Nu is dit in korte tijd dat ik er voor de derde keer tegenaan loop, van een nieuwe Tweaker die een videokaart, processor of andere leuke aanbieding heeft is de advertentie wel in de lijst terug te vinden maar na het aanklikken..:
In twee dagen tijd is het de derde al die ik zo vind, en veelal uit de regio Limburg.
Gisteren uit Heerlen..: V&A aangeboden: MSI GeForce GTX 980 4GB GAMING 4G
Vandaag (zojuist ontdekt) twee uit Maastricht..:
V&A aangeboden: MSI GeForce GTX 980 4GB GAMING 4G Nieuwstaat
...en...
V&A aangeboden: Gigabyte GV-N980WF3OC-4GD GTX 980
Alledrie nieuwe Tweakers met vandaag of hooguit twee dagen geleden ingeschreven accounts en nul komma niks aan feedback (uiteraard, moet verdiend worden).
Heren (en dames natuurlijk) moderators, zijn dit nu echt de advertenties met 'flags' zodat we daar voor moeten oppassen of misschien alleen dat er een alarmbelletje gaat rinkelen of is er iets anders mee aan de hand..? Ik weet niet wat ik hierbij moet denken namelijk, de links naar de advertenties zijn er dus wel maar het aanklikken gaat nergens heen. Maar via de PM is het nog altijd mogelijk om de (wannabee?) Tweaker te bereiken, is dat dan wel zo verstandig in zo'n geval..?
Wat betekent dit nou eigenlijk..? Is de advertentie nu erg dubieus of misschien wel gewist..? Staat de advertentie misschien op 'hold' totdat duidelijk is dat het een solide verkoper is..?Je hebt geen rechten om deze advertentie te bekijken.
Request ID: Pontus_3899_558ef69c1ec8f1.84691247
In twee dagen tijd is het de derde al die ik zo vind, en veelal uit de regio Limburg.
Gisteren uit Heerlen..: V&A aangeboden: MSI GeForce GTX 980 4GB GAMING 4G
Vandaag (zojuist ontdekt) twee uit Maastricht..:
V&A aangeboden: MSI GeForce GTX 980 4GB GAMING 4G Nieuwstaat
...en...
V&A aangeboden: Gigabyte GV-N980WF3OC-4GD GTX 980
Alledrie nieuwe Tweakers met vandaag of hooguit twee dagen geleden ingeschreven accounts en nul komma niks aan feedback (uiteraard, moet verdiend worden).
Heren (en dames natuurlijk) moderators, zijn dit nu echt de advertenties met 'flags' zodat we daar voor moeten oppassen of misschien alleen dat er een alarmbelletje gaat rinkelen of is er iets anders mee aan de hand..? Ik weet niet wat ik hierbij moet denken namelijk, de links naar de advertenties zijn er dus wel maar het aanklikken gaat nergens heen. Maar via de PM is het nog altijd mogelijk om de (wannabee?) Tweaker te bereiken, is dat dan wel zo verstandig in zo'n geval..?

[ Voor 4% gewijzigd door sleezball op 27-06-2015 21:29 ]
... Je hébt soms van die dagen ...