Ik ben wat aan het informeren geweest maar ik hoor allemaal tegenstrijdige verhalen. Bij Philips zelf zeggen ze dat het geen probleem moet zijn, en dat ze nog nooit gehoord hebben van het feit dat een muurbeugel ambilight tegen zou houden of dat je een speciale muurbeugel nodig zou kunnen hebben voor ambilight. Maar toen ik doorvroeg en ik de 60pfl8708 (
http://www.philips.nl/c-p...ht-xl-en-perfect-pixel-hd) als voorbeeld gaf als tv waarvoor een speciale muurbeugel gemaakt was, werd het support mannetje kwaad en zei hij nogmaals dat hij: "NOOIT, maar dan ook echt NOOIT gehoord heeft dat een muurbeugel ambilight tegen houdt. Uiteindelijk heeft de goede man me de vogel wall 2345b aangeraden, omdat deze iets verder van de muur af staat (wat het ambilight ten goede komt) en omdat hij deze eerder aan klanten heeft aanbevolen en mensen schijnbaar erg tevreden zijn.
Ik heb ook bij vogel geinformeerd, maar die durven me ook niet met zekerheid te zetten dat de verticale strips van bv de WALL 1305 de ambiligh niet tegen zouden houden.
Bij coolblue weten ze het ook niet, en zeggen ze me dat de vogel wandbeugels geschikt zijn voor tv, maar dat ik schijnbaar ook service kit 999932 nodig heb (whatever that may be) en dat ze die niet in het assortiment hebben, maar dat ze die wel kunnen leveren als ik de beugel bij coolbue koop.
Veel onduidelijkheid dus. Mocht er iemand al ervaring hebben met een muurbeugel voor deze tv hoor ik het graag.
@This-is-life: wil je misschien ook vertellen welke wandbeugel van vogel je precies hebt?
Edit: typo