Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag de zwaardere games of hoge settings spelen, en daarbij tegelijk ook kunnen streamen/skypen en recorden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn absolute maximumprijs is €900 voor de pc. Ik heb er zelf wel één samengestelt, alleen weet ik niet zeker of dit allemaal bij elkaar past. ( Weet iemand dat toevallig? Want dat zou mij enorm helpen!)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit zijn de onderdelen die ik heb samengestelt :
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor zover ik weet heb ik alles. Maar moet ik er nog een geluidskaart bij kopen? Of zit die al in de moederbord. En mis ik verder dan nog iets??
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Als processor wil ik graag een Intel, en als videokaart een MSI GTX. Ik heb daar namelijk goede verhalen over gehoord, en in de testen scoren ze hoog. Maar ik sta open voor andere, want het betekent niet dat het de beste keus is natuurlijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefste wat ik eigenlijk wil, is dat iemand mij zou kunnen vertellen of allemaal bij elkaar kan gezet worden en dat het past. En of mijn voeding sterk genoeg is, voor zover ik weet was een 550W sterk genoeg. Maar hij is wel goedkoop, is dit voldoende? En als laatste of ik er een geluidskaart moet bij kopen ( zo ja, wat voor één of maakt dat niets uit ), of dat hij al in de processor zit.
Ga je overklokken?
Nee, ik ben er zo al tevreden mee
Mvg Shiva
Ik wil graag de zwaardere games of hoge settings spelen, en daarbij tegelijk ook kunnen streamen/skypen en recorden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn absolute maximumprijs is €900 voor de pc. Ik heb er zelf wel één samengestelt, alleen weet ik niet zeker of dit allemaal bij elkaar past. ( Weet iemand dat toevallig? Want dat zou mij enorm helpen!)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit zijn de onderdelen die ik heb samengestelt :
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 227,91 | € 227,91 |
1 | MSI Z97 PC Mate | € 85,99 | € 85,99 |
1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G | € 263,- | € 263,- |
1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 76,95 | € 76,95 |
1 | Thermaltake Versa G2 | € 43,- | € 43,- |
3 | Cooler Master Silent Fan 120 SI1, 120mm | € 3,99 | € 11,97 |
1 | Crucial Ballistix Sport BLS8G3D1609DS1S00CEU | € 59,- | € 59,- |
1 | Xilence SPS-XP550.(12)R3 | € 37,50 | € 37,50 |
1 | Sandisk Solid State Drive 128GB | € 52,95 | € 52,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 858,27 |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor zover ik weet heb ik alles. Maar moet ik er nog een geluidskaart bij kopen? Of zit die al in de moederbord. En mis ik verder dan nog iets??
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Als processor wil ik graag een Intel, en als videokaart een MSI GTX. Ik heb daar namelijk goede verhalen over gehoord, en in de testen scoren ze hoog. Maar ik sta open voor andere, want het betekent niet dat het de beste keus is natuurlijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefste wat ik eigenlijk wil, is dat iemand mij zou kunnen vertellen of allemaal bij elkaar kan gezet worden en dat het past. En of mijn voeding sterk genoeg is, voor zover ik weet was een 550W sterk genoeg. Maar hij is wel goedkoop, is dit voldoende? En als laatste of ik er een geluidskaart moet bij kopen ( zo ja, wat voor één of maakt dat niets uit ), of dat hij al in de processor zit.
Ga je overklokken?
Nee, ik ben er zo al tevreden mee
Mvg Shiva
[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 667009 op 08-04-2015 17:00 ]