Italia a Zandvoort

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:20

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Zijn er nog meer tweakers die richting Italia a Zandvoort gaan a.s. zondag.

Ik zelf ga met mijn zoontje van 5 (die behoorlijk race-gek is) en kan niet wachten om Max echt een keer te zien rijden.

Ik zelf twijfel nog aan de manier van transport. Kom uit de regio Brabant en wilde eerste met de trein gaan, maar dan ben ik er nog niet eens op tijd... Dus ik zit nu te denken om te parkeren op station Haarlem Spaarnwoude en vervolgens het laatste stukje te gaan met de trein.

Heeft iemand ervaring hiermee? Er zijn volgens mij 100 parkeerplaatsen (dus niet echt veel...). Vraag me dan ook af hoe vroeg ik daar zal moeten zijn om nog een parkeerplaats te bemachtigen...

Ik heb overigens de Exclusive tickets. Ik wilde eerste eigenlijk de VIP kaarten halen, maar daar toch maar van afgezien. Eerst maar eens kijken of mijn zoontje het echt leuk vind... Het is toch een hele lange dag voor zo'n manneke...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pauperesk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-06 14:58
Mystikal schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 10:53:
Zijn er nog meer tweakers die richting Italia a Zandvoort gaan a.s. zondag.

Ik zelf ga met mijn zoontje van 5 (die behoorlijk race-gek is) en kan niet wachten om Max echt een keer te zien rijden.

Ik zelf twijfel nog aan de manier van transport. Kom uit de regio Brabant en wilde eerste met de trein gaan, maar dan ben ik er nog niet eens op tijd... Dus ik zit nu te denken om te parkeren op station Haarlem Spaarnwoude en vervolgens het laatste stukje te gaan met de trein.

Heeft iemand ervaring hiermee? Er zijn volgens mij 100 parkeerplaatsen (dus niet echt veel...). Vraag me dan ook af hoe vroeg ik daar zal moeten zijn om nog een parkeerplaats te bemachtigen...

Ik heb overigens de Exclusive tickets. Ik wilde eerste eigenlijk de VIP kaarten halen, maar daar toch maar van afgezien. Eerst maar eens kijken of mijn zoontje het echt leuk vind... Het is toch een hele lange dag voor zo'n manneke...
Ik ben de afgelopen jaren naar IAZ geweest. Dit jaar niet omdat Alfa Romeo mij geen gratis kaarten meer geeft ;)

Station Haarlem Spaarnwoude heeft zat parkeerplek, het is naast de Ikea. Daar kan je gewoon parkeren. De vorige jaren was het niet heel erg druk op de Zeeweg (weg naar Zandvoort), zou niet weten of het dit jaar anders wordt. Er worden geen gratis kaarten meer weggegeven dus mogelijk is het rustiger.

https://www.google.nl/map...4608cb:0x5bcea56a37d89d8e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mystikal schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 10:53:

Op tijd? Wat is op tijd? Het schema begint om 9 uur, maar Max komt pas om 10:40 voor het eerst langs. Laatste stukje met de trein is een prima idee, doe ik ook altijd en het station naar het circuit is maar een klein stukje lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Pauperesk schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:10:
[...]

Ik ben de afgelopen jaren naar IAZ geweest. Dit jaar niet omdat Alfa Romeo mij geen gratis kaarten meer geeft ;)

Station Haarlem Spaarnwoude heeft zat parkeerplek, het is naast de Ikea. Daar kan je gewoon parkeren. De vorige jaren was het niet heel erg druk op de Zeeweg (weg naar Zandvoort), zou niet weten of het dit jaar anders wordt. Er worden geen gratis kaarten meer weggegeven dus mogelijk is het rustiger.

https://www.google.nl/map...4608cb:0x5bcea56a37d89d8e
Okay bedankt voor de info. Met betrekking tot de drukte.. Dat weet niemand volgens mij. Verschil nu is dat Max komt rijden. Het is altijd afwachten in hoeverre mensen dat de moeite waard vinden om naar Italia a Zandvoort te gaan.

Ik denk dat ik dan inderdaad maar voor deze optie ga.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-05 13:56

Rudios

Lost in space?

Ik heb VIP kaartjes weten te bemachtigen! Soms moet je jezelf eens goed tracteren op een racedag! Ik heb er onwijs veel zin in, meet en greet met mijn nieuwe held Max en natuurlijk mijn oude held Jos in een Minardi over het asvalt zien blazen. Iedereen die gaat, veel plezier!

[ Voor 3% gewijzigd door Rudios op 25-06-2015 12:19 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:50
Ik ga ook. Met 2 kids van 3 en 5. Ik ga vanuit tilburg met de trein. op www.spoordeelwinkel.nl kun je voor 22 euro een retour zandvoort kopen. Oudste een railrunner. Dan geen gezeur met mogelijk files/parkeren etc.

Ik heb de gewone tickets, op het moment dat ik de exclusive wou bestellen waren ze op :( Och mag de pret niet drukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pauperesk
  • Laatst online: 02-06 14:58
Mystikal schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 12:16:
[...]

Okay bedankt voor de info. Met betrekking tot de drukte.. Dat weet niemand volgens mij. Verschil nu is dat Max komt rijden. Het is altijd afwachten in hoeverre mensen dat de moeite waard vinden om naar Italia a Zandvoort te gaan.

Ik denk dat ik dan inderdaad maar voor deze optie ga.
Drukte is inderdaad lastig te voorspellen, maar als ik zie dat er kaarten uitverkocht zijn zal het in ieder geval niet heel rustig zijn. Als je dan met de trein gaat weet je in ieder geval zeker (voor zo ver dan kan met de NS) wat de reistijd gaat zijn.

Het wordt ongetwijfeld een leuke dag, valt genoeg te zien. Ook voor een kereltje van 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Toch maar besloten om ook helemaal met de trein te gaan. Ik rij wel even naar Breda en kan dan rustig aan doen. Weet ik zeker dat ik niet in de file sta te stressen.

Overigens is het nog niet uitverkocht. Alleen de Exclusive tickets zijn uitverkocht zover ik begrepen heb.
Het weer ziet er ook goed uit! In ieder geval droog en een redelijke temperatuur.

[ Voor 13% gewijzigd door Mystikal op 25-06-2015 16:40 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:48
Jammer dat Jos niet ècht in z'n eigen auto rijdt maar de 2004 auto van Baumgartner & Bruni, was toch gaver geweest als ie in de trust auto had gereden! :o

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CIhSfx8WcAAEJFK.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Niet online
Was een leuke dag inderdaad!

Zonnetje had wel iets meer gemogen, maar aan de andere kant was het ook wel lekker zo. Verbranden is ook niet wat :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qg5ywBI.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kfPr4SH.jpg

Reviews

Pagina: 1