwachten voor €100,-.

Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5816/20813725586_dd0d41c23f.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5680/20651719458_98703fe802.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/619/20813432276_efa2dab4c7.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5715/20218730223_410fdcf3ed.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/747/20813432976_30da878be7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuk217
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22-06 19:56
Ik vind hem mooi hoor, maar als ik even een zoutvaatje pak voor deze slak, dan valt me toch hetzelfde op als op de pad&quill website. Het oogt als handwerk, niet helemaal strak. Als ik dan de vergelijking trek met het bandje van de Asus zenwatch, dan vind ik die mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Alleen die gaatjes zitten niet perfect in het midden zie ik nu, maar verder is ie toch aardig strak afgewerkt hoor. Vind ik dan. Geen stiksels die rafelen enzo. De Leather Loop van Apple bijvoorbeeld is dan weer echt een fabricage product en oogt weer wat nepper. De Asus heb ik niet in het echt gezien maar afgaande op foto's heeft die kleinere stiksels en bewerkt leer zodat het gladder en glimmend oogt, terwijl die van mij meer mat is. Ook lijkt het alsof die van Asus uit een stuk leer is gesneden en die van mij is dubbelgevouwen en gestikt waardoor je dat lusje krijgt om de adapter doorheen te doen. Wellicht dat dat dan een wat rommeligere handgemaakte look geeft. Ik vind het wel wat hebben want ze hebben het heel netjes gedaan.

Joh en als je leren bandjes eenmaal een tijdje gedragen hebt lijken ze allemaal op een gegeven moment op handwerk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Zojuist deze besteld (zwarte versie) voor bij m'n nieuwe Space Gray Sport:
http://nl.aliexpress.com/...ch-Strap/32426657748.html

Ik wilde voor de namaak link bracelet gaan, maar we staan aan de vooravond van 1:1 varianten van veel betere kwaliteit. Deze komen in de loop van volgende week beschikbaar en zullen over een maand een stuk beter geprijsd zijn. Daar ga ik even op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215745

Vandaag ook de Classic Apple Watch Band van Pad&Quill ontvangen; de zwarte variant.
Ik vind 'm erg netjes in combinatie met mijn AWS SG; adapters sluiten erg goed aan.
Het bandje had ook van mij iets langer gemogen; ik gebruik nu het tweede gaatje vanaf het uiteinde.
Het tweede lusje om het bandje doorheen te doen - zit vast - gebruik ik nu namelijk helemaal niet en had dat graag wel zo gezien.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2lvcq44.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Anoniem: 215745 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 21:35:
Vandaag ook de Classic Apple Watch Band van Pad&Quill ontvangen; de zwarte variant.
Ik vind 'm erg netjes in combinatie met mijn AWS SG; adapters sluiten erg goed aan.
Het bandje had ook van mij iets langer gemogen; ik gebruik nu het tweede gaatje vanaf het uiteinde.
Het tweede lusje om het bandje doorheen te doen - zit vast - gebruik ik nu namelijk helemaal niet en had dat graag wel zo gezien.

[afbeelding]
Nice! Heb je wat meer foto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06 17:03
Dannydekr schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 21:16:

Ik wilde voor de namaak link bracelet gaan, maar we staan aan de vooravond van 1:1 varianten van veel betere kwaliteit. Deze komen in de loop van volgende week beschikbaar en zullen over een maand een stuk beter geprijsd zijn. Daar ga ik even op wachten.
Toevallig ook deze in het zwart besteld vorige week. Hoop 'm volgende week te ontvangen. Ik fantaseerde namelijk over een zwarte nylon bandje voor m'n Spacegray Sports, maar het enige wat ik kon vinden wat deze combi benadert is dus een zwarte versie van de Milanese loop. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Ik heb voor mijn vrouw een nieuw bandje van Apple gekregen.
Haar roze verkleurde, maar ze heeft nu een zwarte gekregen.

Iemand interesse in deze zwarte 38mm band?
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/mmelwo.jpg

Wij gaan een Nylon band bijbestellen, we hebben echt hele mooie gezien.

Afbeeldingslocatie: http://static1.squarespace.com/static/54b20d17e4b0a5d19b4e205d/54b31648e4b027b1609ecaad/553424c2e4b0c759b38bd835/1429480643170/nylon_quarter_purple.jpg?format=500w (ja voor mijn vrouw)

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:16

Jammer dat er zo weinig feedback is. Ben echt benieuwd. Vond vanaf het begin de Milanese Loop met leukste alleen de normale stalen versie past niet bij Sport Space Grey, deze zwarte versie daarintegen weer wel!

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat hoor ik ook al een aantal weken, zowel online als via AliExpress verkopers als van de fabriek zelf.

De goeie 1:1 clone schuift eigenlijk telkens twee weken door.
En de markt ($25a$75,-) spoelt helemaal over met goedkope rommel, slechte afwerking, gaps, niet passende watch adapters enz enz.

Ben benieuwd wanneer de echt 1:1 clone nou eindelijk eens gaat komen, het voelt een beetje als een kroeg welke een bord buiten zet met "morgen gratis bier" :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Ben ook op zoek naar een Milanese voor de Space Grey Sport, die van Ali ziet er goed uit. Deze lijkt mij tevens ook prima:
http://www.ebay.com/itm/M...src=1&rmvSB=true#shpCntId

Helaas van beide geen reviews of iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Donstil schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 22:21:
[...]

Dat hoor ik ook al een aantal weken, zowel online als via AliExpress verkopers als van de fabriek zelf.

De goeie 1:1 clone schuift eigenlijk telkens twee weken door.
En de markt ($25a$75,-) spoelt helemaal over met goedkope rommel, slechte afwerking, gaps, niet passende watch adapters enz enz.

Ben benieuwd wanneer de echt 1:1 clone nou eindelijk eens gaat komen, het voelt een beetje als een kroeg welke een bord buiten zet met "morgen gratis bier" :+
Op dit moment durf ik echt geen link bracelet te kopen. De kwaliteit is soms schrikbarend slecht en ook al lijkt de band soms in eerste instantie goed, zijn er ook gevallen waar die na een week uit elkaar donderde :-)

De watch-adapters zijn daarentegen al een stuk beter dan het begin. De nieuwe versies werken een stuk beter/makkelijker en zijn kwalitatief een stuk stabieler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dannydekr schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 23:54:
[...]

Op dit moment durf ik echt geen link bracelet te kopen. De kwaliteit is soms schrikbarend slecht en ook al lijkt de band soms in eerste instantie goed, zijn er ook gevallen waar die na een week uit elkaar donderde :-)

De watch-adapters zijn daarentegen al een stuk beter dan het begin. De nieuwe versies werken een stuk beter/makkelijker en zijn kwalitatief een stuk stabieler.
Er zijn wel goeie link bracelet klonen maar deze zijn nog duur,
Ik heb er eentje met de doorlopende schakels en een vlinder sluiting.

Geen gaps, passende adapter, matchende finish als je hem draagt niet van origineeel te onderscheiden maar wel € 100,- en daardoor minder populair.

Online zie je veel gebruikers die voor een duppie op de eerste rij willen zitten en die banden vallen nu met bosjes van de pols 8)7 maar dat geld niet alleen voor de Link Bracelet trouwens, de goedkope Milanese loops en leatherloops zijn niet veel beter.

(Neemt niet weg dat ik mijn Classic Buckle er weer om heb, de Link Bracelet is een mooie band maar wist toch de klasse van een Roestvrij stalen case en een lederen band. Wel leuk om af te wisselen.)

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 25-08-2015 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Donstil schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 00:07:
[...]

Er zijn wel goeie link bracelet klonen maar deze zijn nog duur,
Ik heb er eentje met de doorlopende schakels en een vlinder sluiting.

Geen gaps, passende adapter, matchende finish als je hem draagt niet van origineeel te onderscheiden maar wel € 100,- en daardoor minder populair.

Online zie je veel gebruikers die voor een duppie op de eerste rij willen zitten en die banden vallen nu met bosjes van de pols 8)7 maar dat geld niet alleen voor de Link Bracelet trouwens, de goedkope Milanese loops en leatherloops zijn niet veel beter.

(Neemt niet weg dat ik mijn Classic Buckle er weer om heb, de Link Bracelet is een mooie band maar wist toch de klasse van een Roestvrij stalen case en een lederen band. Wel leuk om af te wisselen.)
Ik heb nu via Alibaba een relatief goede deal kunnen maken. Voor de laatste versie die er is (wel een goedkope variant denk ik), voor 35 USD + 24,95 DHL verzending:
http://eraysun.en.alibaba...racelog_log_id=8287652039

Ik heb gezegd dat het een testorder is voor in de toekomst een grotere order 8). Denk dat ik het ga proberen, gezien het feit ze denken dat ik meer ga bestellen zullen ze vast geen troep opsturen. Levertijd is zo'n 3-4 dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wingie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-06 16:32

Ben benieuwd deze zojuist ook besteld en nu afwachten of de zwarte kleur overeen komt met de sport watch. Vandaag is btw sale bij alie dus veel korting en je krijgt 4 dollar als je via App besteld (coupon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Wingie schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:41:
[...]

Ben benieuwd deze zojuist ook besteld en nu afwachten of de zwarte kleur overeen komt met de sport watch. Vandaag is btw sale bij alie dus veel korting en je krijgt 4 dollar als je via App besteld (coupon)
De kleur zal sowieso nooit helemaal overeenkomen. Maar in ieder geval beter dan de zilveren versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Heb nu 3 verschillende zwarte Milanese Loops op AliExpress gevonden, twijfel welke ik zal kopen.
Alle 3 via de app tussen 25 en 30 euro. Foto's zien er bij alle 3 wel OK uit. Eentje heeft alleen weinig orders.
Iemand die me kan helpen kiezen?

1. http://www.aliexpress.com...8mm-42mm/32380839906.html

2. http://www.aliexpress.com...ch-Strap/32426657748.html

3. http://www.aliexpress.com...atchband/32433242834.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
TerrorSource schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 13:34:
Heb nu 3 verschillende zwarte Milanese Loops op AliExpress gevonden, twijfel welke ik zal kopen.
Alle 3 via de app tussen 25 en 30 euro. Foto's zien er bij alle 3 wel OK uit. Eentje heeft alleen weinig orders.
Iemand die me kan helpen kiezen?

1. http://www.aliexpress.com...8mm-42mm/32380839906.html

2. http://www.aliexpress.com...ch-Strap/32426657748.html

3. http://www.aliexpress.com...atchband/32433242834.html
Tjah, lastig. Degene die ik besteld heb is al verzonden, dus dat is lekker snel. Verder is er 1 iemand die 5 sterren gegeven heeft, altijd beter dan 0 :). Gewoon een kwestie van afwachten en uittesten. Verwacht geen top kwaliteit maar hoop op een bruikbaar exemplaar die niet van je arm afvalt :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Vandaag de Milanese Loop gepast bij de store... niet gemaakt voor mij met mijn 150/155mm polsen. De sluiting zit bijna helemaal tot de watch wat ik niet mooi vind en wat erg benadrukt dat je een dunne pols hebt. Ik denk dat ik gewoon een zwarte sportband haal voor bij mijn 42mm sport zilver en dan wacht op hele goede namaak bandjes.

Grappig dat de store medewerker mij zelf vertelde dat de 3rd party bandjes al beter worden en dat ik daar misschien naar moet kijken. En of ik langs wil komen als ik een leuk 3rd party bandje heb. :D

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
Vandaag via AliExpress mijn SS Link Brace Band Black 42MM binnengekregen:

Afbeeldingslocatie: http://members.tele2.nl/chinatown/plaatjes/SSLINK42MM.jpg

Het bandje voelt -ondanks dat het nog beplakt is met folie- erg premium aan. Helaas ben ik niet echt onder de indruk dat dit een zwart bandje is. Door het reflecterende materiaal is het lastig een goede foto hiervan te maken, maar de drie zwarte nokjes steken toch wel erg af op het 'zwart' van het metalen bandje. Op het doosje staat niet vermeld wat ik heb en in mijn bestelling staat toch duidelijk dat ik een zwarte heb besteld. Tijd om de verkoper hierop aan te spreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Dat is het oudere model volgens mij. Degenen die verkocht worden, meestal met een blauwe variant als keuze erbij, zijn wel echt zwart, hoewel het wellicht nooit helemaal zwart zal zijn. Ik denk dat het proces van kleuren dat nog niet toelaat. Apple zelf introduceerde in eerste instantie ook een lichter model. Deze heeft vertraging opgelopen en pas zeer recent heeft men ze uitgeleverd. Wat bleek? Dit model was veel donkerder dan degene die ze in eerste instantie toonde. Ik vermoed dus dat Apple extra aandacht heeft besteed aan het kleur proces.

Ik zag overigens deze voorbij komen op Ebay welke qua prijs erg aantrekkelijk is:
http://www.ebay.co.uk/itm...25715&hash=item3aafd7e2c3

[ Voor 29% gewijzigd door Dannydekr op 26-08-2015 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
Van mij hoeft het niet helemaal zwart te zijn, maar deze grijze teint zit echt tussen zwart en zilver in. Heb inmiddels mailtje gestuurd naar verkoper. Gelukkig heb ik nog een zwarte Milanese Loop onderweg. Minder gelukkig is dat het van dezelfde verkoper is! :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
BellySM schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:21:

[afbeelding]

Het bandje voelt -ondanks dat het nog beplakt is met folie- erg premium aan. Helaas ben ik niet echt onder de indruk dat dit een zwart bandje is. Door het reflecterende materiaal is het lastig een goede foto hiervan te maken, maar de drie zwarte nokjes steken toch wel erg af op het 'zwart' van het metalen bandje. Op het doosje staat niet vermeld wat ik heb en in mijn bestelling staat toch duidelijk dat ik een zwarte heb besteld. Tijd om de verkoper hierop aan te spreken?
Zou je foto;s kunnen maken van de sluiting (binnenkant, buitenkant) en van de band als die in de watch zit?
Ben erg nieuwsgierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
BellySM schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:03:
Van mij hoeft het niet helemaal zwart te zijn, maar deze grijze teint zit echt tussen zwart en zilver in. Heb inmiddels mailtje gestuurd naar verkoper. Gelukkig heb ik nog een zwarte Milanese Loop onderweg. Minder gelukkig is dat het van dezelfde verkoper is! :S
http://www.ebay.com/itm/F...d-Kits-Tool-/281769965250?

Hier zie je inderdaad ook al het verschil tussen de versie die jij hebt en de zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
TerrorSource schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:42:
[...]

Zou je foto;s kunnen maken van de sluiting (binnenkant, buitenkant) en van de band als die in de watch zit?
Ben erg nieuwsgierig.
Ik laat nog even de beschermfolie erop zitten en wacht eerst de reactie van de verkoper af. Ik vrees dat het folie de band zelfs nog iets donkerder maakt.
Het bandje heb ik hier gehaald. Achteraf als ik de foto's op de site bekijk vind ik de eerste foto best wel een mock-up.

[ Voor 25% gewijzigd door BellySM op 26-08-2015 16:45 . Reden: Linkje van verkoper geplaatst. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BellySM schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:21:

[afbeelding]

Ik vind het wel mooi eigenlijk alleen is hij nou al beschadigd op de rechter foto?
Dannydekr schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:32:
Dat is het oudere model volgens mij. Degenen die verkocht worden, meestal met een blauwe variant als keuze erbij, zijn wel echt zwart, hoewel het wellicht nooit helemaal zwart zal zijn. Ik denk dat het proces van kleuren dat nog niet toelaat. Apple zelf introduceerde in eerste instantie ook een lichter model. Deze heeft vertraging opgelopen en pas zeer recent heeft men ze uitgeleverd. Wat bleek? Dit model was veel donkerder dan degene die ze in eerste instantie toonde. Ik vermoed dus dat Apple extra aandacht heeft besteed aan het kleur proces.

Ik zag overigens deze voorbij komen op Ebay welke qua prijs erg aantrekkelijk is:
http://www.ebay.co.uk/itm...25715&hash=item3aafd7e2c3
Die moet je skippen hoor. Die vallen met bosjes van mensen hun pols op andere fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
Donstil schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:46:
[...]

Ik vind het wel mooi eigenlijk alleen is hij nou al beschadigd op de rechter foto?

[...]
Nee, het is de beschermfolie die je ziet. Hier nog wat foto's, op verzoek van TerrorSource:

Afbeeldingslocatie: http://members.tele2.nl/chinatown/plaatjes/SSLINK42MM2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oké mooi zo.

Ik heb deze (of een variant hiervan) ook. Verder wel een erg mooie band vind ik persoonlijk. De sluiting is anders maar de rest is echt mooi gelijkend met de zilveren versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Ik heb op Amazon vorige maand een zwarte 3-link bracelet besteld. Die bleek ook een koperglans te hebben....productomschrijving is later veranderd in "tarnish"
Ik heb 'm teruggestuurd en heb het geld teruggekregen.

Vandaag kwam er weer een bandje voor de vrouw binnen.
Lederen milanese lus band.
Van Ali, vorige week besteld....

Disclaimer: dit bandje is niet bedoeld voor dracht bij mantelpakje of aan de directietafel.....opmerkingen daar over kunnen dus achterwege blijven....het is een keuze van de vrouw geweest en ze is er blij mee....is weer eens wat anders dan de vele saaie bandjes die verkrijgbaar zijn....voor als je het aan durft dus.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gAD0VB1l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_78
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:13
Op kickstarter staat een project voor een erg fraai metalen bandje voor 49 dollar (plus 10 dollar voor verzending naar nederland)

https://www.kickstarter.com/projects/hypershop/hyperlinktm-stainless-steel-apple-watch-link-brace

Donkere versie (mijn keuze):
Afbeeldingslocatie: https://ksr-ugc.imgix.net/assets/004/330/358/86112aade876785bb160a170c76c7170_original.png?v=1439828048&w=680&fit=max&auto=format&lossless=true&s=641d60ac6981f93775f9bd28a1cb29d7

Zilveren versie:
Afbeeldingslocatie: https://ksr-ugc.imgix.net/assets/004/330/154/e168b6243cc3c01cc494b784bb4df30f_original.png?v=1439826174&w=680&fit=max&auto=format&lossless=true&s=752954796e0f9b0a1c8d951bd45853e3

Dit zijn de 42mm versies, zie de kickstarter pagina voor de 38mm versies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
BellySM schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:03:
[...]

Nee, het is de beschermfolie die je ziet. Hier nog wat foto's, op verzoek van TerrorSource:

[afbeelding]
Qua kleur lijkt hij wel aardig in de buurt te komen. Ik wacht persoonlijk nog even op de band met de originele sluiting in het zwart, liefste met zelfde systeem om de linkjes eruit te halen. Zal wel wat duurder worden da deze versies denk ik zomaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

@mark_78

Ziet er goed uit....maar de donkere (jouw en mijn keuze) is US$10 duurder.....en de retail price wordt $129 ???? Yeah right....
Ik weet ook niet precies wat het verschil is in kleur tussen SB en SG, maar de band is in SB en mijn  Watch is in SG....
En dan nog 3 maanden wachten.
Tegen die tijd zijn er voldoende alternatieven denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Krijg morgen detail foto's van dit bandje: http://nl.aliexpress.com/...8mm-42mm/32380839906.html

Gevraagd om de zwarte, zal de foto's wel delen indien er hier interesse voor is.

• Soepie
  • Laatst online: 14:12
Gister avond mijn fake leather loop van ebay binnen gekregen.
Ik moet zeggen dat hij me niet tegenvalt. Hij is heel iets korter dan de apple versie (die een collega van mij heeft), maar qua uiterlijk doen ze echt niet veel voor elkaar onder.
Ook past hij redelijk goed in de watch zelf.

Als ik van het weekend tijd heb zal ik er even foto's van maken.
Al met al ben ik zeker niet ontevreden.

Gewoon spullen

• Dannydekr
Dennischo schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 20:22:
Krijg morgen detail foto's van dit bandje: http://nl.aliexpress.com/...8mm-42mm/32380839906.html

Gevraagd om de zwarte, zal de foto's wel delen indien er hier interesse voor is.
Graag :)

• Dannydekr
Heb afbeeldingen van een Alibaba fabrikant. Dit is volgens hem de beste kwaliteit die momenteel beschikbaar is, zowel in precisie, kleur en kwaliteit.
70USD exclusief verzending.

Afbeeldingslocatie: https://www.dannydekruijk.nl/ss42/1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.dannydekruijk.nl/ss42/2.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.dannydekruijk.nl/ss42/3.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.dannydekruijk.nl/ss42/4.jpg

• BellySM
Dannydekr schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 10:22:
Heb afbeeldingen van een Alibaba fabrikant. Dit is volgens hem de beste kwaliteit die momenteel beschikbaar is, zowel in precisie, kleur en kwaliteit.
[...]
Dit was idd het zwart wat ik dacht te kopen bij die AliExpress verkoper, maar ik zag in gedachten alle moeite te moeten doen voor de retour, dus bandje toch maar folie-vrij gemaakt en gemonteerd. Er moesten voor mijn polsdikte wel 3 schakels van elk ong 5mm eruit. Dit is het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://members.tele2.nl/chinatown/plaatjes/SSLINK42MM3.jpg

Het bandje heeft dezelfde satijnen finish als de SpaceGray horloge zelf, maar in een iets ander tint. Het veranderd wel in zonlicht / kunstlicht en kijkhoek. De verkoper schreef mij verder dat "het bandje meer gaat glanzen naarmate de leeftijd in tegenstelling tot die van de concurrentie, die zal steeds matter en doffer worden."

Het omdoen gaat stukken handiger en sneller en veiliger dan met de sportsband.

De spleet op het bandje is aan de andere zijde minder, vermoedelijk door het oneven aantal schakels dat ik eruit moest halen. Ook maakte het een wereld van verschil uit of ik het bandje past 's avonds of 's ochtends. Vanochtend moest ik dus de derde schakel eruit halen.

Al met al is deze koop (€62,- incl verzending) meegevallen en verheug ik op de zwarte Milanese Loop van dezelfde verkoper, die mogelijk begin volgende week in de brievenbus valt.

• Dannydekr
BellySM schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 11:26:
[...]

Dit was idd het zwart wat ik dacht te kopen bij die AliExpress verkoper, maar ik zag in gedachten alle moeite te moeten doen voor de retour, dus bandje toch maar folie-vrij gemaakt en gemonteerd. Er moesten voor mijn polsdikte wel 3 schakels van elk ong 5mm eruit. Dit is het resultaat:

[afbeelding]

Al met al is deze koop (€62,- incl verzending) meegevallen en verheug ik op de zwarte Milanese Loop van dezelfde verkoper, die mogelijk begin volgende week in de brievenbus valt.
Ik vind die 'gap' echt niet kunnen voor die prijs. De kwaliteit die je krijgt voor de prijs die je betaald hebt is gewoon ondermaats en de verkoper zou dit zelf ook moeten concluderen als die de foto gezien heeft. Maar als jij er tevreden mee bent is het goed :).

• Dennischo
  • Niet online

• Dannydekr
Ziet er gaaf uit! Ik heb hem zelf ook besteld een aantal dagen terug. De zwakke schakel is echter de aansluiting op de onderste foto. Ik heb een aantal foto's gezien van mensen waar die is afgebroken.

• BellySM
Dannydekr schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 11:42:
[...]

Ik vind die 'gap' echt niet kunnen voor die prijs. De kwaliteit die je krijgt voor de prijs die je betaald hebt is gewoon ondermaats en de verkoper zou dit zelf ook moeten concluderen als die de foto gezien heeft. Maar als jij er tevreden mee bent is het goed :).
Is die gap ook aanwezig op de originele silver link brace van Apple? Dacht dat 90% namaak alleen afwijkt op de sluiting van het in mijn geval 9x duurdere zilverkleurige origineel. Ik heb de watch en de bandjes nooit in de Apple Store kunnen passen en bekijken. De 'gap' ontstaan enkel als daar het scharnierpunt is, zoals wanneer het gedragen wordt. Alleen jammer dat hier de gap zo zichtbaar is door het kleurverschil.
Ook hier is de kleur minder 'zwart' dan op de produktfoto's van de verkopers (foto met zwart + zilver + goud + rosé)

• Dannydekr
BellySM schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:39:
[...]

Is die gap ook aanwezig op de originele silver link brace van Apple? Dacht dat 90% namaak alleen afwijkt op de sluiting van het in mijn geval 9x duurdere zilverkleurige origineel. Ik heb de watch en de bandjes nooit in de Apple Store kunnen passen en bekijken. De 'gap' ontstaan enkel als daar het scharnierpunt is, zoals wanneer het gedragen wordt. Alleen jammer dat hier de gap zo zichtbaar is door het kleurverschil.

[...]

Ook hier is de kleur minder 'zwart' dan op de produktfoto's van de verkopers (foto met zwart + zilver + goud + rosé)
De gap is enkel aanwezig bij de namaakbandjes, de originele van Apple heeft daar geen last van.

• koekjeh
  • Laatst online: 13:18
Dannydekr schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 10:22:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oeh nice!! :D :D Heb je een link voor ons?

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Anoniem: 693212

Ik heb deze band van deze leverancier toevallig vandaag ontvangen. Opzich een prima bandje ware het niet dat de magneet na een uurtje losliet... Deze zit met goedkope hobbylijm vast. Ik heb hem zelf weer vastgelijmd en gewoon gedragen en nu lijkt het goed te zijn. Hij staat wel mooi en zit verder fijn dus ik ga hem gewoon houden denk ik. Ik kan foto's posten als iemand dat wil.
Anoniem: 693212 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:17:
[...]

Ik heb deze band van deze leverancier toevallig vandaag ontvangen. Opzich een prima bandje ware het niet dat de magneet na een uurtje losliet... Deze zit met goedkope hobbylijm vast. Ik heb hem zelf weer vastgelijmd en gewoon gedragen en nu lijkt het goed te zijn. Hij staat wel mooi en zit verder fijn dus ik ga hem gewoon houden denk ik. Ik kan foto's posten als iemand dat wil.
Graag.

Dannydekr schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:55:
[...]

De gap is enkel aanwezig bij de namaakbandjes, de originele van Apple heeft daar geen last van.
Niet alle namaak banden hebben het.
De mijne heeft het niet meer als Apple (die ik ook omgehad heb). Uiteraard is er wel een gleufje want anders kn het niet krommen natuurlijk maar er is niet echt een Gap.

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/29v1lpk.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/261koi1.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door Donstil op 27-08-2015 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Donstil schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:25:
[...]

Niet alle namaak banden hebben het.
De mijne heeft het niet meer als Apple (die ik ook omgehad heb). Uiteraard is er wel een gleufje want anders kn het niet krommen natuurlijk maar er is niet echt een Gap.
Wat een mooie klokje is dat toch op deze manier :) De gap is inderdaad ook bij jou iets aanwezig, maar als die zo klein is, is dat niet storend.

[ Voor 10% gewijzigd door Dannydekr op 28-08-2015 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Anoniem: 693212 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:17:
[...]

Kom maar op! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dannydekr schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:03:
[...]

Wat een mooie klokje is dat toch op deze manier :) De gap is inderdaad ook bij jou iets aanwezig, maar als die zo klein is, is dat niet storend.
Ja klopt, niet storend idd, orginele heeft dit op de zelfde manier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 693212

Hier zijn ze:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Sd42zMx.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/htCDg7N.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bhbYYmJ.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nxQWktX.jpg

En hier zie je de bovenste aansluiting, je ziet als je precies in het juiste licht kijkt net de deukjes van het stansen van het metaal. Het stoort mij verder niet.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YBhuZei.jpg

Dit is de magneet:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FHCTkC7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZEDYrng.jpg

En toen hij uit elkaar was gevallen:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OIaTumU.jpg

Op de magneet, aan de kant waar hij op het bandje "plakt" zat ook nog een dun stukje metaal zodat je de magneet afgedekt was. Dit viel er ook af aangezien het met de zelfde slechte lijm vast geplakt zat. Heb het nu met bisonkit vast gemaakt en ga er vanuit dat het niet meer loskomt. Heb het bandje al de hele dag om en het zit nog vast.

Voor de duidelijkheid ik had hier besteld: http://www.aliexpress.com...8mm-42mm/32380839906.html
De rest van de reviews zijn positief en verzending was erg snel, 4 a 5 dagen had ik hem thuis.

Ik zit nu eigenlijk te wachten op de 1:1 link bracelet, die maakt het mij inziens helemaal af. Donstil, waar heb jij de jouwe gekocht? Deze ziet er tot nu toe nog het beste uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Donstil schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:30:
[...]

Ja klopt, niet storend idd, orginele heeft dit op de zelfde manier.
Ziet er erg goed uit. Ik heb deze besteld:

Had hem voor 30 euro, zie dat die nu voor 24 staat. De recensies zijn goed genoeg, niets noemenswaardigs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Anoniem: 693212 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:58:
Hier zijn ze:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

En hier zie je de bovenste aansluiting, je ziet als je precies in het juiste licht kijkt net de deukjes van het stansen van het metaal. Het stoort mij verder niet.
[afbeelding]

Dit is de magneet:
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]

Op de magneet, aan de kant waar hij op het bandje "plakt" zat ook nog een dun stukje metaal zodat je de magneet afgedekt was. Dit viel er ook af aangezien het met de zelfde slechte lijm vast geplakt zat. Heb het nu met bisonkit vast gemaakt en ga er vanuit dat het niet meer loskomt. Heb het bandje al de hele dag om en het zit nog vast.

Voor de duidelijkheid ik had hier besteld: http://www.aliexpress.com...8mm-42mm/32380839906.html
De rest van de reviews zijn positief en verzending was erg snel, 4 a 5 dagen had ik hem thuis.

Ik zit nu eigenlijk te wachten op de 1:1 link bracelet, die maakt het mij inziens helemaal af. Donstil, waar heb jij de jouwe gekocht? Deze ziet er tot nu toe nog het beste uit!
Ziet er goed uit! Ook maar besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:00
Tot nu toe lijkt mij de milanese steel toch het mooist, maar ik heb de originele nog niet in het echt gezien. Op echte foto's lijkt hij erg tegen te vallen.

Stinkt leer icm met zweet? Heb ik het verre verleden wel eens een echt lederen band gehad die enorm ging stinken na een dagje 30 graden + hard werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbolman
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-06 21:42
Ik heb 'm ook sinds een week, ben er nog steeds blij mee!
:) En het magneetje blijft goed zitten.
Hier zijn ze:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]

Dit is de magneet:
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
sbolman schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 19:16:
Ik heb 'm ook sinds een week, ben er nog steeds blij mee!
:) En het magneetje blijft goed zitten.

[...]
Klinkt goed! Ben benieuwd wanneer die binnenkomt, inmiddels al verzonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Vind deze ook erg mooi, misschien had die donkerder beter geweest, maar er komen echt steeds betere bandjes:

http://www.alibaba.com/pr...ist-Band_60271564418.html

Afbeeldingslocatie: http://g03.s.alicdn.com/kf/HTB1e3DpIpXXXXXsXpXX760XFXXXP/Jisoncase-Premium-leather-Strap-Wrist-Band-replacement.png

Hier overigens nog twee goede non-OEM namaak producten:

http://www.alibaba.com/pr...tch-band_60281859752.html

http://www.alibaba.com/pr...er-watch_60293086446.html

Vooral de laatste ziet er echt goed uit!

[ Voor 29% gewijzigd door Dannydekr op 29-08-2015 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklor
Ook maar is de Hoco stainless steel besteld, nog een paar weken wachten jammer genoeg:
http://nl.aliexpress.com/...or-Apple/32371849774.html

Die Milaanse loop ziet er ook wel erg goed uit bij de SG watch, misschien ook maar is bestellen. Ik ben nog steeds op zoek naar de rode leather loop. Volgens mij staat die echt goed bij mijn SG 42mm. Echter ik hebben smalle polsen en vindt het zonde van het geld als de band straks te groot is. Een kleinere maatje heb ik helaas nog niet gevonden zoals Apple deze verkoopt (medium). Toch maar even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-06 12:32

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik heb zoals velen deze leather loop ongeveer twee weken geleden besteld:
http://www.aliexpress.com...band-For/32366219239.html

Vandaag binnen gekomen, en ik moet zeggen dat het me niets tegen valt!
Ik was ondanks meerdere positieve berichten bang dat de magneetjes misschien toch wat te zwak zouden zijn, of de kwaliteit van de afwerking slecht. (Op sommige filmpjes zag je los stiksel bij vergelijkbare bandjes) Maar over mijn binnengekregen bandje valt niets te zeggen eigenlijk, zit prima, geen speling in de ring, of de aansluitingen, en de zwarte versie kleurt perfect bij een SGS Watch. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97273

--MeAngry-- schreef op woensdag 02 september 2015 @ 00:13:
Ik heb zoals velen deze Milanese loop ongeveer twee weken geleden besteld:
http://www.aliexpress.com...band-For/32366219239.html

Vandaag binnen gekomen, en ik moet zeggen dat het me niets tegen valt!
Ik was ondanks meerdere positieve berichten bang dat de magneetjes misschien toch wat te zwak zouden zijn, of de kwaliteit van de afwerking slecht. (Op sommige filmpjes zag je los stiksel bij vergelijkbare bandjes) Maar over mijn binnengekregen bandje valt niets te zeggen eigenlijk, zit prima, geen speling in de ring, of de aansluitingen, en de zwarte versie kleurt perfect bij een SGS Watch. :)
Dit is toch een Leather Loop en geen Milanese?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Anoniem: 97273 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:30:
[...]

Dit is toch een Leather Loop en geen Milanese?
Ja, excuus, zoveel posts over de Milanese loop dat ik het woord vannacht niet meer los kon laten. 8)7

Overigens heb ik er nog geen €30 voor betaald, zie dat hij nu een stuk duurder is.
Na hem een dag gedragen te hebben moet ik zeggen dat hij ook prima zit, ben er erg blij mee in ieder geval!

[ Voor 26% gewijzigd door --MeAngry-- op 02-09-2015 15:45 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97273

Hahaha, dacht dat er misschien een verkeerde link bij stond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
--MeAngry-- schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:39:
[...]

Ja, excuus, zoveel posts over de Milanese loop dat ik het woord vannacht niet meer los kon laten. 8)7
Dus ik kan deze gewoon blind bestellen? Want ik ben nu toch wel gecharmeerd geraakt van de LL.

Ik zie ze ook goedkoper staan op Ali en tevens met goede recensies. Waarom heb je voor deze gekozen? Via een ander forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:13
Darklor schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 20:27:
Ook maar is de Hoco stainless steel besteld, nog een paar weken wachten jammer genoeg:
http://nl.aliexpress.com/...or-Apple/32371849774.html

Die Milaanse loop ziet er ook wel erg goed uit bij de SG watch, misschien ook maar is bestellen. Ik ben nog steeds op zoek naar de rode leather loop. Volgens mij staat die echt goed bij mijn SG 42mm. Echter ik hebben smalle polsen en vindt het zonde van het geld als de band straks te groot is. Een kleinere maatje heb ik helaas nog niet gevonden zoals Apple deze verkoopt (medium). Toch maar even wachten.
Ik heb deze gehad (zwart/space grey) en ik vond de schakels van de band te grof. Ik zou eerder voor de link bracelet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Redondo1982 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:46:
[...]

Dus ik kan deze gewoon blind bestellen? Want ik ben nu toch wel gecharmeerd geraakt van de LL.

Ik zie ze ook goedkoper staan op Ali en tevens met goede recensies. Waarom heb je voor deze gekozen? Via een ander forum?
Aan de verpakking in de foto's te zien is dit dezelfde:
http://www.aliexpress.com...01407_3,201444_6,201409_4

Ik heb die toen gekozen wegens het hoogste aantal bestellingen met goede feedback. Vrijwel iedereen geeft daar 5 sterren, net als op deze nieuwe link. Dus ik denk dat je dan wel veilig zit ja. :)
Af en toe zal er vast een slecht exemplaar bij zitten, maar die kans lijkt me vrij klein gezien het aantal positieve reviews dat je voorbij ziet komen.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
--MeAngry-- schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:57:
[...]

Aan de verpakking in de foto's te zien is dit dezelfde:
http://www.aliexpress.com...01407_3,201444_6,201409_4

Ik heb die toen gekozen wegens het hoogste aantal bestellingen met goede feedback. Vrijwel iedereen geeft daar 5 sterren, net als op deze nieuwe link. Dus ik denk dat je dan wel veilig zit ja. :)
Af en toe zal er vast een slecht exemplaar bij zitten, maar die kans lijkt me vrij klein gezien het aantal positieve reviews dat je voorbij ziet komen.
Het vreemde is dat klikte op jouw link van het ontvangen item en toen stond die op $ 59,99 en na mijn reactie over dat ze goedkoper te vinden zijn is hij in prijs verlaagd. Ben jij de verkoper of stond de oude pagina nog in mijn cache? ;)

Edit: Ik heb express de andere besteld, zodat we goed kunnen vergelijken.

[ Voor 3% gewijzigd door Redondo1982 op 02-09-2015 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
Apple to Debut New Apple Watch Sport Bands at September 9 Event
als dit zo is ben ik heel blij :)

• Dannydekr
Gisteren de Milanese (SG) ontvangen. Ben zeer tevreden en zal dit ten alle tijden verkiezen boven de dure variant van Apple zelf. Op het eerste oog ziet die er echt hetzelfde uit namelijk (hoewel deze SG is natuurlijk).

Toch ben ik niet 100% tevreden. De adapter aan de onderkant lijkt niet volledig te passen in de Watch, waardoor die links/rechts een heel klein beetje uitsteekt, hij zit verder wel stevig. Bij de originele is dat volgens mij niet het geval.

Verder lijkt de magneet sterk genoeg en zit het bandje ook erg lekker. Even afwachten of dit zo blijft :).

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:00
Msi92 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 19:15:
Apple to Debut New Apple Watch Sport Bands at September 9 Event
als dit zo is ben ik heel blij :)
Voor 80 euro waarschijnlijk.

• MrAcid
  • Niet online
Inderdaad. Dat heb ik er persoonlijk niet voor over. Maar nieuwe kleurtjes zijn leuk - maken ze vast binnen een paar dagen weer na. :+

Ik wacht nog op deze bestelling: MrAcid in "[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires"

• Darklor
razorhead schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:48:
[...]

Ik heb deze gehad (zwart/space grey) en ik vond de schakels van de band te grof. Ik zou eerder voor de link bracelet gaan.
Heb hem gisteren binnen gehad. Moet zeggen dat hij heerlijk zit. Kleur is geen space grey maar kan ik mee leven. Adapter sluit zit er prima in en klikt goed vast.
Inclusief het apparaatje om de schakels te verwijderen, werkt lekker vlot.

• MrAcid
  • Niet online
MrAcid schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:53:
Inderdaad. Dat heb ik er persoonlijk niet voor over. Maar nieuwe kleurtjes zijn leuk - maken ze vast binnen een paar dagen weer na. :+

Ik wacht nog op deze bestelling: MrAcid in "[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires"
Vanavond op de mat! Snel!

Prima kwaliteit, echt heel goed. Bij kritische blik/beoordeling: iets dunner en minder stug dan de Apple variant. Iets gladder rubber ook. Verder echt 1:1. Tevreden!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bX1iohz.jpg

• Wingie
Heb de Milanese loop vandaag ook opgehaald was gisteren aangekomen maar ik was niet thuis kwaliteit zag er goed uit. Dus ik direct aan de slag en bij het erin zetten viel mij hetzelfde op als dannydekr maar bij inzetten ineens een leeg gaatje in de aansluiting en twee losse veertjes op mijn keukenrol (tegen krassen onder horloge gelegd) en iets van afdekplaatje.

Kan dus weer retour zelfde leverancier als dannykr. Heb ook foto gemaakt maar moet deze dacht ik ergens anders hosten als ik hem wil tonen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Wingie schreef op donderdag 03 september 2015 @ 19:21:
Heb de Milanese loop vandaag ook opgehaald was gisteren aangekomen maar ik was niet thuis kwaliteit zag er goed uit. Dus ik direct aan de slag en bij het erin zetten viel mij hetzelfde op als dannydekr maar bij inzetten ineens een leeg gaatje in de aansluiting en twee losse veertjes op mijn keukenrol (tegen krassen onder horloge gelegd) en iets van afdekplaatje.

Kan dus weer retour zelfde leverancier als dannykr. Heb ook foto gemaakt maar moet deze dacht ik ergens anders hosten als ik hem wil tonen
Gelukkig is die van mij niet kapot, voelt vooralsnog erg solide aan. Alleen jamer dat de onderkant niet 100% goed past. Geen onoverkomelijk probleem / ergernis. Valt in de praktijk eigenlijk niet op en ik zag op andere foto's van mensen dat zij dit probleem ook hadden, maar het niet eens benoemden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Hier zijn ze:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]

Dit is de magneet:
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]

Deze vandaag ontvangen, week levertijd ongeveer. Ziet er top uit, zit lekker en magneet zit nog vast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
Wingie schreef op donderdag 03 september 2015 @ 19:21:

Ivm de Chinese vieringen iers vertraagde reactie van verkoper, krijg een nieuwe button opgestuurd schijnt replaceable te zijn en 5 dollar terug. Ben benieuwd ben zelf wat betreft priegel werk niet zo handig en vertrouwen in de band is toch achteruit gegaan.

Hou jullie op de hoogte zodra hij binnen is. Heb nog geprobeerd foto toe te voegen aan eerste post maar mijn safari op de iPad klapt eruit zodra ik op image icoontje druk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-06 23:55
sww89 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 12:21:
[...]

Ik ben benieuwd.

[...]

Ik heb mijn Pad & Quill Leather Watch Band in de kleur British Tan 42mm met rvs adapter binnen. Een mond vol maar dan heb je ook wat! Het bevestigen van de bandadapter aan de Watch was even pielen want er zit weinig speling in. Ook het bevestigen van de band om de pols was even prutsen. Zal de nieuwigheid wel zijn. Eenmaal om de pols zit ie als gegoten en het wordt met de tijd vast nog soepeler.

Belangrijkste is dat ik de Watch niet ga verliezen onderweg, maar vooralsnog voelt alles heel goed aan doordat het bandje goed aansluit op de Watch. De adapters lijken wel bij Apple vandaan te komen zo goed, en het leer is ook mooi maar dus nog erg stug. Het is mooi dat het bandje bij de adapter iets breder is dan bij de gaatjes en op die manier is er een subtiele overgang van de Watch in het bandje. Dan oogt het allemaal wat proportioneler. Ik bedoel neem als voorbeeld hoe de bandjes op de Moto360 bevestigd zijn. Ook lijkt mij het bandje niet geschikt voor polsen die (veel) groter zijn dan mijn 190mm. Het kan wel, maar dan blijven er weinig gaatjes over! Ik ben er nog niet over uit of ik hem op het 4e of 3e gaatje (vanaf het uiteinde geteld) moet doen. Op de foto's zit ie in het 4e gaatje.

Om de looks kan ik hem wel aanbevelen en de kwaliteit is, naar het lijkt, wat je kunt verwachten voor €100,-.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik twijfel erg tussen deze en de zwarte versie. Ik heb een space grey watch. Vraag me af of die bruine versie daar wel bij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Mijn Milanese Loop is nog steeds in orde! Zit nog steeds goed strak, de magneet blijft goed zitten en ik heb ben nog steeds zeer tevreden. Het gaat om de SG versie van deze:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
Dannydekr schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:32:
Mijn Milanese Loop is nog steeds in orde! Zit nog steeds goed strak, de magneet blijft goed zitten en ik heb ben nog steeds zeer tevreden. Het gaat om de SG versie van deze:

Komt jouw bandje ook geleverd in een goudkleurig doosje met gele inzet? Ik vermoed dat er niet veel fabrikanten zijn hiervoor. De enige onderscheid is de snelheid in leveren :-) Bij mij duurde het 4 weken en heb 'm gisteren binnen. Wat meteen opviel (en dat was wel te verwachten) vergeleken met m'n SG link bracelet is het gewicht en traploze instelbaarheid. Bij de link bracelet met 5mm schakels zat ie bij mij of te los of te strak en het maakt ook uit of dat 's-ochtends is of 's-avonds, dan is mijn pols ook meer gezwollen. Ik ben dus heel positief over die loop / magneet principe. Alleen jammer dat het niet vanzelf uitlijnt zoals de lader het doet met z'n magneet. Ik moet het met duim en wijsvinger positioneren omdat (ver-)schuiven niet gaat met de sterke magneet en rubber randje combi. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen.
Pagina: 1 2 ... 28 Laatste