Sinds de verhuizing is er hier natuurlijk het een en ander veranderd. Ik kwam daar achter toen ik op een avond weer eens gathering.tweakers.net intypte. Standaard kijk ik dan ff naar de SG om ff te participeren in een paar lekkere kroegonderwerpen. Normaal gesproken stond de SG helemaal bovenaan, maar daar kon ik hem niet meer vinden. Ff naar beneden scrollen (heb maar een 17" dus ik moet scrollen
) en daar vond ik hem.
Toen ik het forum opende viel mij gelijk op dat er veel minder postings waren dan anders. Ik dacht in mijn onschuld
eerst nog dat dit kwam doordat de SG verplaatst was, maar toen las ik hier en daar wat over de HK. Ff zoeken resulteerde in de waarneming van de 60/150 regeling.
Nou is mijn stelling de volgende. Aangezien ik pas ca 60 posts heb geplaatst (in het tech gedeelte, ik plaats alles in de SG, tenzij de discussie bij de hardware voor mij echt interessant is) kan ik de HK niet in. Ik voldoe echter wel aan het 60 dagen criterium (feitelijk al veel langer, maar door allerlei gekloot ben ik mijn vorige alias kwijtgeraakt en zit ik nu met deze klotenaam
). Is de regeling van de 150 posts nu correct of niet? Ik heb namelijk aangetoond dat ik al langere tijd lid ben, maar omdat ik niet voldoende reageer in hardware discussies mag ik de HK niet in (waar ik voornamelijk voor kom).
De simpelste oplossing is natuurlijk om de hardware forums te overstelpen met loze reacties, waar niemand wat aan heeft en alleen de database vergroot ---> snelheid verlaagt en dus een vervuilende uitwerking heeft. Vraag is dus: Is de 60/150 regeling terecht?
Toen ik het forum opende viel mij gelijk op dat er veel minder postings waren dan anders. Ik dacht in mijn onschuld
Nou is mijn stelling de volgende. Aangezien ik pas ca 60 posts heb geplaatst (in het tech gedeelte, ik plaats alles in de SG, tenzij de discussie bij de hardware voor mij echt interessant is) kan ik de HK niet in. Ik voldoe echter wel aan het 60 dagen criterium (feitelijk al veel langer, maar door allerlei gekloot ben ik mijn vorige alias kwijtgeraakt en zit ik nu met deze klotenaam
De simpelste oplossing is natuurlijk om de hardware forums te overstelpen met loze reacties, waar niemand wat aan heeft en alleen de database vergroot ---> snelheid verlaagt en dus een vervuilende uitwerking heeft. Vraag is dus: Is de 60/150 regeling terecht?