Karmakeizer vs Karmakoning

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-08-2021
Ben ik nou karmakoning of karmakeizer? Lijkt in ieder geval wat mis te gaan (de badge word geteld als karmakoning, maar toont in de popup karmakeizer layout en tekst).

vs

[ Voor 26% gewijzigd door David Mulder op 23-06-2015 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ik heb iets gelijkaardigs, ik ben zowel karmakeizer (overall) en karmakoning (afgelopen jaar), maar toont enkel karmakoning in profiel:

Alsook een paar van mijn andere tags.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ok8L089.png

[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 23-06-2015 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Het zijn maar benamingen maar ik kom hetzelfde tegen:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/65281313/karma.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-09 17:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Er is een ticket gemaakt voor deze bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Viel mij ook meteen op, 4,6x meer karma dan de nummer 2 bij monitoren, maar geen karmakeizer badge, om één van de voorbeelden bij mij te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Laatst online: 13-09 14:53

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Kid Jansen schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:52:
Viel mij ook meteen op, 4,6x meer karma dan de nummer 2 bij monitoren, maar geen karmakeizer badge, om één van de voorbeelden bij mij te noemen.
Het gaat mis als je zowel overall als afgelopen jaar bovenaan staat ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Kees schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 19:02:
[...]

Het gaat mis als je zowel overall als afgelopen jaar bovenaan staat ;)
Ah, dat verklaart het! :)
Ik zat ook even raar te kijken in m'n profiel net, snapte um niet.

Mogen er hier trouwens ook suggesties gemaakt worden, of is dat weer een ander thread?
Die lijst met badges limiteren tot een x aantal badges (die met meeste karma/karmakeizer statusen als eerst, lijkt me dan :)) en dan een knopje "Meer..." of "Toon de rest" eronder lijkt me voor sommige profielen een stuk mooier.

Ik zag net iemand voorbij komen met tig badges, dat ziet er niet uit... Maar of 't nou echt een bug is...

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:40

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

WhatsappHack schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 00:37:
Mogen er hier trouwens ook suggesties gemaakt worden, of is dat weer een ander thread?
Die lijst met badges limiteren tot een x aantal badges (die met meeste karma/karmakeizer statusen als eerst, lijkt me dan :)) en dan een knopje "Meer..." of "Toon de rest" eronder lijkt me voor sommige profielen een stuk mooier.

Ik zag net iemand voorbij komen met tig badges, dat ziet er niet uit... Maar of 't nou echt een bug is...
Dat hoort idd in MF thuis. Zie ook Veld voor kamabadges in profiel inklapbaar en sorteren.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Laatst online: 13-09 17:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

WhatsappHack schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 00:37:

Is geen bug nee maar mag natuurlijk wel gemeld worden ;) . We hebben er in eerste instantie voor gekozen om de weergave van de badges simpel te houden (voor ons vanuit technisch oogpunt) zonder uit/inklapfunctie. Nu er opmerkingen zijn dat de layout op bepaalde profielpagina's van gebruikers met heel veel badges niet helemaal jofel is, is het wellicht wel een goed idee om standaard toch maar een x-aantal badges te tonen en de rest uitklapbaar te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Dank voor de reacties :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Pagina: 1