Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk gamen maar wat videos's erbij editen zou wel handig zijn, vandaar dat ik wel een redelijke processor erbij wil hebben.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximum bedrag voor de pc is €900, als het nou €10 euro meer kost maakt dat niet uit. Zolang het maar dicht op de 900 zit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb zelf nog geen pc en dus geen componenten, dus alles is nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag 1 goede videokaart die de games van tegenwoordig minimaal op high draait zonder enige problemen. Ook wil ik een 2TB harde schijf en een 128GB of 256GB SSD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf niet per se een voorkeur. Alleen heb ik zelf meer ervaring met de Intel processors en helemaal niets met die van AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil geen Full tower want die is me iets te groot, en zoveel componenten gaan er bij mij niet in. Ik wil gewoon een ATX/mid tower. Dat is voor mij de juiste maat, niet te klein en niet te groot.
Ga je overklokken?
Nee ik ben tevreden met de standaard instellingen
Zelf had ik ook een samenstelling gemaakt, deze is alleen niet helemaal 'stabiel'.
Ik wil voornamelijk gamen maar wat videos's erbij editen zou wel handig zijn, vandaar dat ik wel een redelijke processor erbij wil hebben.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximum bedrag voor de pc is €900, als het nou €10 euro meer kost maakt dat niet uit. Zolang het maar dicht op de 900 zit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb zelf nog geen pc en dus geen componenten, dus alles is nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag 1 goede videokaart die de games van tegenwoordig minimaal op high draait zonder enige problemen. Ook wil ik een 2TB harde schijf en een 128GB of 256GB SSD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf niet per se een voorkeur. Alleen heb ik zelf meer ervaring met de Intel processors en helemaal niets met die van AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil geen Full tower want die is me iets te groot, en zoveel componenten gaan er bij mij niet in. Ik wil gewoon een ATX/mid tower. Dat is voor mij de juiste maat, niet te klein en niet te groot.
Ga je overklokken?
Nee ik ben tevreden met de standaard instellingen
Zelf had ik ook een samenstelling gemaakt, deze is alleen niet helemaal 'stabiel'.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 179,95 | € 179,95 |
| 1 | ASRock B85 Pro4 | € 73,95 | € 73,95 |
| 1 | Gigabyte GV-R929OC-4GD | € 284,- | € 284,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 76,95 | € 76,95 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 22,95 | € 22,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX318C10FBK2/8 | € 63,95 | € 63,95 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 56,95 | € 56,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 94,95 | € 94,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 918,60 | |
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2015 13:49 ]