Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Holy_Jampot
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 18:43
ronalds100 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 17:00:
vorige week is mijn scherm vervangen en heb nieuwe CI+ module (1.3) gekocht. Alles werkt prima, ben helemaal tevreden
Werkt ie nou ook goed met ziggo ci+?

Bij mij staat ie in een doos te wachten tot ik de sleutel van ons nieuwe huis krijgen, dan weet ik wat ik straks voor tv abonnement moet nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-04 20:53
Werkt bij mij perfect met ziggo
The_Holy_Jampot schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 19:03:
[...]

Werkt ie nou ook goed met ziggo ci+?

Bij mij staat ie in een doos te wachten tot ik de sleutel van ons nieuwe huis krijgen, dan weet ik wat ik straks voor tv abonnement moet nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalds100
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:04
Werkt perfect met de CI+ module en Ziggo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Holy_Jampot
Nou ziggo besteld. Binnenkort ga ik uitproberen of het goed werkt, maar zo te horen moet dat goed komen.

Ik ben nog op zoek naar een wandbeugel. Ik heb de tv nog steeds in een doos zitten, maar ik meen me sterk te herinneren dat de ambilight niet helemaal aan de buitenkant achterop de tv zit. Ik ben een beetje bang dat de wandbeugel de ambilight tegen houdt. Heef iemand de tv aan de muur hangen en hoe werkt dit in combinatie met ambilight? Wie kan me iets aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
The_Holy_Jampot schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 20:19:
Nou ziggo besteld. Binnenkort ga ik uitproberen of het goed werkt, maar zo te horen moet dat goed komen.

Ik ben nog op zoek naar een wandbeugel. Ik heb de tv nog steeds in een doos zitten, maar ik meen me sterk te herinneren dat de ambilight niet helemaal aan de buitenkant achterop de tv zit. Ik ben een beetje bang dat de wandbeugel de ambilight tegen houdt. Heef iemand de tv aan de muur hangen en hoe werkt dit in combinatie met ambilight? Wie kan me iets aanraden?
Heb hem 10cm van de muur met een vogels wandbeugel werkt perfect met ambilight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-07-2024

V525

.

The_Holy_Jampot schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 20:19:

Ik zit met precies hetzelfde.. Meen dat de ideale afstand wat betreft werking ambilight 7 cm bedroeg.. Strak tegen de muur wordt het dus niet.. Als de tv is omgeruild (vanwege de kromming in beeldbuis), ga ik is op zoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Holy_Jampot
Ik ben wat aan het informeren geweest maar ik hoor allemaal tegenstrijdige verhalen. Bij Philips zelf zeggen ze dat het geen probleem moet zijn, en dat ze nog nooit gehoord hebben van het feit dat een muurbeugel ambilight tegen zou houden of dat je een speciale muurbeugel nodig zou kunnen hebben voor ambilight. Maar toen ik doorvroeg en ik de 60pfl8708 (http://www.philips.nl/c-p...ht-xl-en-perfect-pixel-hd) als voorbeeld gaf als tv waarvoor een speciale muurbeugel gemaakt was, werd het support mannetje kwaad en zei hij nogmaals dat hij: "NOOIT, maar dan ook echt NOOIT gehoord heeft dat een muurbeugel ambilight tegen houdt. Uiteindelijk heeft de goede man me de vogel wall 2345b aangeraden, omdat deze iets verder van de muur af staat (wat het ambilight ten goede komt) en omdat hij deze eerder aan klanten heeft aanbevolen en mensen schijnbaar erg tevreden zijn.

Ik heb ook bij vogel geinformeerd, maar die durven me ook niet met zekerheid te zetten dat de verticale strips van bv de WALL 1305 de ambiligh niet tegen zouden houden.

Bij coolblue weten ze het ook niet, en zeggen ze me dat de vogel wandbeugels geschikt zijn voor tv, maar dat ik schijnbaar ook service kit 999932 nodig heb (whatever that may be) en dat ze die niet in het assortiment hebben, maar dat ze die wel kunnen leveren als ik de beugel bij coolbue koop.

Veel onduidelijkheid dus. Mocht er iemand al ervaring hebben met een muurbeugel voor deze tv hoor ik het graag.

@This-is-life: wil je misschien ook vertellen welke wandbeugel van vogel je precies hebt?

Edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Laatst online: 15:46
Simpele antwoord ( voor deze TV ) is dat de ambilight strips buiten het montagegebied zitten ( en dag geboied is ook cm ofzo hoger) van de bevestigingsgaten voor muurmontage, dus aan philips ligt het niet ...

De vraag is hoeveel materiaal de montagesteunen er teveel aan hebben buiten de montagepunten ..... Maar dat ligt een de producent van de wandsteunen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franklin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 16:27

franklin

denkt teveel...

Michel242186 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 09:30:
lees net op de site van de buren dat de inputlag ook niet al te best is en aangezien ik er op wil gamen gaat die van mij weer terug.

Standaard is de input lag van het scherm namelijk 104 ms, in game modus daalt dat licht naar 96 ms....dit gaat dan om de 55 inch versie

net met mediamarkt gebeld en weigeren aan de deur is mogelijk.
Waar lees je dat die lag zo hoog is? En hoe is het in de praktijk met gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525

V525

.

Update: ce repair aan de deur geweest met nieuw toestel. Helaas bleek ook deze een behoorlijke kromming te hebben...

Nieuw toestel dus geweigerd. Meteen Philips gebeld en voorgesteld om aankoop bedrag retour te storten..! Of ander type toestel, opvolger. Wordt voorgelegd aan hogere hand, wederom afwachten...

Verbazingwekkend iig...!!! Moet wel een productiefout zijn, aangezien meer mensen in dit forum hetzelfde euvel hebben. Overigens tot zover service van Pihilips ok.

[ Voor 35% gewijzigd door V525 op 30-08-2015 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525

V525

.

Zojuist te horen gekregen dat ik in aanmerking kom voor een hoger model, wel te verstaan de 65pus9809.

Moet nog akkoord geven hierop. Ook over dit model lees ik veel software klachten, beeld lijkt wel ok.. Neig toch nog naar retour aankoopbedrag of een model uit de 2015 line-up..

[ Voor 109% gewijzigd door V525 op 31-08-2015 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Holy_Jampot
V525 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:14:
Zojuist te horen gekregen dat ik in aanmerking kom voor een hoger model, wel te verstaan de 65pus9809.

Moet nog akkoord geven hierop. Ook over dit model lees ik veel software klachten, beeld lijkt wel ok.. Neig toch nog naar retour aankoopbedrag of een model uit de 2015 line-up..
Wat is precies de redenering dat je voor een hoger model in aanmerking komt? 2x kromme tv en je krijgt een betere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525

V525

.

1: 2x halve dag vrij nemen
2: Weinig vertrouwen meer in dit model. Gezien het feit dat hier op dit forum al 3 meldingen van een kromming zijn gemaakt en daarnaast het vervangende toestel deze dus ook had...

Wat mij betreft (zeker in deze prijsklasse) het minimale wat ze kunnen doen. Gelukkig ziet Philips dit ook zo.

Inmiddels het voorstel geaccepteerd. afwachten weer..

Overigens nog een geschikte muurbeugel kunnen vinden?

Ps: zelf geen last van kromming in de tv?

[ Voor 184% gewijzigd door V525 op 31-08-2015 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Holy_Jampot
V525 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 17:11:
1: 2x halve dag vrij nemen
2: Weinig vertrouwen meer in dit model. Gezien het feit dat hier op dit forum al 3 meldingen van een kromming zijn gemaakt en daarnaast het vervangende toestel deze dus ook had...

Wat mij betreft (zeker in deze prijsklasse) het minimale wat ze kunnen doen. Gelukkig ziet Philips dit ook zo.

Inmiddels het voorstel geaccepteerd. afwachten weer..

Overigens nog een geschikte muurbeugel kunnen vinden?

Ps: zelf geen last van kromming in de tv?
Ah ja wel sympatiek van ze.

Ik heb op aanraden van philips de vogels wall 2345 gekocht. Dit is ook handig voor mij omdat de tv naast de schouw komt te hangen, waardoor ik m een stukje van de muur kan trekken als er veel mensen tegelijk tv willen kijken om te voorkomen dan de hoek van de schouw voor te tv staat. Ik heb m alleen nog steeds niet opgehangen omdat m'n huis nog niet klaar is. Er wordt nu gestuct beneden, en volgende week kan ik denk ik pas m'n tv gaan ophangen. Op dat moment ga ik er ook achter komen of ik een kromming heb of niet. Hij staat nu nog steeds in de doos te wachten tot ik 'm kan gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525

V525

.

Wacht even op mijn nieuwe toestel, daarna ook opzoek naar een geschikte beugel.
Zou je wel aanraden om de doos te openen. Je hoeft de tv er niet uit te halen om te kijken of deze krom is... Alleen wat piepschuim en plastic weghalen.. Daarna kun je de doos weer netjes dicht doen..

Er gaan namelijk wel een paar weken overheen, mocht ie krom zijn..

[ Voor 10% gewijzigd door V525 op 01-09-2015 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 22:56
V525 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:14:

Met een model uit de 2015 line-up zit je zonder twijfel met dezelfde soort software klachten. Bijvoorbeeld Netflix wordt op dit moment nog niet eens ondersteund.

http://www.supportforum.p...-this-device-2015-Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Holy_Jampot
V525 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 16:40:
Wacht even op mijn nieuwe toestel, daarna ook opzoek naar een geschikte beugel.
Zou je wel aanraden om de doos te openen. Je hoeft de tv er niet uit te halen om te kijken of deze krom is... Alleen wat piepschuim en plastic weghalen.. Daarna kun je de doos weer netjes dicht doen..

Er gaan namelijk wel een paar weken overheen, mocht ie krom zijn..
Ik heb de doos al eerder open gehad, maar ik heb m voor m'n gemoedsrust nog een keer bekeken. Zowel op het oog als op de tast zie ik geen kromming, dus het zal wel goed zitten.

Heeft er iemand trouwens nog nieuws over de UHD880 die vanaf half augustus geleverd zou gaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
The_Holy_Jampot schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:25:
[...]

Heeft er iemand trouwens nog nieuws over de UHD880 die vanaf half augustus geleverd zou gaan worden?
Philips heeft voor wat het waard is vandaag een official statement uit gebracht:

http://www.supportforum.p...UHD880-Official-Statement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Holy_Jampot
kwiebus schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:26:
[...]

Philips heeft voor wat het waard is vandaag een official statement uit gebracht:

http://www.supportforum.p...UHD880-Official-Statement
oh toevallig.

Ook lekker verrassend. En over 2 maanden is het natuurlijk weer uitgesteld tot Q1 2016....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525

V525

.

kwiebus schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 23:23:
[...]

Met een model uit de 2015 line-up zit je zonder twijfel met dezelfde soort software klachten. Bijvoorbeeld Netflix wordt op dit moment nog niet eens ondersteund.

http://www.supportforum.p...-this-device-2015-Android
Maar mijn weten zal de 2015 line up op Android 5.0 Lollipop draaien, daar waar de 2014 modellen nog op jelly bean draaien. Wel degelijk een verschil en volgens reviews een grote verbetering... Even los van Netflix.
Maar goed ik krijg nu de 9809, als die recht is ben ik tevree. Het smart gedeelte gebruik ik toch niet ;)

@ the holy jampot: goed nieuws dus, scheelt weer de nodige omruil acties!

[ Voor 9% gewijzigd door V525 op 02-09-2015 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Laatst online: 20:34
Ik heb een vraag.
ik heb interesse in de Philips 55PUS9109.

Kan ik nu middels een eigen mediaspeler (windows pc) WEL 4k netflex aansturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525

V525

.

Ja, als het goed is wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525

V525

.

Opvolgend model levert Philips niet meer.... Eindstand: bedrag wordt gecrediteerd....
Hoofdstuk Philips kan gesloten worden.... !!

Nu opzoek naar een mooie OLED. Neig naar de LG 55EC930V, staat nu voor € 1.949,00 in de pricewatch..

[ Voor 17% gewijzigd door V525 op 11-09-2015 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Holy_Jampot
Beetje laat in het topic, maar ik heb m eindelijk uitgepakt en opgehangen. Resultaat: hardstikke tevreden. Ik heb dan wel geen ingewikkelde smarttv opties gebruikt, maar ik heb nog 0 vastlopers gehad, Netflix werkt prima, geen kromming in het scherm en het beeld is ook prima!

Ik geloof goed dat er genoeg bugs in de software zitten, maar zo onbruikbaar als sommige mensen hier doen geloven is de tv totaal niet.

Het enige wat vervelend is is dat 4k dus niet standaard afgespeeld kan worden, en ik heb ook gelezen dat de uhd880 (die nu toch eindelijk binnenkort lijkt te verschijnen) geen Netflix gaat ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-02 23:00
Met deze prijs is zo'n televisie toch wel erg interessant. Maar wegens alle negativiteit ben ik toch gaan twijfelen.

Voor de duidelijkheid; De TV heeft enkel problemen met de software features, en het gebrek aan build-in 4K playback ondersteuning?

Dus als ik alles met een Apple TV, of andere rand apparaat afspeel, heb ik nergens last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Holy_Jampot
Inderdaad. Als je een ander apparaat via hdmi aansluit heb je geen problemen.

Ik heb zelf overigens helemaal niet zoveel problemen. Soms lijkt ie in het begin nogal druk bezig waardoor de afstandsbediening niet meteen reageert, maar verder werkt alles prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jameslast17
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 13:41
Naar aanleiding van mijn vraag wanneer de UHD 880 mediaspeler geleverd gaat worden ontving ik als antwoord dat deze waarschijnlijk eind van deze maand verstuurd gaat worden. Bijgaand de volledige reactie:

Geachte heer XXX,

Bedankt voor uw vraag. Naar aanleiding hiervan willen wij u graag de volgende informatie verstrekken.

Het klopt inderdaad dat deze medio augustus geleverd zouden moeten worden. Helaas zijn er behoorlijk wat problemen geweest met de levering van onderdelen waardoor de productie vertraging heeft opgelopen.

Ze gaan waarschijnlijk nu eind oktober verstuurd worden. U krijgt vanzelf een e-mail met een een track&trace van UPS. Hiermee kunt u dan in de gaten houden wanneer deze exact geleverd gaat worden.

Onze excuses voor het ongemak en alvast bedankt voor uw geduld.

Als u verder nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groeten,

Philips TV Support

Telefoon: 0900 202 08 71 (€1 p/gesprek*)
Maandag tot en met vrijdag: 08:00 - 20:00 uur
Zaterdag: 09:00 - 18:00 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
jameslast17 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:44:
Naar aanleiding van mijn vraag wanneer de UHD 880 mediaspeler geleverd gaat worden ontving ik als antwoord dat deze waarschijnlijk eind van deze maand verstuurd gaat worden.
Iemand heeft vandaag op het Philips support forum het volgende geplaatst:
FYI,
I just talked with Norwegian support. They claim the UHD880 will now ship in nov/dec.
Maar dan nog als het ding uiteindelijk geleverd wordt, wat moet je met een device zonder internet 4K streaming mogelijkheden?

Bovendien werkt local dimming bij enkel bij 4K@24Hz en 4K@30Hz, dus bij 4K@50Hz en 4K@60Hz zal je een mindere beeldkwaliteit hebben.

[ Voor 37% gewijzigd door kwiebus op 14-10-2015 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beekjo
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-04 23:29
hoe kan ik ervoor zorgen dat die automatisch overschakel naar een andere bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toevallig had ok van de week een gesprekje met een Philips medewerker over de Uhd880 welke ik ook nog gratis krijg.

Lees en huiver, vooral omdat hij wat "extra" informatie mee stuurt:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PFjhT62UpuwAsa8iu4dcXhNG/full.png

Deel 2

Deel 3

Hierna sloot hij het gesprek "ineens" af. Nadat ik voor de 2e keer een gesprek starte kwam hij met het zelfde verhaal, alleen dan zonder het eerste deel van de tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Holy_Jampot
Haha oeps, dat was niet de bedoeling denk ik :)

Ben heel benieuwd of we de speler nog ooit krijgen. Ik heb tot nu toe nog geen 4k video gezien op m'n 65pus9109 gezien. Heeft er iemand ervaring met andere 4k spelers die met de tv compatible zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

The_Holy_Jampot schreef op maandag 14 december 2015 @ 21:01:
Haha oeps, dat was niet de bedoeling denk ik :)

Ben heel benieuwd of we de speler nog ooit krijgen. Ik heb tot nu toe nog geen 4k video gezien op m'n 65pus9109 gezien. Heeft er iemand ervaring met andere 4k spelers die met de tv compatible zijn?
Nee inderdaad, ik heb er ook een hard hoofd in. Al heeft de medewerker in het 2e gesprek wel aangegeven dat hij nog steeds verwacht dat de media player in Q4 geleverd gaat worden. Waarop
ik aangaf dat ze dan nog maar 3 weken de tijd hebben. Maar hij verzekerde me dat hij geleverd gaat
worden.

We zullen zien, en wachten af. ik durf bijna te wedden dat het een leugen is :)

Ps. wat wel nieuw was en ik niet wist is dat we dus ook die 50 euro google tegoed er bij krijgen.
Benieuwd of daar een beetje 4K films op beschikbaar zullen zijn/komen.

• kwiebus
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 14:49:
[...]

Nee inderdaad, ik heb er ook een hard hoofd in. Al heeft de medewerker in het 2e gesprek wel aangegeven dat hij nog steeds verwacht dat de media player in Q4 geleverd gaat worden. Waarop
ik aangaf dat ze dan nog maar 3 weken de tijd hebben. Maar hij verzekerde me dat hij geleverd gaat
worden.

We zullen zien, en wachten af. ik durf bijna te wedden dat het een leugen is :)

Ps. wat wel nieuw was en ik niet wist is dat we dus ook die 50 euro google tegoed er bij krijgen.
Benieuwd of daar een beetje 4K films op beschikbaar zullen zijn/komen.
Blijkbaar wordt de UHD 880 niet meer geleverd maar krijg je een Nvidia Shield daarvoor in de plaats waarvan de levering dit jaar nog begint:

http://toengel.net/philip...eschichte-willkommen-uhd/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Holy_Jampot
Ik las het ook, alleen heb ik nog niet gevonden dat dit ook ergens bevestigd is

Edit: typo

[ Voor 11% gewijzigd door The_Holy_Jampot op 18-12-2015 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrawara
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06 10:13
Ja hier in dit bericht staat het ook: http://www.computerbild.d...idia-Shield-14564739.html

Alleen wordt daar weer gesproken over uitsluitend de 2014 modellen, en niet de 65PUS9109 bijvoorbeeld. Iemand al andere stappen ondernomen, bijvoorbeeld een officiele klacht ingediend?

Raden jullie trouwens aan om up te daten naar de laatste firmware versie van de tv? Toen ik de TV pas had gekocht (in juni van dit jaar) had ik ook een update uitgevoerd, en daarna liep de tv veel minder soepel en loopt het geluid van de Youtube app nooit meer synchroon met het beeld. Voor de update was dat geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Holy_Jampot
De 65pus9109 is toch gewoon een 2014 model? Ik Heb de acceptatie email voor de uhd880 nog gewoon in m'n mailbox staan dus ik ga ervan uit dat ik m gewoon opgestuurd krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwiebus schreef op donderdag 17 december 2015 @ 20:36:
[...]

Blijkbaar wordt de UHD 880 niet meer geleverd maar krijg je een Nvidia Shield daarvoor in de plaats waarvan de levering dit jaar nog begint:

http://toengel.net/philip...eschichte-willkommen-uhd/
Ik zat het net te lezen ja, maar wat moet ik daar mee? Kan ik daar uhd beelden mee kijken op m'n tv?

Maare Philips zelf heeft nog geen statement afgegeven dus ik wacht nog even af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Holy_Jampot
Verwijderd schreef op zondag 20 december 2015 @ 17:08:
[...]

Ik zat het net te lezen ja, maar wat moet ik daar mee? Kan ik daar uhd beelden mee kijken op m'n tv?

Maare Philips zelf heeft nog geen statement afgegeven dus ik wacht nog even af ;)
Jazeker kan dat. Als dit waar is ben ik er blij mee. Dit schijnt een erg goed apparaat te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Holy_Jampot schreef op zondag 20 december 2015 @ 18:06:
[...]

Jazeker kan dat. Als dit waar is ben ik er blij mee. Dit schijnt een erg goed apparaat te zijn
Oké, ik ga me eens verdiepen er in, dacht dat het een simpel tabletje was...:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Holy_Jampot
Verwijderd schreef op zondag 20 december 2015 @ 18:22:
[...]

Oké, ik ga me eens verdiepen er in, dacht dat het een simpel tabletje was...:)
Lijkt me niet dat we een tablet krijgen. Ik verwacht eerder deze:

http://shield.nvidia.com/android-tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Holy_Jampot schreef op zondag 20 december 2015 @ 19:25:
[...]

Lijkt me niet dat we een tablet krijgen. Ik verwacht eerder deze:

http://shield.nvidia.com/android-tv
Ik was er achter gekomen :) die Nvidia Shield lijn bestaat uit verschillende dingen.

Maar kan iemand mij uitleggen waarom Philips deze zou geven? Nvidia is toch geen onderdeel van Philips/TP vision?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Holy_Jampot
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:57:
[...]

Ik was er achter gekomen :) die Nvidia Shield lijn bestaat uit verschillende dingen.

Maar kan iemand mij uitleggen waarom Philips deze zou geven? Nvidia is toch geen onderdeel van Philips/TP vision?
Is dat zo vreemd dan? Schijnbaar zijn er zodanige problemen met de uhd880 dat deze gecanceled wordt. Ze hebben alle ingeschreven klanten een android uhd speler beloofd, en de nvidia shield is precies dat. Ze zullen een goede prijs met nvidia hebben kunnen onderhandelen. nvidia krijgt er hierdoor immers in 1x een grote userbase bij. Daarbij heeft de shield zich al aardig bewezen en hopen ze hiermee misschien alle klachten die er nu zijn over de tv software een beetje te verminderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Holy_Jampot schreef op woensdag 23 december 2015 @ 00:34:
[...]

Is dat zo vreemd dan? Schijnbaar zijn er zodanige problemen met de uhd880 dat deze gecanceled wordt. Ze hebben alle ingeschreven klanten een android uhd speler beloofd, en de nvidia shield is precies dat. Ze zullen een goede prijs met nvidia hebben kunnen onderhandelen. nvidia krijgt er hierdoor immers in 1x een grote userbase bij. Daarbij heeft de shield zich al aardig bewezen en hopen ze hiermee misschien alle klachten die er nu zijn over de tv software een beetje te verminderen.
Zit wat in, maar ik zou er toch moeite mee hebben om een ander merk aan te prijzen als bedrijf zijnde. Verder vind ik het meer dan prima mochten ze die leveren.

Verder heb ik (en volgens mij niemand anders) een bevestiging van Philips gekregen. Dus voorlopig verwacht ik mijn uhd 880 nog voor 31 december ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, nvidia shield :)

Email is binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Heb van de week een 65pus9809 aangeschaft. Dan heb ik zeker geen recht op de nvidea shield? Of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Holy_Jampot
Superhuuper schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 00:29:
Heb van de week een 65pus9809 aangeschaft. Dan heb ik zeker geen recht op de nvidea shield? Of wel?
De inschrijving voor de uhd880 (nu dus nvidia shield tv) liep tot afgelopen juni, dus helaas geldt deze actie niet meer voor jou. De 65pus9809 was overigens wel deel van deze actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een Nvidia Shield ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Holy_Jampot
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 15:55:
Iemand al een Nvidia Shield ontvangen?
Ik lees op het support forum dat verschillende mensen de shield al gekregen hebben. In nederland, maar ook in andere landen. Volgens de email die ik gehad heb zouden ze verstuurd worden op volgorde van registratiedatum, maar daar lijkt als ik het daar lees niets van de kloppen.

Ik heb 'm overigens zelf nog niet ontvangen. Ik lees wel dat er problemen zijn om netflix 4k via de optical out terug te kunnen leiden naar je receiver. Dit heb ik ook nodig omdat mijn receiver geen 4k beeld ondersteund. Ik moet de shield dus rechstreeks aan de tv hangen en het geluid via de optical out weer terugsturen naar de receiver, maar volgens verschillende mensen heb je dan alleen stereo geluid, en gaat het 5.1 geluid dan verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
The_Holy_Jampot schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 18:41:
[...]

Ik lees op het support forum dat verschillende mensen de shield al gekregen hebben. In nederland, maar ook in andere landen. Volgens de email die ik gehad heb zouden ze verstuurd worden op volgorde van registratiedatum, maar daar lijkt als ik het daar lees niets van de kloppen.

Ik heb 'm overigens zelf nog niet ontvangen. Ik lees wel dat er problemen zijn om netflix 4k via de optical out terug te kunnen leiden naar je receiver. Dit heb ik ook nodig omdat mijn receiver geen 4k beeld ondersteund. Ik moet de shield dus rechstreeks aan de tv hangen en het geluid via de optical out weer terugsturen naar de receiver, maar volgens verschillende mensen heb je dan alleen stereo geluid, en gaat het 5.1 geluid dan verloren.
Ik weet dat het geen oplossing is maar meer een Work-around maar wellicht een optical cable van de shield rechtstreeks in de receiver en een HDMI naar de tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Holy_Jampot schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 18:41:
[...]

Dat had ik ook al vernomen, nu is dat niet zo een ramp omdat ik toch geen Netflix gebruiker ben. Was alleen benieuwd of iemand hem al had gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
Ik heb hem vandaag mogen ontvangen, heb mijn tv in juni 2015 geregistreerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Holy_Jampot
Ik heb m gisteren ook gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
onverwacht pakketje van GLS bij de buren ( nog op te halen) , zal dus ook wel de Nvidia shield zijn ....
EDIT : ja, en dat was het ook

Toeval of niet : bij aanzetten TV ook nieuwe software update & gebruikersvoorwaarden met oa de shield daarin genoemd ......

[ Voor 43% gewijzigd door Ted038 op 15-01-2016 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Holy_Jampot
Superhuuper schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 23:32:
[...]

Ik weet dat het geen oplossing is maar meer een Work-around maar wellicht een optical cable van de shield rechtstreeks in de receiver en een HDMI naar de tv?
De shield heeft dus geen optical out. En mijn receiver ondersteund ook geen arc. Mijn voorlopige conclusie is dat de enige manier om de shield goed te kunnen gebruiken met m'n surround systeem is om een nieuwe receiver te kopen die 4k, hdmi 2.0 en hdcp 2.2 ondersteund. Of zie ik iets over t hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ted038 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:53:
onverwacht pakketje van GLS bij de buren ( nog op te halen) , zal dus ook wel de Nvidia shield zijn ....
EDIT : ja, en dat was het ook

Toeval of niet : bij aanzetten TV ook nieuwe software update & gebruikersvoorwaarden met oa de shield daarin genoemd ......
Heb hem donderdag ook ontvangen, leuk dingetje in combinatie met kodi, nu nog eens een goeie 4k film vinden en uitproberen.

Die update, was die bij je tv of op je shield? Op mijn tv heb ik laatste maand geen update gehad namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 19:16:

Die update, was die bij je tv of op je shield? Op mijn tv heb ik laatste maand geen update gehad namelijk.
Tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:49
werkte 4k direct bij jullie?
Netflix geeft het niet als mogelijkheid aan bij mij ik heb wel het abbo ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dromer schreef op maandag 18 januari 2016 @ 16:14:
werkte 4k direct bij jullie?
Netflix geeft het niet als mogelijkheid aan bij mij ik heb wel het abbo ervoor.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat je de player op 30hz 4k moet zetten in plaats van 60hz 4k, maar helemaal zeker weet ik dat niet omdat ik geen Netflix heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Laatst online: 20:34
Hebben de 9109 gebruikers nog last van issues met de software?
Opstartproblemen waarbij de tv op het philips-logo blijft hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pitchdown schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:26:
Nooit gehad, wel eens als ik hem stand-by heb gezet hij de volgende dag bij opstarten niet aan gaat. Maar zet hem normaal altijd met de fysieke knop uit, dus dat komt bijna nooit voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Holy_Jampot
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 20:13:
[...]

Nooit gehad, wel eens als ik hem stand-by heb gezet hij de volgende dag bij opstarten niet aan gaat. Maar zet hem normaal altijd met de fysieke knop uit, dus dat komt bijna nooit voor.
Fysieke knop? Waar zit die dan?

Overigens heb ik ook geen problemen met de standby. Wel met het herkennen van de ci+ module. Ik moet de tv vaak een stuk of 8 keer uit en aan zetten voor de module herkend wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalds100
pitchdown schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:26:
Ik heb daar zo af en toe last van. Even de stekker eruit en dan gaat het weer goed.
Met de CI module heb ik nooit problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Holy_Jampot
ronalds100 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 20:11:
[...]

Ik heb daar zo af en toe last van. Even de stekker eruit en dan gaat het weer goed.
Met de CI module heb ik nooit problemen
Paar vragen over de ci module dan:

Heb je ziggo? En zo ja, zit je in oud upc gebied? Wat voor merk ci module heb je?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalds100
The_Holy_Jampot schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 22:21:
[...]

Paar vragen over de ci module dan:

Heb je ziggo? En zo ja, zit je in oud upc gebied? Wat voor merk ci module heb je?

Alvast bedankt!
Ik heb ziggo niet in het oude upc gebied. De CI is nieuw ( weet niet meer welk type), maar had met een oude CI module problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Holy_Jampot schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 20:21:
[...]

Fysieke knop? Waar zit die dan?

Overigens heb ik ook geen problemen met de standby. Wel met het herkennen van de ci+ module. Ik moet de tv vaak een stuk of 8 keer uit en aan zetten voor de module herkend wordt.
Fysieke knop zit rechts onderin aan de achterkant (als je voor de tv staat) 1 keer drukken krijg je een menu, 2 keer drukken gaat hij uit.

Met de Ci module heb ik nog geen 1 keer problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:12
Ik ben momenteel erg aan het twijfelen om deze tv aan te schaffen. Ambilight vind ik erg vet waardoor ik al snel bij Philips moet blijven.
Ik gebruik de smart tv functies toch niet want heb een HTPC en losse decoder die prima bevallen. Wel game ik veel vanaf een Xbox One en schrok van de 90ms input lag.
Nu vraag ik me af of dat te verlagen is als je alle beeldverbeteraars uit schakeld. Dit is eigenlijk nog het enige punt waardoor ik twijfel.
Andere kandidaat is de LG 55EG910 welke ik momenteel voor een erg lage prijs kan halen. Maarja geen ambilight en 10" kleiner en geen UHD... Wel OLED :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
Marsman83 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:00:
Ik ben momenteel erg aan het twijfelen om deze tv aan te schaffen.
Nu nog te koop dus ? ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
Was klein jaartje geleden al 100 euro goedkoper ;)
(daarom ook dit topic, toch ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Holy_Jampot
Vandaag is het moederbord van mijn 65pus9109 vervangen. Dit lijkt het probleem met de ci module opgelost te hebben.

Het enige probleem dat ik nu nog heb is dat de ambilight soms bij effen kleuren begint te knipperen

Verwijderd

Aloha,

Ben sinds juni 2015 de bezitter van deze tv.
Echter sinds een paar dagen goeie problemen met opstarten.
Heeft iemand van jullie de 5 jaar extra garantie zwart op wit ?
Want twijfel nu zwaar bij wie ik nu aan moet kloppen voor dit euvel, philips of MM ?
heb met beide contact gehad maar zijn beiden niet heel duidelijk.
Het 5 jaar extra garantie zou mooi uitkomen nu voor mij.
Maar moet ie daarvoor geregistreed zijn of hoe gaat dat in z'n werk ?
Wie heeft het beste advies en/of ervaring ?

Alvadt bedankt,
Gr,
Patrick.
Pagina: 1 2 3 Laatste