Sinds de cookiewall terug is werkt T.net niet meer in Google Translate. In Firefox krijg ik de cookiewall pop-up, klik op [Ja, ik geef toestemming] en vervolgens krijg ik een wit scherm met de Firefox-melding "Blocked by Content Security Policy".
In Chrome gaat het al fout bij het klikken op [Ja, ik geef toestemming], want de knop doet dan helemaal niets.
In Internet Explorer kom ik op na het klikken op de knop [Ja, ik geef toestemming] op deze pagina uit:

Als ik daar op [Ga verder] klik krijg ik de melding:
Ik vind dat erg jammer, want o.a. m'n reviews werden regelmatig gelezen door Engelstalige vrienden en connecties via Google Translate. Is het mogelijk om er weer voor te zorgen dat dit werkt, ondanks de cookiewall?
In Chrome gaat het al fout bij het klikken op [Ja, ik geef toestemming], want de knop doet dan helemaal niets.
In Internet Explorer kom ik op na het klikken op de knop [Ja, ik geef toestemming] op deze pagina uit:

Als ik daar op [Ga verder] klik krijg ik de melding:
Vervolgens doet de site vrijwel niks meer.Cookies
Je hebt op 01-01-1970 om 01:00 aangegeven de cookies op Tweakers te accepteren.
Ik vind dat erg jammer, want o.a. m'n reviews werden regelmatig gelezen door Engelstalige vrienden en connecties via Google Translate. Is het mogelijk om er weer voor te zorgen dat dit werkt, ondanks de cookiewall?