There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
was meer als een grapje joh (no hard feelingsRobIII schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:12:
[...]
Je kunt ook overdrijven... en dan nog: so what?
A person who never made a mistake never tried anything new.
[ Voor 9% gewijzigd door tumtum100 op 05-03-2018 20:36 ]
Nu ben ik op zoek naar kwalitatief goede third party bandjes. Op internet staan wel eens horrorverhalen van mensen waarbij het bandje spontaan loslaat, met alle gevolgen van dien. Nu komt dat volgens mij eerder voor bij schakelbandjes dan stoffen/rubberen.
Zie hier regelmatig positieve en minder positieve geluiden voorbij komen over bepaalde leveranciers.
Iemand goede ervaring met bepaalde leverancier op aliexpress?
Ben met name op zoek naar rubberen nike alternatief, stoffen/nylon en leren bandje.
Daarnaast wil ik er ook een screenprotector op doen, maar wel een die mooi rondom sluit.
Vooralsnog deze gezien: https://www.armorsuit.com...apple-watch-42mm-series-3
Iemand daar ervaring mee of een ander (beter) alternatief?
wijze woorden
Een heeeel zacht tikje tegen de muur en de Watch is helemaal rondom gebarsten.

Touchscreen en dergelijk functioneert nog wel, maar het is allemaal niet zo bevorderlijk.
Ik heb gelukkig Applecare+ erbij afgesloten, dus ben nu 65,- kwijt voor een gehele vervanging.
Maarja, wil dit niet te vaak hebben. Wat is hiervoor nu een goede bescherming?
https://nl.aliexpress.com...tector/1000004752615.html zoiets zal natuurlijk wel kunnen. Maar dat komt de beeldkwaliteit niet ten goede en ik vind het je Watch ook nog eens dik maken.
De armorsuit van @valandil lijkt mij compleet omsluitend. Gaat volgens mij alleen om de behuizing. En het scherm word dan beschermd door een screenprotector.
Hoeveel sterker maakt een screenprotector het scherm?
[ Voor 4% gewijzigd door Hupske op 16-03-2018 17:45 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Nu ik dit zo zie begin ik toch ook te twijfelen om een applecare+ af te sluiten, heb mijn watch nu 2 weken. Die applecare+ is eenmalig 65 euro betalen en dan heb je een 2 jarige garantie?Hupske schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 17:45:
Nooooo. Het is dan gebeurd. 5 maanden in gebruik.
Een heeeel zacht tikje tegen de muur en de Watch is helemaal rondom gebarsten.
[afbeelding]
Touchscreen en dergelijk functioneert nog wel, maar het is allemaal niet zo bevorderlijk.
Ik heb gelukkig Applecare+ erbij afgesloten, dus ben nu 65,- kwijt voor een gehele vervanging.
Maarja, wil dit niet te vaak hebben. Wat is hiervoor nu een goede bescherming?
https://nl.aliexpress.com...tector/1000004752615.html zoiets zal natuurlijk wel kunnen. Maar dat komt de beeldkwaliteit niet ten goede en ik vind het je Watch ook nog eens dik maken.
De armorsuit van @valandil lijkt mij compleet omsluitend. Gaat volgens mij alleen om de behuizing. En het scherm word dan beschermd door een screenprotector.
Hoeveel sterker maakt een screenprotector het scherm?
Hoe is de kwaliteit van deze? Zitten ze stevig genoeg in de watch vast en ook om je pols? Niet het idee dat ze belachelijk verkleuren ofzo?RobIII schreef op maandag 12 februari 2018 @ 20:48:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
En weer een stapeltje(Link)
Op de laatste paar foto's staan een zwart, wit en oranje bandje dat ik al had (en een rode had ik ook al maar die heb ik nu dus twee)
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Dit hoort niet helemaal in het topic. Maar AppleCare+ kost dus 65 euro. Voor 2 jaar garantie. Maar als je zoals ik een keer het scherm kapot hebt, moet je nog een eigen risico betalen van 65 euro. Dus ben nu in totaal 130,- kwijt voor de vervanging. Ipv 260,-.tumtum100 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 19:27:
[...]
Nu ik dit zo zie begin ik toch ook te twijfelen om een applecare+ af te sluiten, heb mijn watch nu 2 weken. Die applecare+ is eenmalig 65 euro betalen en dan heb je een 2 jarige garantie?
Ik kan nu verder alleen nog 1 keer een claim in dienen. Je hebt namelijk maar 2 claims.
Maarja je kan je dit ook besparen door wellicht vanaf seconde 1 een hoesje eromheen te doen. Het maakt de Watch alleen weer niet mooi.
Even wat anders:
Ik heb al vanaf dag 1; https://www.gearbest.com/apple-watch-bands/pp_780575.html hier wat verschillende kleuren van.
Verschil met de originele bandjes is wel zichtbaar. Ze sluiten niet altijd helemaal mooi aan, maarja daar zie je niet veel van. Verder vangen ze makkelijker stof, beginnen ze wat sneller te slijten en na verloop van tijd, laten ze ook wat makkelijk los. Maar allemaal niet schrikbarend. Je betaalt er niet voor niks bijna niks voor
Voor de nette gelegenheden heb ik ook een bandje van Dbramante. Is fijn leer. Heb nog geen last gehad van zweet, wat je bij goedkopere leren bandjes wel hebt.
Eigenlijk een beetje wat Hupske in "[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires" beschrijft. Niks spectaculairs maar voor dat geld verwacht ik zoiets ook niet. Verkleurt 't, scheurt 't of whatever: meh, nextSpike_wolf schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 19:32:
[...]
Hoe is de kwaliteit van deze? Zitten ze stevig genoeg in de watch vast en ook om je pols? Niet het idee dat ze belachelijk verkleuren ofzo?
Maar tot nu toe verkleuren ze nog niet (dat 't me opgevallen is), passen ze prima (maar nét niet zo goed als de originelen natuurlijk
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
Perfectie kun je niet verwachten inderdaad, maar als je na een week al ziet dat ze verkleuren of afbladderen ofzo had ik ze lekker links laten liggen. Als je er met intensief gebruik maar een maand of 2-3 mee zou doen is dat prima voor dit geld natuurlijk. Dan moet het voor de afwisseling af en toe helemaal prima zijn.RobIII schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 23:59:
[...]
Eigenlijk een beetje wat Hupske in "[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires" beschrijft. Niks spectaculairs maar voor dat geld verwacht ik zoiets ook niet. Verkleurt 't, scheurt 't of whatever: meh, next
Maar tot nu toe verkleuren ze nog niet (dat 't me opgevallen is), passen ze prima (maar nét niet zo goed als de originelen natuurlijk) en is de kwaliteit prima (voor dat geld). Nogmaals: het kan echt niet tippen aan de hypofluoridehexoflexopolyamidedinges van Apple maar goed, daar betaal je dan ook naar
Ben alleen altijd wat bang dat de sluitingen niet degelijk zijn en de watch ineens van je pols lazert
Maar dan bestel ik ook eens een paar kleurtjes, kijken hoe ze bevallen. thanks
Humankind… be both.

Mijn Apple Watch zit vanaf dag 1 al in een Spigen liquid crystal hoesje. Ja, het maakt hem iets dikker, maar doordat het doorzichtig is valt het niet zo erg op. Het heeft al wat schaafwondje aan de watch voorkomen. Je kunt de case alleen niet icm een screenprotector gebruiken, omdat er een licht opstaand randje om het scherm zit.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Ook niet met een armorsuit screenprotector?rimave schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 09:08:
[afbeelding]
Mijn Apple Watch zit vanaf dag 1 al in een Spigen liquid crystal hoesje. Ja, het maakt hem iets dikker, maar doordat het doorzichtig is valt het niet zo erg op. Het heeft al wat schaafwondje aan de watch voorkomen. Je kunt de case alleen niet icm een screenprotector gebruiken, omdat er een licht opstaand randje om het scherm zit.
Die is flinterdun en valt over de randen heen.
Ik twijfel nog of ik er een hoesje overheen wil...
Gisteren 5 sportieve bandjes besteld op Ali.

Ben nu nog op zoek naar:
kwalitatief goede van stof: soort Army Green
Mooi leren band.
Suggesties iemand?
[ Voor 10% gewijzigd door Valandil op 17-03-2018 09:32 ]
wijze woorden
Krasjes op het glas maak ik mij ook niet zo’n zorgen om. Bovendien is door de case het schermpje ook al wat beschermd doordat het wat dieper ligt.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Je hebt een saffierglazen schermpje op jouw Apple Watch (de Stainless Steel), dus ik zou me als ik jou was sowieso niet druk maken om krasjes.rimave schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 09:55:
Ik heb een keer zo’n glass screenprotector gebrobeert en dat werkte niet.
Krasjes op het glas maak ik mij ook niet zo’n zorgen om. Bovendien is door de case het schermpje ook al wat beschermd doordat het wat dieper ligt.
Ik heb deze lederen band sluit netjes aan op de watchValandil schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 09:30:
[...]
Ook niet met een armorsuit screenprotector?
Die is flinterdun en valt over de randen heen.
Ik twijfel nog of ik er een hoesje overheen wil...
Gisteren 5 sportieve bandjes besteld op Ali.
[afbeelding]
Ben nu nog op zoek naar:
kwalitatief goede van stof: soort Army Green
Mooi leren band.
Suggesties iemand?
PSNID : HoefMeistert
Die heb ik ook! Werkt en staat perfect ;-)!HoefMeistert schreef op maandag 19 maart 2018 @ 09:45:
[...]
Ik heb deze lederen band sluit netjes aan op de watch
Deze zojuist ontvangen. Het korter maken was wat gepriegel maar met behulp van een paperclip is dit alsnog gelukt.
Eerste indruk is meer dan prima voor dit geld. Voelt zwaar aan! Een nadeel is dat je beide clips tegelijkertijd in de Watch moet schuiven. Doe dit wel zeer voorzichtig want dankzij te snel handelen van mij, zijn de eerste krasjes bij de clip van de Watch zichtbaar
Het enige wat me nog zorgen baart is de stevigheid van een dergelijk bandje... Ik ben bang dat straks een schakel los laat en ik zonder Apple watch zit of dat ie vol op de stenen valt. Tot op heden nergens een dergelijke ervaring gelezen maar gerust ben ik er niet bepaald op!
Even aankijken nog, anders ga ik weer over op m'n Milanees bandje.
Draag deze sinds 24 februari. Vandaag brak ‘ie af. Gelukkig geen schade aan de watch maar wel het melden waard
Exact datzelfde heb ik met mijn HOCO bandje. Is denk ik vooral een dingetje van de wat stuggere bandjes. Wat helpt is 't bandje "open" laten; er zit wat meer speling op de gesp als 'ie open is.Gruijters schreef op maandag 19 maart 2018 @ 18:01:
Een nadeel is dat je beide clips tegelijkertijd in de Watch moet schuiven. Doe dit wel zeer voorzichtig want dankzij te snel handelen van mij, zijn de eerste krasjes bij de clip van de Watch zichtbaar
Hoe kom je aan die korte(re) links? Ik zit altijd te klooien met die veel te lange URLs van Ali
[ Voor 6% gewijzigd door RobIII op 21-03-2018 18:25 ]
Over mij
Dat las ik al eerder bij de reviews....steef84 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 17:51:
[...]
Draag deze sinds 24 februari. Vandaag brak ‘ie af. Gelukkig geen schade aan de watch maar wel het melden waard
Laat deze wel aan mij voorbij gaan.
Misschien anders maar voor de dbramante1928 gaan... wel wat duurder
[ Voor 10% gewijzigd door Valandil op 22-03-2018 08:47 ]
wijze woorden
Maar heb een paar kleine lastig zichtbare krasjes, meer niet.
Ik denk dat het gewoon dikke pech is. Een hoesje om mijn horloge is gewoon afgrijselijk. Liever dan investeren in Apple Care zodat je weet dat het niet al te duur wordt als hij dan toch eens stuk gaat.
Ziet er wel goed uit. Enige wat ik dan nog jammer vind is dat het van die puntjes heeft, wat hem niet compleet liquid maakt.rimave schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 09:08:
[afbeelding]
Ik kan hem verder online ook nergens meer vinden
Ik zit nu te wachten tot de post mij de volgende protectors komt brengen:
https://nl.aliexpress.com...ch-iWach/32819318397.html?
https://nl.aliexpress.com...-plating/32820237027.html?
https://nl.aliexpress.com...rotector/32847216655.html?
Benieuwd of het wat is. Voor de prijs is het iig uit te proberen.
Voor de nette gelegenheden kan je de watch nog gebruiken zonder zo een bescherming. En wanneer ik voor de klas sta, kan de bescherming erop, zodat niet weer een muur mij fataal word.
Anoniem: 1055621
https://s-media-cache-ak0...62ee1a12bb5f1b3ac7f6a.jpg
https://cdn.thingiverse.c...r_19_preview_featured.jpg
https://storage.googleapi...d-holder-62YTBzVP_200.jpg
Of een andere leuke oplossing?
Direct wat simpele bandjes en cases besteld op Aliexpress.
Helaas nog weinig mooie RVS bandjes kunnen vinden.
Ik las wat op het forum over Hoco, maar vroeg me af welke "merken"/bandjes jullie op Ali nog meer kennen of ervaring mee hebben?
Die AirPower zag ik ook wel zitten, alleen jammer dat mijn Apple Watch niet overweg kan met een QI laderRobIII schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:49:
[...]
I know... maar zodra de AirPower uit is komt die er toch en gaat dit ding eruit
AirPower is niet (precies) Qi (voor zover mij bekend is). En bij mijn weten worden Apple Watches (iig S3 en later) ondersteund.Queenfanmichel schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 10:35:
Die AirPower zag ik ook wel zitten, alleen jammer dat mijn Apple Watch niet overweg kan met een QI lader
Over mij
Wat ik gelezen heb is het QI, aangezien de iPhone 8/8+/X en de AW 3 hierop werken, maar kan het mis hebben.RobIII schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:26:
[...]
AirPower is niet (precies) Qi (voor zover mij bekend is). En bij mijn weten worden Apple Watches (iig S3 en later) ondersteund.
Mijn Apple Watch (1e gen uit 2015), werkt er niet op wat ik allemaal lees.
[ Voor 9% gewijzigd door Queenfanmichel op 03-04-2018 14:33 ]
Qi-achtig, Qi+ ofzoiets eerder denk ik. De AirPower zal vast Qi-apparaten opladen (then again; misschien ook niet) maar ik verwacht (Apple kennende) dat 't geen zuivere Qi implementatie is.Queenfanmichel schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:33:
Wat ik gelezen heb is het QI, aangezien de iPhone 8/8+/X en de AW 3 hierop werken, maar kan het mis hebben.
Series 0-2 werken er (volgens de geruchten) niet op; maar zover ik weet heeft Apple nog niets officieels gezegd hierover.Queenfanmichel schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:33:
Mijn Apple Watch (1e gen uit 2015), werkt er niet op wat ik allemaal lees.
Over mij
De iPhone X en 8(+) gebruiken QI standaard, zie link, dan neem ik ook aan dat de AirPower ook QI standaard is. Al weet je bepaalde dingen bij Apple nooit.RobIII schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:49:
[...]
Qi-achtig, Qi+ ofzoiets eerder denk ik. De AirPower zal vast Qi-apparaten opladen (then again; misschien ook niet) maar ik verwacht (Apple kennende) dat 't geen zuivere Qi implementatie is.
Alleen de laatste serie werkt met de AirPower, zie linkRobIII schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:49:
[...]
Series 0-2 werken er (volgens de geruchten) niet op; maar zover ik weet heeft Apple nog niets officieels gezegd hierover.
Gisteren ook drie van deze binnen gekregen. Opzich aardig te doen, de Midnight Blue en Coco zijn opzich prima, Coco is wat donkerder dan verwacht maar ze passen beide prima in de wacht. Coco gaat er wat stroef in, maar liever dat dan te losRobIII schreef op maandag 12 februari 2018 @ 20:48:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
En weer een stapeltje(Link)
Op de laatste paar foto's staan een zwart, wit en oranje bandje dat ik al had (en een rode had ik ook al maar die heb ik nu dus twee)
Enige wat nu nog onderweg is (verwacht ik eigenlijk ook wel (over)morgen) is nog een paar van deze jongens (linkje). Ook daar heb ik er al 4 van maar wou zwart/groen graag 1 reserve en de lichtblauw/blauwe en blauw/witte vond ik eigenlijk ook wel mooi. En nog een tweetal bandjes voor de misses voor deze "klokjes".
De Light Grey is wat kleiner bij de aanhechting waardoor er wel duidelijke kieren tussen de kast en het bandje zitten, hij lijkt wat te klein te zijn, hij schuift ook wat heen en weer, heb wel het idee dat hij vast zit, maar het voelt niet lekker

Ik heb de blauwe inmiddels een dag om gehad en die zit verder ook prima. Benieuwd wat hij op langere termijn qua slijtage gaat doen.
Humankind… be both.
Spike_wolf schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 23:02:
Gisteren ook drie van deze binnen gekregen.
Edit:
Kijk nou wat je gedaan hebt

Trots op jezelf?
[ Voor 42% gewijzigd door RobIII op 07-04-2018 10:31 ]
Over mij
RobIII schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 10:12:
[...]
Nou wil ik ze ook. Link? Heb je die link van mij gebruikt?
Edit:
Kijk nou wat je gedaan hebt
[afbeelding]
Trots op jezelf?![]()

Humankind… be both.
Ze gaan snel "glimmen", zijn veel dunner dan het origineel, passen niet lekker in de watch (zie hierboven) en na veelvuldig af/aan doen komt geregeld de rvs plug los.
Leuk om voor een paar kwartjes even te kijken of de kleur je staat maar meer eigenlijk niet naar mijn mening.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Helemaal mee eens! Heb ik een flink aantal van Ali, maar pak ook steeds de originele weer. Zit toch echt het lekkerst.Donstil schreef op zondag 8 april 2018 @ 13:22:
Ik heb hier ongeveer 25 fake Sport bandjes van AliExpres maar ben inmiddels toch weer over op het originele spul. De bandjes van Ali lijken op het eerste gezicht oke maar zijn toch wel van erg slechte kwaliteit.
Ze gaan snel "glimmen", zijn veel dunner dan het origineel, passen niet lekker in de watch (zie hierboven) en na veelvuldig af/aan doen komt geregeld de rvs plug los.
Leuk om voor een paar kwartjes even te kijken of de kleur je staat maar meer eigenlijk niet naar mijn mening.
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Heb voor mijn vakantie de spigen tough armor case gelijk erbij gehaald.
https://www.appelhoes.nl/...ase-Watch-42-mm-Gun-Metal
Prima case denk ik voor nu even maar wil na mijn vakantie toch nog eens gaan zoeken naar een wat meer stijlvolle case gaan kijken.
Iemand nog tips waar je stijlvolle cases kunt kopen? Ali express even buiten beschouwing gelaten gezien de laatste paar posts.
Gebruik twee van deze, goedkoop en perfect!Froggle schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 17:50:
Leuk accessoire gekocht voor m'n Apple Watch. De TimePorter. Een soort veredelde brillenkoker, waar je netjes je bandjes en je horloge op kan opladen. Zoals we gewend zijn van Twelve South ziet het er allemaal erg strak uit.
[afbeelding]
Klik foto voor meer. ^
https://www.aliexpress.co...=a2g0s.9042311.0.0.6VqTdu
Bing
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Linkje
Met dank aan Spike_wolf in "[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires"
Over mij
Nog even terugkomend op deze bandjes... damn, daar zit wel een verschil ik kwaliteit zeg. Ik heb inmiddels ook een oranje binnen (leuk voor met koningsdagSpike_wolf schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 23:02:
[...]
Gisteren ook drie van deze binnen gekregen. Opzich aardig te doen, de Midnight Blue en Coco zijn opzich prima, Coco is wat donkerder dan verwacht maar ze passen beide prima in de wacht. Coco gaat er wat stroef in, maar liever dat dan te los
De Light Grey is wat kleiner bij de aanhechting waardoor er wel duidelijke kieren tussen de kast en het bandje zitten, hij lijkt wat te klein te zijn, hij schuift ook wat heen en weer, heb wel het idee dat hij vast zit, maar het voelt niet lekker
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb de blauwe inmiddels een dag om gehad en die zit verder ook prima. Benieuwd wat hij op langere termijn qua slijtage gaat doen.
Ik schoof de oranje in mijn watch en wilde even checken of het stevig zat, maar hij schoot zonder moeite los! Nog wat geprobeerd en beide delen kun je zonder moeite weer uit de watch schuiven zonder het knopje in te drukken.
Ik heb de blauwe, bruine en grijze allemaal een dag of twee gedragen, geen problemen ondervonden, maar bij de grijze zie ik hetzelfde probleem in mindere mate. Ook die kan los, maar daar moet je wat meer moeite voor doen en dat is net onder een specifieke hoek. De bruine kreeg ik één keer los, maar kon ik niet vaker reproduceren, de blauwe is me niet gelukt los te krijgen. Maar dat laat dus wel zien dat er een groot verschil is per bandje.
Die bruine en blauwe zou ik wellicht nog durven dragen maar niet met een fijn gevoel. En zeker niet tijdens het sporten ofzo

Die grijze en oranje gaan linea recta de prullenbak in.
Wees dus gewaarschuwd. Leuk om even te zien hoe de kleuren staan, maar verder zou ik er niet te veel op vertrouwen zonder ze even uitvoerig te testen!
Ook heb ik inmiddels een adapter liggen voor een leren band die ik zelf wil maken. Deze is helemaal van metaal en voelt mooi stevig aan, degelijke push pin er in en daar ben ik qua kwaliteit wel tevreden over. Op één puntje na. Hij heeft wat speling.
Zoals te zien is kun je hem een klein beetje heen en weer schuiven.

Het nebje dat hem op zijn plek houdt is in de adapter 5mm breed, op een officieel bandje 5,5mm, dus hij heeft een halve mm speling. Logisch dat hij schuift. Maar hij zit wel stevig vast dus opzich geen ramp.
Kan het zijn dat dat nebje bij de S0/1/2 een ander formaat heeft en dat hij daardoor niet lekker past, of is het gewoon een brak ontwerp?
Kennen jullie dergelijke push pin adapters die wel netjes op hun plek blijven zitten?
Humankind… be both.
Jij bent gek!Spike_wolf schreef op woensdag 25 april 2018 @ 14:19:
maar daarbij viel me op dat hij gewoon NIET veilig vast zit. Daarna de andere drie kleuren nog eens bekeken en ook daar schrok ik even van.
Ik schoof de oranje in mijn watch en wilde even checken of het stevig zat, maar hij schoot zonder moeite los! Nog wat geprobeerd en beide delen kun je zonder moeite weer uit de watch schuiven zonder het knopje in te drukken.
Ik heb de blauwe, bruine en grijze allemaal een dag of twee gedragen, geen problemen ondervonden, maar bij de grijze zie ik hetzelfde probleem in mindere mate. Ook die kan los, maar daar moet je wat meer moeite voor doen en dat is net onder een specifieke hoek. De bruine kreeg ik één keer los, maar kon ik niet vaker reproduceren, de blauwe is me niet gelukt los te krijgen. Maar dat laat dus wel zien dat er een groot verschil is per bandje.
Die bruine en blauwe zou ik wellicht nog durven dragen maar niet met een fijn gevoel. En zeker niet tijdens het sporten ofzo
Die grijze en oranje gaan linea recta de prullenbak in.

Je buigt gewoon met je duim dat hele ding een heel-piep-klein-beetje krom zodat 't 'nebje' beter past en klaar.
Leg een pen op tafel of iets, leg daar die metalen strip op (buitenkant bandje naar beneden meen ik, maar nu twijfel ik*) en druk met je duimen beide punten iiiieeeeetsjes naar beneden (niet "krom" buigen ofzo, gewoon nét een beetje vervormen) et voila. Net zo strak als die andere.
* Gewoon proberen; werkt 't niet dan andersom
[ Voor 14% gewijzigd door RobIII op 25-04-2018 14:51 ]
Over mij

Je bedoelt hem zo neerleggen, op de plekken van de pijlen recht omlaag duwen om het geheel wat te krommen? kromming op de tekening wat overdreven voor dramatisch effect
Kun je hem dan niet beter de andere kant op doen? Op deze manier heeft het metalen nebje dat hem "op slot zet" alleen maar minder effect en hoop je dat het geheel vervormd genoeg is om het geheel vast te klemmen.
De andere kant op geef je dat nebje in ieder geval net iets meer clearance om tegelijk ook zijn werk nog te doen.
Het zwarte stukje van het nubje, het donkere gedeelte aan de buitenkant van de band dat het metalen gedeelte aan de binnenkant op zijn plek duwt lijkt gewoon niet niet genoeg om de metalen zekering op zijn plek te duwen.
[Edit]
Even wat mee lopen spelen, de grijze band zit nu net zo stevig als de originele, die krijg ik er met geen mogelijkheid meer "per ongeluk" uit.
Van de oranje is dat bij het lange gedeelte ook het geval, maar het korte gedeelte met de sluiting wil niet. Daar kan ik me doen wat ik wil, maar daar hoef je maar naar te kijken of hij schiet er al uit.
Als ik daar verder ook kijk hoever dat metalen nubje naar buiten komt als ik hem aan de andere kant indruk heb ik het idee dat die nooit gaan blijven zitten. Die komt maar zo weinig naar buiten dat elk beetje speling in de band hem er uit laat schieten. Dat zal een verloren zaak zijn, maar die grijze lijkt gered van de prullenbak.
Thanks
[ Voor 32% gewijzigd door Spike_wolf op 25-04-2018 15:15 ]
Humankind… be both.
Zo, ik heb ze binnen. Eerste indruk? Ze passen allemaal goed, schuiven niet zomaar eruit.Vorkie schreef op zondag 8 april 2018 @ 08:57:
@Spike_wolf Ook hier 6 bandjes besteld, je wordt er niet arm van in ieder gevalBedankt voor de link! Merken wel of ze goed zijn
Heb zowel die met gaatjes, als zonder gaatjes besteld. Voelen niet hard (zitten zacht om de pols) en klikken direct goed vast. Moet eigenlijk zeggen dat ik niet zo 1 2 3 het verschil met de originele zie.
Dus heb nu 10 bandjes :-)
Na de originele rubber bandjes en het Nike (Ali) bandje, div. leren bandjes gebruikt. De leren nooit echt prettige gevonden. Daarna over gestapt op de milanese, stalen, bandjes. Bevielen goed maar na een tijdje begon het te irriteren dat de magneet overal aan bleef plakken en de zwarte verf verdween, Vorig jaar een Watch 3 aangeschaft met een orignele klittenbandje. Deze beviel en bevalt zo goed dat ik geen ander meer wil, heb er inmiddels 5 (4 ali's) waarvan er een slechter is. Deze is gekocht net toen ze bij Ali uitkwamen en deze is smaller en gewoon slechter.Vorkie schreef op donderdag 26 april 2018 @ 19:36:
[...]
Zo, ik heb ze binnen. Eerste indruk? Ze passen allemaal goed, schuiven niet zomaar eruit.
Heb zowel die met gaatjes, als zonder gaatjes besteld. Voelen niet hard (zitten zacht om de pols) en klikken direct goed vast. Moet eigenlijk zeggen dat ik niet zo 1 2 3 het verschil met de originele zie.
Dus heb nu 10 bandjes :-)
Laatste 3 Ali's hier aangeschaft: https://nl.aliexpress.com...=a2g0s.9042311.0.0.UIcfyw
Zie wel dat ze elke keer wat duurder worden. van 8,75 naar 9,06 en nu 10,99
Bing
Die heb/had ik ook maar dan in de andere kleur. Ben alleen met m'n stomme kop 1 deel van het bandje kwijt geraakt (vermoedelijk tussen 2 folders gezeten die ik weggegooid had). Dat was wel ff slikken gezien de prijs ervanJimijames75 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 17:40:
Ik heb laatst de field strap band van pad & Quill gekocht, mooie kwaliteit. Ben er tevreden mee.
[afbeelding]

rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Oh jee, dat is wel zuur... Vind die grijze inderdaad ook wel mooi, nogmaals zonde.Gekkenhuis schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 08:25:
[...]
Die heb/had ik ook maar dan in de andere kleur. Ben alleen met m'n stomme kop 1 deel van het bandje kwijt geraakt (vermoedelijk tussen 2 folders gezeten die ik weggegooid had). Dat was wel ff slikken gezien de prijs ervan
De originele zijn echter wel weer flink aan de prijs. Op zoek gegaan en bij deze op ebay uitgekomen:
https://rover.ebay.com/ro...Fulk%2Fitm%2F172823194127
Op €50 uitgekomen, zijn afgekeurde originele zonder verpakking. Binnen 2wk in huis met tracktrace. Helemaal top. Aanrader dus!
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Anoniem: 1070345
Ik weet niet, na Ali vind ik meer dan 20EUR voor een bandje echt te duur... Ik heb meer het idee dat je in sommige gevallen schijnkwaliteit koopt. Lees: het is duurder dus zal wel beter zijn.Speedfight schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 07:34:
Ik was een beetje klaar met de nep bandjes, kwaliteit laat toch te wensen over; snel kapot.
De originele zijn echter wel weer flink aan de prijs. Op zoek gegaan en bij deze op ebay uitgekomen:
https://rover.ebay.com/ro...Fulk%2Fitm%2F172823194127
Op €50 uitgekomen, zijn afgekeurde originele zonder verpakking. Binnen 2wk in huis met tracktrace. Helemaal top. Aanrader dus!
Ik heb ook al wel miskopen gehad via Ali, maar denk je eens in hoeveel miskopen je kan hebben voor 50EUR...
Kijk eens naar bv Aliexpres bv deze: https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.4bc94c4dUCRDEQAlwayshappyz schreef op zondag 13 mei 2018 @ 12:07:
Ik zit er aan te denken om een AW3 te halen binnenkort. Daar zit gewoon een lader bij. Nu zie ik op de apple site ook een losse oplader voor 90 euro (Magnetisch oplaaddock voor Apple Watch). Ik lees dat die handig is voor als je je horloge als wekker wil gebruiken, maar zijn de voordelen de prijs waard?
Bing
Hier zit geen extra lader bij, het is alleen een houder waar je de lader, die je zelf moet hebben, in kan klikkenbing69 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 10:13:
[...]
Kijk eens naar bv Aliexpres bv deze: https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.4bc94c4dUCRDEQ
PSN: PcDCch
Koop je die los bij apple voor 35,00 of wellicht ergens anders nog goedkoper. Tel uit je winst!!Mozart schreef op maandag 14 mei 2018 @ 12:23:
[...]
Hier zit geen extra lader bij, het is alleen een houder waar je de lader, die je zelf moet hebben, in kan klikken
Bing
Ik denk trouwens dat hij er bij dat ding van €90 ook niet bij zit, meeste modellen niet iig.
youtube.com/@hisrep
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Sterker nog, mijn 2 favoriete bandjes komen van Ali.
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.27424c4dfnZbGn
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.27424c4dR1ZwV8
[ Voor 4% gewijzigd door Froggle op 20-06-2018 19:23 ]
Ik heb deze oplader ook (en mijn vrouw ook). Hij is inderdaad behoorlijk prijzig. Ik leg mijn Watch er in de wekker stand op (op de zijkant) en mijn vrouw legt haar Watch er plat op. Hij weegt best veel waardoor hij ook goed blijft liggen. Je kunt je Watch er met een simpele handeling opleggen zonder dat de oplader verschuift. Daarnaast ligt je Watch op een soort kussentje als een soort bescherming tegen krassen. Wij willen allebei niet meer zonder.Alwayshappyz schreef op zondag 13 mei 2018 @ 12:07:
Ik zit er aan te denken om een AW3 te halen binnenkort. Daar zit gewoon een lader bij. Nu zie ik op de apple site ook een losse oplader voor 90 euro (Magnetisch oplaaddock voor Apple Watch). Ik lees dat die handig is voor als je je horloge als wekker wil gebruiken, maar zijn de voordelen de prijs waard?
Bij de magnetische oplaaddock van Apple zit de lader geintegreerd in het dock. Je hoeft alleen een lightning naar USB kabel (wordt meegeleverd) in te pluggen aan de acherkant. Je oplader die je bij je Watch kreeg heb je hiervoor niet nodig.DeNachtwacht schreef op maandag 14 mei 2018 @ 17:15:
Ik denk trouwens dat hij er bij dat ding van €90 ook niet bij zit, meeste modellen niet iig.
Iemand een idee?
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Zoiets?SpoekGTi schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 16:55:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een opberg systeem voor de hoeveelheid bandjes die ik nu heb, tot op heden weinig naar gading kunnen vinden.
Iemand een idee?

Dat is op zich wel een nette oplossing ja, heb je een link?
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Ff googlen op 'Folding Knife Case'SpoekGTi schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 09:56:
[...]
Dat is op zich wel een nette oplossing ja, heb je een link?
Dank, ook paar bandjes besteld.RobIII schreef op woensdag 25 april 2018 @ 12:16:
Weer een zwikkie bandjes binnen van Ali
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Linkje
Met dank aan Spike_wolf in "[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires"
Had via Ali al een beschermhoes voor mijn watch, alleen in goud kleur besteld, maar die is veels te bling bling
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Anoniem: 1071121
https://www.watchbandjes-...iliconen-case-transparant
Werkt tot nu toe prima, een ziens of Zuid-Afrika rough enough is.
Ik heb via AliExpress per ongeluk een verkeerd leren bandje besteld voor mijn 42mm Apple Watch. https://www.aliexpress.co...042311.0.0.1aaa4c4dassBos
Ik heb de zilveren gesp en buckles in plaats van de zwarte besteld. Mocht iemand interesse hebben, PM maar dan kun je hem voor 13 eu + eventuele verzendkosten morgen nog om je pols hebben.
youtube.com/@hisrep
Nog beschikbaar?DeNachtwacht schreef op zondag 29 juli 2018 @ 23:43:
Voor de liefhebber, aangezien dit soort spul niet op V&A aangeboden kan worden...
Ik heb via AliExpress per ongeluk een verkeerd leren bandje besteld voor mijn 42mm Apple Watch. https://www.aliexpress.co...042311.0.0.1aaa4c4dassBos
Ik heb de zilveren gesp en buckles in plaats van de zwarte besteld. Mocht iemand interesse hebben, PM maar dan kun je hem voor 13 eu + eventuele verzendkosten morgen nog om je pols hebben.

Klikbaar
Maar geen alternatieven en niets in Europa. Heeft iemand een mogelijk alternatief/leverancier in Europa? Ik ga er trouwens vanuit dat de bandjes compatible blijven met de oude series, maar wacht sowieso met iets bestellen totdat het zeker is.
EDIT:
Tip van een collega: ebay.nl, die vond hem voor een betaalbaar verzendbedrag bij ebay.co.uk
https://www.ebay.nl/sch/i...blackstar+apple+watch+fob
[ Voor 9% gewijzigd door Milmoor op 03-08-2018 13:09 ]
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
Geen idee of anderen dit weten: Ik heb voor een godsvermogen aan 22mm bandjes voor mijn Gear S3 en het leek mij doodzonde dat ik deze niet meer kan gebruiken bij overstap naar een Apple Watch.
Bij toeval kwam ik er achter dat er adapters zijn voor de Apple Watch waarmee je "gewone" bandjes kunt gebruiken
Nog een extra +punt om over te stappen naar de Apple Watch 4!
Link?i2Paq schreef op maandag 17 september 2018 @ 13:31:
Even een schaamteloze crosspost vanuit hat Watch topic:
Geen idee of anderen dit weten: Ik heb voor een godsvermogen aan 22mm bandjes voor mijn Gear S3 en het leek mij doodzonde dat ik deze niet meer kan gebruiken bij overstap naar een Apple Watch.
Bij toeval kwam ik er achter dat er adapters zijn voor de Apple Watch waarmee je "gewone" bandjes kunt gebruiken
Nog een extra +punt om over te stappen naar de Apple Watch 4!
Bing
Yep: https://www.clockworksyne...ies/apple-watch-adapters/
Ze hebben ze binnenkort ook voor de Watch 4.
[webhero.nl]
[ Voor 99% gewijzigd door JipGemser op 20-09-2018 19:00 ]
629110
Dit vraag ik me ook echt af, zijn er mensen die een Qi lader gebruiken voor de Apple watch ? Ik heb de series 3.koekiemonster schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:41:
Als ik een qi lader koop voor mijn iphone 8, kan ik de Apple watch er dan bij leggen?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het gegaan is tijdens de vakantie! Zelf ga ik straks 3 maanden die kant op dus een beetje extra bescherming kan geen kwaadAnoniem: 1071121 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 22:22:
Beschermlaagje voor op vakantie:
https://www.watchbandjes-...iliconen-case-transparant
Werkt tot nu toe prima, een ziens of Zuid-Afrika rough enough is.

Ik heb deze nu ongebruikt liggen hier omdat ik over gestapt ben naar een 40mm Apple Watch (bruin leer). Hij is in gebruikte staat natuurlijk maar om de pols ziet hij er nog goed uit. Bij interesse maar even PM sturen, prijs komen we wel uit.pdavie2311 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 11:04:
Welke bandjes gebruiken jullie bij de SG versie? Ik twijfel of ik deze kleur ga houden..Voor zakelijk gebruik bedoel ik dan..Ik denk aan de lederen loop van Apple? In aanbieding bij Amac, alleen niet in het zwart...
youtube.com/@hisrep
Ik weet nog niet of ik deze kleur hou..Vind de zilveren ook nog steeds mooi en dan inderdaad icm bruine band...Maar thanx voor het aanbod....DeNachtwacht schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 12:14:
[...]
Ik heb deze nu ongebruikt liggen hier omdat ik over gestapt ben naar een 40mm Apple Watch (bruin leer). Hij is in gebruikte staat natuurlijk maar om de pols ziet hij er nog goed uit. Bij interesse maar even PM sturen, prijs komen we wel uit.
Ik heb de volgende bandjes:pdavie2311 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 11:04:
Welke bandjes gebruiken jullie bij de SG versie? Ik twijfel of ik deze kleur ga houden..Voor zakelijk gebruik bedoel ik dan..Ik denk aan de lederen loop van Apple? In aanbieding bij Amac, alleen niet in het zwart...
- Grey Sport Loop van Apple
- Nomad Classic Leather (Bruin)
- Link Bracelet
- Black Sport Loop van Apple (zit bij Series 4)
Heb nu ook nog de normale Sport Band die bij m'n Series 1 zat, maar ik heb m'n Series 1 verkocht samen met dat bandje.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat zijn allemaal mooie bandjes! Beetje mijn smaak ook, Haha! Link bracelet origineel?Rivanov schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 13:43:
[...]
Ik heb de volgende bandjes:
- Link Bracelet
Heb nu ook nog de normale Sport Band die bij m'n Series 1 zat, maar ik heb m'n Series 1 verkocht samen met dat bandje.
Hoe bevalt die Nomad Classic??Rivanov schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 13:43:
[...]
Ik heb de volgende bandjes:
- Link Bracelet
Zit nu ook te kijken naar deze : https://arrowandboard.com...e-watch-band-medium-brown
Nee, Link Bracelet niet origineel. Maar functioneert perfect.pdavie2311 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 13:47:
[...]
Dat zijn allemaal mooie bandjes! Beetje mijn smaak ook, Haha! Link bracelet origineel?
Nomad Classic is een top bandje. Draag deze voornamelijk met het werk onder m'n pak / blouse. Chique combinatie met de SG Apple Watch.DirtyDutch schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 13:48:
[...]
Hoe bevalt die Nomad Classic??
Zit nu ook te kijken naar deze : https://arrowandboard.com...e-watch-band-medium-brown
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- 42 mm bruin Venezia leer voor 49,95 (kopie van het steengrijs leren bandje?)
- 42 mm azuurblauw
Amac wil kennelijk van zijn roze/walnoot/lavender 42mm sportbandjes af, die zijn 29,95.
Ik heb er vandaag allemaal helemaal niks aan met mijn 40mm, maar goed, jullie misschien wel.
[ Voor 34% gewijzigd door Penny op 22-09-2018 17:17 ]
Thanx voor de tip! De bruin lederen besteld voor mijn nieuwe Series 4, 44mm...Penny schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 17:13:
OnedayFly heeft vandaag apple bandjes in de aanbieding. Helaas alleen voor 42 mm.
- 42 mm bruin Venezia leer voor 49,95 (kopie van het steengrijs leren bandje?)
- 42 mm azuurblauw
Amac wil kennelijk van zijn roze/walnoot/lavender 42mm sportbandjes af, die zijn 29,95.
Ik heb er vandaag allemaal helemaal niks aan met mijn 40mm, maar goed, jullie misschien wel.
Heeft iemand een foto van ouder 42mm bandje op de series 4 44mm?
Ik wil even zien of dat netjes past.
[ Voor 9% gewijzigd door i2Paq op 22-09-2018 18:35 ]
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
Kijk eens op: https://www.clockworksynergy.comGreetoz schreef op zondag 23 september 2018 @ 09:02:
Iemand nog een tip voor een replica link bandje in het zwart? De links in dit topic zijn vaak te oud :-)
Ik heb zelf 2x een dure replica gekocht via Europese webshops en 5 bandjes via AliExpress. Die laatste zijn eigenlijk altijd goed en een stuk goedkoper. Tegenwoordig zijn de prijzen van prima sportbandjes en nylonbandjes zelfs gezakt onder de €4 inclusief verzendkosten.Greetoz schreef op zondag 23 september 2018 @ 09:02:
Iemand nog een tip voor een replica link bandje in het zwart? De links in dit topic zijn vaak te oud :-)
De tip is altijd even filteren op aantal bestellingen, en dan bij een shop waar veel besteld is met reviews boven de 4.7/4.8 van 5 sterren zit het altijd wel goed. Voor een link bracelet kom je dan bijvoorbeeld hier uit
https://m.nl.aliexpress.c...arch-amp.list.32836335279
youtube.com/@hisrep
Ik heb er gisteren een paar besteld via AliExpress. Ff wachten totdat ze binnenkomen dus maar werk nu met m’n cover van de S3 erop. Haat krassen dus vind het niet erg om niet ‘naked’ te dragen voor even.DirtyDutch schreef op zondag 23 september 2018 @ 12:06:
Hoe zit het met screen protectors??Word mijn eerste Apple Watch en is het echt nodig om hem netjes te houden of niet nodig??Op mijn iPhones heb ik altijd van dag 1 protection erop??Iemand misschien tips welke voor de 4 goed zijn?
PSN: extreme8eight
Zit toevallig net te kijken op Aliextreme8eight schreef op zondag 23 september 2018 @ 12:12:
[...]
Ik heb er gisteren een paar besteld via AliExpress. Ff wachten totdat ze binnenkomen dus maar werk nu met m’n cover van de S3 erop. Haat krassen dus vind het niet erg om niet ‘naked’ te dragen voor even.
Heb je glas besteld of plastic??glas lijkt me wat dikker en waarschijnlijk wat zichtbaarder...
Ben voor glas gegaan, net iets beter dan plastic. Vorige keer redde dat m'n scherm op de S3DirtyDutch schreef op zondag 23 september 2018 @ 12:16:
[...]
Zit toevallig net te kijken op Ali![]()
Heb je glas besteld of plastic??glas lijkt me wat dikker en waarschijnlijk wat zichtbaarder...
PSN: extreme8eight
waar zie je glas beschermers op Ali?extreme8eight schreef op zondag 23 september 2018 @ 16:12:
[...]
Ben voor glas gegaan, net iets beter dan plastic. Vorige keer redde dat m'n scherm op de S3
youtube.com/@hisrep
youtube.com/@hisrep
De vraag is alleen waarom het een 5Pack is?
Ze zijn nota bene Explosion Proof, waarom heb je er meer dan 1 nodig?i2Paq schreef op zondag 23 september 2018 @ 16:40:
[...]
De vraag is alleen waarom het een 5Pack is?
Ik ben benieuwd naar de ervaringen, aangezien ik 1x per week in het zwembad lig denk ik niet dat dit bij mij lang zal gaan houden. Ik hoor het graag als mensen tips hebben voor zwemmers!
youtube.com/@hisrep