Hallo allemaal,
mijn naam is Sabrina en ik wil graag een Game PC bouwen. Alleen dit is mijn eerste keer en heb er dus nog niet zoveel verstand van. Ik ben wel heel erg geinteresseerd om het te leren, maar weet niet hoe ik dit het best kan doen.
Alvast heel erg bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een game pc, ik game graag (CO
D, MC(FTB), en random spellen van steam) ik wil graag windows 8, ook wil ik photoshop hierop gaan gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat voor de prijs rond de 800 te denken, dit is zonder verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nu een mac, dus heb nog niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is mijn eerste computer die ik ga bouwen en heb nog niet zoveel ervaring met wat je allemaal nodig hebt en wat de specificaties zijn. dus heb echt geen idee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb totaal geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil het geluidsniveau laag houden zodat ik niet zo snel ga irriteren aan het geluid.
Ga je overklokken?
Ik weet niet hoe ik moet overklokken, dus denk dat ik het maar zo laat.
mijn naam is Sabrina en ik wil graag een Game PC bouwen. Alleen dit is mijn eerste keer en heb er dus nog niet zoveel verstand van. Ik ben wel heel erg geinteresseerd om het te leren, maar weet niet hoe ik dit het best kan doen.
Alvast heel erg bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een game pc, ik game graag (CO
D, MC(FTB), en random spellen van steam) ik wil graag windows 8, ook wil ik photoshop hierop gaan gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat voor de prijs rond de 800 te denken, dit is zonder verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nu een mac, dus heb nog niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is mijn eerste computer die ik ga bouwen en heb nog niet zoveel ervaring met wat je allemaal nodig hebt en wat de specificaties zijn. dus heb echt geen idee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb totaal geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil het geluidsniveau laag houden zodat ik niet zo snel ga irriteren aan het geluid.
Ga je overklokken?
Ik weet niet hoe ik moet overklokken, dus denk dat ik het maar zo laat.