Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
V525 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:45:
Die bedoelde ik idd, was ik net te laat mee... Hij is nog niet geleverd, wacht nog wat gebruikerservaringen af en dan snel de knoop door hakken!
Same....en de LG wordt hier op het forum ook niet alom positief beoordeeld, al schijnt het na de laatste update wel weer stuk beter te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 16:33
Voor diegene die in de grensstreek wonen en de aanbieding v/d LG 55EC930V gemist hebben, hij staat in de nieuwsbrief voor 1999,-- bij MM Duitsland.

MM NL kan mij niet garanderen dat de PHILIPS 65PUS9109/12 die ik enkele dagen geleden besteld heb voor einde verlengde-Philips-garantie actie geleverd wordt. Ik voel een annulering aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
user-100 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 21:07:
Voor diegene die in de grensstreek wonen en de aanbieding v/d LG 55EC930V gemist hebben, hij staat in de nieuwsbrief voor 1999,-- bij MM Duitsland.

MM NL kan mij niet garanderen dat de PHILIPS 65PUS9109/12 die ik enkele dagen geleden besteld heb voor einde verlengde-Philips-garantie actie geleverd wordt. Ik voel een annulering aankomen.
http://www.mediamarkt.de/...36,1497549.html?langId=-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-07-2024

V525

.

Tv staat inmiddels, knoop dus doorgehakt :)
Eerste korte ervaring:

Beeld met kabel (hd) redelijk, beeld met ultra hd super!! Op 65" merk je het verschil zeker...
Houdt wel echt rekening met de kijkafstand!

Amibilight super!! Menu lijkt tot zover erg snel te werken, geluid idd slecht.
Wordt vervolgd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
V525 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 23:04:
Tv staat inmiddels, knoop dus doorgehakt :)
Eerste korte ervaring:

Beeld met kabel (hd) redelijk, beeld met ultra hd super!! Op 65" merk je het verschil zeker...
Houdt wel echt rekening met de kijkafstand!

Amibilight super!! Menu lijkt tot zover erg snel te werken, geluid idd slecht.
Wordt vervolgd!
Bedankt voor je korte review....heb je toevallig al 1 vd bugs ervaren?
Ambilight is wel vet bij deze, vond ik ook en 65" ook erg gaaf.

Benieuwd naar rest van je ervaring.

Morgen wordt ie (na vandaag niet thuis te zijn tijdens bezorgmoment) bij mij bezorgd...samen met de LG :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:34
bedankt voor je review v525 krijg hem morgen ook binnen maar twijfel nog zwaar ben ook fan van ambilight dus denk wel dat het hem gaat worden.

ik heb een samsung multiroom speaker nu aangesloten op de audio uit uitgangen (wit-rood) van de tv naar de aux ingang van de speaker zitten er ook een audio uit uitgang op de philips tv?

twijfel nu ook omdat paulus zo enthousiast is over OLED...hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Michel242186 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 23:19:
bedankt voor je review v525 krijg hem morgen ook binnen maar twijfel nog zwaar ben ook fan van ambilight dus denk wel dat het hem gaat worden.

ik heb een samsung multiroom speaker nu aangesloten op de audio uit uitgangen (wit-rood) van de tv naar de aux ingang van de speaker zitten er ook een audio uit uitgang op de philips tv?

twijfel nu ook omdat paulus zo enthousiast is over OLED...hehe.
Haha, laat je niet door mij leiden Michel - google de reviews maar eens, de Philips komt daar best redelijk uit (vind ik althans)....maar de LG qua beeld, komt er overal beter uit.

Volgens stuff.tv : Best..Screen...Ever....
Volgens CNET: Best.Picture.Ever
Volgens avforums: Frankly if you're looking for the best picture quality currently available, then you should be looking at the LG 55EC930V'.

En zo kan ik nog wel een hele rits posten. Voor het beeld ga je voor Oled.

Maar.....65", UltraHD en Ambilight zijn ook voor mij interessante features en maken me echt aan het twijfelen - en ik heb de LG Oled voor een zeer acceptabele prijs, dus daar hoef ik tov de Philips niet echt over na te denken.

[ Voor 9% gewijzigd door paulus_01 op 25-06-2015 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 22:56
De 2014 Powered by Android modellen van Philips (TP Vision) zijn een grote flop en het lijkt erop dat deze momenteel gedumpt worden. Deze TVs zijn gebaseerd op het niet meer ondersteunde Google TV platform (Android 4.2.2.) en de software lijkt nog steeds in de Beta fase te zitten. (Google Play services wordt bijvoorbeeld niet ondersteund)

Sinds februari is er ook geen enkele firmware update meer uitgebracht ondanks de vele bugs die nog in de software zitten. Waarschijnlijk is Philips veel te druk met het uitbrengen van de 2015 Android TV modellen en besteden ze totaal geen aandacht meer aan de 2014 Powered by Android modellen. Het leuke is ook bij Philips dat als er een firmware update uitgebracht wordt je ook altijd moet afwachten wat er vervolgens niet meer functioneert en gerepareerd moet worden in een volgende firmware update.

Ik heb zelf een 48PFS8109 model en moet zeggen de beeldkwaliteit is prima, maar als een smart TV is het een aanfluiting. Ik gebruik de TV voornamelijk als domme monitor. Voor zaken zoals YouTube en Netflix gebruik ik nu een Chromecast die ik in een HDMI poort van van receiver heb zitten. Daarnaast gebruik ik voor TV kijken en opnemen een Humax 5050c aangezien de 2014 Powered by Android TVs niet Ziggo gecertificeerd zijn en enkel in stereo kunnen opnemen. Ook heb ik zoveel mogelijk standaard apps en services die voor de werking van de TV niet vereist zijn uitgeschakeld of verwijderd.

Voor de grap moet je maar eens op het Philips support forum kijken dan lijkt het dat nu de Philips naam volledig in Chinese handen (TPV) is het snel bergafwaarts lijkt te gaan met het merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Bedankt voor delen van je ervaring, vergelijkbaar met een kennis van me (65pus9809). Sprak hem net nog, ook zonder gebruik te maken van de smart functionaliteiten, moest hij met regelmaat de tv resetten.
Alleen als hij niks had geinstalleerd, dus ook geen google account had toegevoegd, had hij hier geen last van.

Blijft voor mij nog steeds een twijfel, aangezien ik er geen bezwaar tegen heb een pc te gebruiken voor het slimmer maken vd tv ;)

Maar als ik dan weer die oled reviews lees ........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Intussen is dit verworden tot een aankoopadviestopic en dat is niet de bedoeling hier. Uitwisselen van reviews en welke te kopen zijn off-topic :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:16
gambieter schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 01:04:
[mbr]Intussen is dit verworden tot een aankoopadviestopic en dat is niet de bedoeling hier. Uitwisselen van reviews en welke te kopen zijn off-topic :) [/]
Door het uitwisselen van informatie en goed gefundeerde meningen, heeft mij doen besluiten om niet tot de koop over te gaan. Ik denk dat mensen wel degelijk wat hebben aan deze informatie.

Ik vind dat je als moderator moet kunnen inschatten of iets een bijdrage levert aan het topic. Het is duidelijk te zien dat mensen hier de tijd hebben genomen om hun mede leden van informatie te voorzien. Wat dat betreft hebben dit soort informatieve posts meer waarde dan een 'ik heb em ook' post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:41

SeatRider

Hips don't lie

gambieter schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 01:04:
[mbr]Intussen is dit verworden tot een aankoopadviestopic en dat is niet de bedoeling hier. Uitwisselen van reviews en welke te kopen zijn off-topic :) [/]
Ik ben het met Freshnub eens, ik vind dit wel degelijk bijdragen.

Misschien is dit dan het verkeerde subforum, kun je hem anders verplaatsen?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Ik zou het niet verplaatsen, het is en blijft vooraleer een aanbieding.
Dat we de aanbieding bespreken en de voor- en nadelen bespreken vd aanbieding lijkt me niet meer dan logisch. Ik zie het probleem dan ook niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:34
lees net op de site van de buren dat de inputlag ook niet al te best is en aangezien ik er op wil gamen gaat die van mij weer terug.

Standaard is de input lag van het scherm namelijk 104 ms, in game modus daalt dat licht naar 96 ms....dit gaat dan om de 55 inch versie

net met mediamarkt gebeld en weigeren aan de deur is mogelijk.

[ Voor 17% gewijzigd door Michel242186 op 25-06-2015 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Daar heb ik ook over zitten denken, maar simpele feit is dat ik er gewoon nog niet uit ben.
Nu zie ik er wel tegenop om straks met die doos te moeten gaan sjouwen :P

hopelijk kan iemand op korte termijn nog wat meer ervaringen delen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:04
Prima TV? Nou dan heb je een lage standaard. Deze tv zit net als alle andere recente adroid modellen uit de 8000 en 9000 serie vol met kinderziektes en fouten. Als je deze tv koopt dan weet je zeker dat je spijt gaat krijgen en continue aan het kloten blijft met fouten en problemen. Ik spreek uit ervaring want ik heb er al 8 maanden één staan en vanaf dag 1 heb ik ellende. Talloze telefoontjes, monteurs en software updates verder blijven de problemen maar verder gaan. En alehoewel het prima beeld is, is deze tv geen 4K toestel. Dat maakt die bijgeleverde mediaplayer pas van je toestel. maar die mediaplayer zit er nog niet bij hoor. Ik wacht er al 8 maanden op en op zijn vroegst is hij er pas over 2 maanden zeggen ze bij Philips. Dus wel voor 4K betalen maar niet 4K kunnen kijken tja zo kun je wel spullen verkopen. Leugens verkopen ze je. je bent gewaarschuwd mensen, als je een tv uit deze serie koopt ga je spijt krijgen let op mijn woorden.
http://www.techtastic.nl/...n-of-niet/#comment-298411

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
Is er al iemand die WEL tevreden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beekjo
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-04 23:29
Heeft iemand foto van de subwoofer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:46
user-100 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 22:17:
Is er al iemand die WEL tevreden is?
Los van het feit dat ik nu een ander tv meubel moet kopen omdat ik nu onder de "tv op standaard" niet meer mijn HDrecorder en 3D home cinema set kwijt kan, ben ik er wel tevreden mee, al ben ik weer minder blij met de hier geposte negatieve meningen ....

OK, ik ben dan ook maar een simpele eindgebruiker, die de tv echt als tv gebruikt, gewoon alleen beeld weergeven van de HDtuner/recorder en PC (gedownloade films/series), maar tot nu toe ben ik verder wel tevreden ......
(dus geen (veel) gebruik van smartTV en game er ook niet op)

Wel even half uurtje gestoeid met beeldinstellingen en at met ambilight spelen, maar verder nu gewoon ernaar aan het kijken, en wat denk je : het doet het 8)7

Subwoofer niet geinstalleerd, heb waarschijnlijk betere subwoofer in mijn huidige setup, en " draadloos" vind ik nog steeds erg irritant als er WEL een stroomsnoer aan moet }:O
foto van subwoofer : schoonmaakster ook weer eens laten komen ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Ted038 op 26-06-2015 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperminator
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Ook ik heb hem gekocht, maar ben aan het twijfelen gebracht door de negatieve meningen van hier en elders. Ook game ik regelmatig, en vraag mij af of dit met 100ms input lag nog wel acceptabel is. Of moet ik dit getal met een korreltje zout nemen.

De prijs, ambilight en 65 inch maken dit wel een onverslaanbare aanbieding.

Kun je wat meer zeggen over de beeldkwaliteit Ted?

Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
Sperminator schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 23:10:
Ook ik heb hem gekocht, maar ben aan het twijfelen gebracht door de negatieve meningen van hier en elders. Ook game ik regelmatig, en vraag mij af of dit met 100ms input lag nog wel acceptabel is. Of moet ik dit getal met een korreltje zout nemen.

De prijs, ambilight en 65 inch maken dit wel een onverslaanbare aanbieding.

Kun je wat meer zeggen over de beeldkwaliteit Ted?
Had(heb nog steeds) een 50" plasma, dus standaardkleur met standaard 1080i tv beeld was even schrikken, maar na wat " tweaken" met beeldkleur, helderheid en scherpte enzo was het weer goed in orde : al vind ik vergelijken lastig, ook omdat de mindere HD-tv (1080i of SD? ) nu 30% beter zichtbaar is, ook omdat je nu met installeren echt recht voor de tv zit, ipv normaal op de bank .....

Maar als dit het is, zie ik geen reden tot ruilen en ben ik tevreden met de tv ( en nog meer als ik al die slechte reviews niet gelezen had, zei het kuddedier ;) )

Let wel : ben geen " 4000euro tv" koper (die nu een koopje heeft ), dus heb ook geen "4000euro" eisen O-) . Was eigenlijk aan t rondkijken voor leuke budget 70inch, en ben nu tevreden met deze 65" met 4k, ambilight, 5 jaar garantie (zonder gedoe) en philips erop, zijn mijn ouders ook weer tevreden ;)

Zo wordt er ook vaak " getrolt" dat je OLED moet hebben : en dat zal vast beter zijn, maar is ook VEEEEEEL duurder , dus dat is appels met peren vergelijken.

Dus over het algemeen een " tevreden" en als het verder goed gaat ( en daar ga ik maar vanuit) het zal dat langzaam aan steeds beter worden :P

[ Voor 21% gewijzigd door Ted038 op 26-06-2015 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Schopje naar CEA :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
En dus een topic dat moeilijker gevonden wordt....volgens mij is het nog steeds een aanbieding, kun je het niet mirrorren in AK svp??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Ted038 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 23:14:
[...]

Had(heb nog steeds) een 50" plasma, dus standaardkleur met standaard 720p tv beeld was even schrikken, maar na wat " tweaken" met beeldkleur, helderheid en scherpte enzo was het weer goed in orde : al vind ik vergelijken lastig, ook omdat de mindere HD-tv (720P ? ) nu 30% beter zichtbaar is, ook omdat je nu met installeren echt recht voor de tv zit, ipv normaal op de bank .....

Maar als dit het is, zie ik geen reden tot ruilen en ben ik tevreden met de tv ( en nog meer als ik al die slechte reviews niet gelezen had, zei het kuddedier ;) )

Let wel : ben geen " 4000euro tv" koper (die nu een koopje heeft ), dus heb ook geen "4000euro" eisen O-) . Was eigenlijk aan t rondkijken voor leuke budget 70inch, en ben nu tevreden met deze 65" met 4k, ambilight, 5 jaar garantie (zonder gedoe) en philips erop, zijn mijn ouders ook weer tevreden ;)

Zo wordt er ook vaak " getrolt" dat je OLED moet hebben : en dat zal vast beter zijn, maar is ook VEEEEEEL duurder , dus dat is appels met peren vergelijken.

Dus over het algemeen een " tevreden" en als het verder goed gaat ( en daar ga ik maar vanuit) het zal dat langzaam aan steeds beter worden :P
Bedankt voor je opmerkingen - ik blijf maar twijfelen - de tv staat hier nu in de hal (in doos) en morgen wordt de LG oled bezorgd.....65inch en ambilight vs absoluut gamechanging topbeeld (zo interpreteer ik de LG reviews iig)....ik ben als Ted - simpele gebruiker die lang niet alle smart tv features gaat gebruiken - maar ja....de philips wordt wel redelijk vaak in mijn omgeving afgeraden.....vd andere kant, op avforums wilden ze hem dolgraag hebben (select gezelschap) en in UK wordt ie nu net niet beschikbaar gemaakt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
Gaming is lag en lag is gaming, toch ?
die 100ms input lag zal heus niet minder zijn, dus als 100 ms normaal niet gewenst is, en de oled heeft dat beter ..... Dan maar de gamestoel een meter dichter op je kleinere oled zetten ;)
(neem aan de 55" oled van LG via ibood?)

Maar als inputlag verschil meevalt en er met 100ms nog te gamen valt, tja, dan ligt t er geheel aan wat je zelf belangrijk vindt ;) OF 65" in woonkamer en de oled in de Game-kamer O-)

Daarnaast : mens is een kuddedier : in het begin van dit topic dacht meenigeen "die prijs moet wel fout zijn ETC " omdat t zo'n koopje was... pas daarna kwamen er her en der negatieve meningen, veelal van highend gebruikers en "van horen zeggen" die veel duurdere tv's gewend zijn, of dit gaan vergelijken met oled .... Van ieder product zijn wel klachten te vinden dankzij het internet ..... Dus vooralsnog trek ik me er niet zoveel van aan, ook omdat de klachten veelal over het android/Skype gaan etc , wat ik niet , of niet vaak ga gebruiken ( Skype heb ik niet eens)

[ Voor 44% gewijzigd door Ted038 op 26-06-2015 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:40

FeaR

In GoT we trust

paulus_01 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 00:44:
En dus een topic dat moeilijker gevonden wordt....volgens mij is het nog steeds een aanbieding, kun je het niet mirrorren in AK svp??
Alias in Aanbiedingen en Kortingscodes gemaakt.
Ted038 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 00:57:
Maar als inputlag verschil meevalt en er met 100ms nog te gamen valt,
Uit die droom wil ik je wel helpen, 100 ms is echt (veel) te veel om te gamen. Dat zou voor mij, als casual (!) gamer, al een reden zijn dit toestel te laten staan.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Laatst online: 21:37
Jammer dat Ted het steeds over high-end gebruikers heeft die deze tv afkraken, terwijl Jan en allemaal tegenwoordig de smart functies op hun tv gebruikt en reviews hebben aangetoond dat die opties gewoon volledig buggy zijn.

Daarnaast is het geen appels met peren vergelijken als je vergelijkt met OLED, het zijn allebei erg dure tv's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 17-09 22:39

Bever!

3

Deze tv is brandhout, niet kopen. Er is een hele goede reden dat deze worden gedumpt bij de MM, en de verkopers daar zelfs zeggen dont buy. Kan geen 4k afspelen, ondersteunt geen 4:4:4 (voor de pc gebruikers)
Heeeft hij wel hdmi 2.0? Vast niet gezien specs. (kon ik niet vinden)
Software is een absoluut drama, vaak resets en harde vastlopers.
Als je 4k zoekt in 65 inch maat en niet teveel wil uitgeven:
LG 65UB980v 1999 eu
Samsung 65HU7200 1999 eu
Panasonic 65CX700 2499 eu
Samsung 65JU6400 2699 eu

Van dit rijtje is de pana de beste keuze imo

[ Voor 24% gewijzigd door Bever! op 26-06-2015 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Bever! schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 10:05:

Heeeft hij wel hdmi 2.0? Vast niet gezien specs. (kon ik niet vinden)
Van de spec pagina hier op tweakers:

Hoogste HDMI-versie HDMI 2.0

ik meen geleden te hebben dat er 4 hdmi 2.0 aansluitingen op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalds100
  • Laatst online: 10:04
TV vandaag ontvangen, wat een mooi beeld.
Alleen de CI+ module (ziggo) werkt niet goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah2k4
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
paulus_01 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 21:31:
Ik had graag de Oled van LG gehad, maar die is nu overal 2999,- en toen deze zaterdag minder was, is ie na bestelling geannuleerd.

Deze tv zal qua beeldkwaliteit vast niet zo mooi zijn, maar is wel goedkoper en wat ik toch ook wel mooi vind is Ambilight en dat kun je dan weer nergens anders krijgen.
Deze kan goedkoper geleverd worden. Tussen de 2250 en 2500 zoiets. Dan krijg je ook nog een cadeau erbij. ultrawide monitor, stofzuigers en soundbar kun je volgens mij uit kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:06
ronalds100 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 20:37:
En dat soort gezeik is dus PRECIES waar al die Philips-TV's constant last van hebben.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
powah2k4 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 20:43:
[...]

Deze kan goedkoper geleverd worden. Tussen de 2250 en 2500 zoiets. Dan krijg je ook nog een cadeau erbij. ultrawide monitor, stofzuigers en soundbar kun je volgens mij uit kiezen.
Ik zit er nu naar te kijken ;)

Heb hem nog wel iets goedkoper ook, cadeau moet ik me nog even over beraden, denk dat het de SB wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah2k4
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
De soundbar vind ik persoonlijk niet super. De rest van de cadeau's zijn ook niks tops maar de robot stofzuiger voor de echte lamme tak is perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Dat is ook niet vreemd want de Powered by Android Philips TV's zijn niet Ziggo gecertificeerd en dus niet officieel Ziggo geschikt. Dus als het werkt heb je geluk, werkt het niet dan heb je pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-04 20:53
Michel242186 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 09:30:
lees net op de site van de buren dat de inputlag ook niet al te best is en aangezien ik er op wil gamen gaat die van mij weer terug.

Standaard is de input lag van het scherm namelijk 104 ms, in game modus daalt dat licht naar 96 ms....dit gaat dan om de 55 inch versie

net met mediamarkt gebeld en weigeren aan de deur is mogelijk.
Waar heb je gelezen/gehoord dat de input lag zo hoog is? Mijn LG heeft een lag van 65ms en daar merk ik niets van. Zou die 30ms zoveel schelen? Ik speel voornamelijk single players en race games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
This-is-life schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 00:15:
[...]

Waar heb je gelezen/gehoord dat de input lag zo hoog is? Mijn LG heeft een lag van 65ms en daar merk ik niets van. Zou die 30ms zoveel schelen? Ik speel voornamelijk single players en race games.
65 is al mega veel!

Het is dan ook vooral van belang bij FPS die je online speelt waar snelle reactietijd gewenst is

Die paar m/s kunnen precies het verschil tussen afgeknald worden en dat jij mensen afkanlt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
Dus als ik geen fps online speel en enkel single player doe zoals uncharted dying light en wolfenstein moet het geen probleem zijn??
wimpie007 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 00:34:
[...]

65 is al mega veel!

Het is dan ook vooral van belang bij FPS die je online speelt waar snelle reactietijd gewenst is

Die paar m/s kunnen precies het verschil tussen afgeknald worden en dat jij mensen afkanlt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
Naja 100ms moet ook al irritant zijn in Singeplayergames

Als je je stick naar rechts doet zal er een kleine vertraging zijn voordat je dat op je beeld ziet.
Of als je schiet dat het net even later is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Ik krijg de mijnes maandag binnen. Dat is nog net op tijd om de mediaspeler en de vijf jaar garantie aan te vragen. Iemand enig idee of ik daar wel mee kan wachten tot ik besloten heb om hem te houden, of moet ik de aanvraag zelf ook echt uiterlijk de 30e juni gedaan hebben? Lijkt me dat de datum op de bon voldoende is, maar dan moeten ze niet de formulieren offline halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
SeatRider schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 10:21:
Ik krijg de mijnes maandag binnen. Dat is nog net op tijd om de mediaspeler en de vijf jaar garantie aan te vragen. Iemand enig idee of ik daar wel mee kan wachten tot ik besloten heb om hem te houden, of moet ik de aanvraag zelf ook echt uiterlijk de 30e juni gedaan hebben? Lijkt me dat de datum op de bon voldoende is, maar dan moeten ze niet de formulieren offline halen :)
Voor de mediaspeler geldt sowieso dat je tot 31 augustus kunt registreren. Het afwachten is dan wel of je de mediaplayer ooit krijgt aangezien deze al twee keer is uitgesteld (zou oorspronkelijk al in April geleverd worden) en Philips de promotie actie zonder kennisgeving kan wijzigen. Zo hebben ze al een keer eerder een actie met gratis 6 maanden Onlive gehad die ze uiteindelijk niet konden waarmaken aangezien Onlive aan Sony verkocht was terwijl inschrijving voor deze actie nog steeds mogelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Deze was toch matte (als in, niet met zo'n high gloss scherm)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paulus_01
Bij kennis wordt de 9809 en 2 keer 9109 van zijn kennissen komende week opgehaald en gecrediteerd. Philips gaf zelf aan dat ze de software niet op korte termijn in orde konden brengen......

Lijkt me duidelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalds100
Wilde vandaag de televisie retourneren naar de Mediamarkt.
Ze wilden dat niet accepteren omdat ik de tv al geinstalleerd had.
Maar dit staat volgens mij niet als zodanig in de voorwaarden.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
In winkel of webshop gehaald? En waarom wilde je retourneren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
paulus_01 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 15:23:
Philips gaf zelf aan dat ze de software niet op korte termijn in orde konden brengen......

Lijkt me duidelijk....
Dat verbaasd mij niets, ze moeten ook een stabiele 2015 Android TV op de markt zien te brengen waar waarschijnlijk op dit moment alle resources naar toe gaan (hetgeen ook zou verklaren waarom we sinds februari geen update meer hebben gezien). Aangezien ze met de 2014 modellen aangetoond hebben niet over voldoende gekwalificeerde developers en testers (ik ben zelf 3 dagen voor het offiicieel uitbrengen van een firmware update benaderd, maar was op vakantie, om deze te testen) te beschikken zullen ze waarschijnlijk hier ook een zware dobber aan hebben. Het leuke is ook dat voor veel problemen Philips niet de schuld bij zichzelf legt, bijvoorbeeld voor het probleem dat Google Play services niet wordt ondersteund zeggen ze dat het probleem bij Google ligt en dat ze van Google afhankelijk zijn.

Ik heb een paar weken geleden nog contact gehad met Philips support en zij gaven aan dat ze ook zitten te wachten op een firmware update voor de 2014 modellen en ze konden verder ook niet aangeven wanneer deze uit zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
kwiebus schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 16:00:
[...]

Ik heb een paar weken geleden nog contact gehad met Philips support en zij gaven aan dat ze ook zitten te wachten op een firmware update voor de 2014 modellen en ze konden verder ook niet aangeven wanneer deze uit zou komen.
Exact 1 vd redenen waarom de mijne retour gaat.
Laatste firmware is van februari.
Het is een feit dat de software buggy is en diverse problemen geeft. Als je voor die toestellen dan ook nog eens 2000-4500 euro hebt gevraagd en niet echt haast lijkt te hebben met het herstellen van de problemen, dan ben ik er wel klaar mee.

Die 5 jaar garantie lijkt wel met een reden;)

Zegt ook wel iets dat ze die 3toestellen gewoon retour nemen en geld terug geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
Hier vandaag telefonisch geannuleerd (TV moet nog worden bezorgd) maar tijdens het telefoongesprek werd wel de vraag gesteld of ik de TV al geïnstalleerd had 8)7 8)7 8)7
Als dat namelijk zo zou zijn, dan kon ze hem niet retour nemen.

Gelukkig staat de TV nog bij de transporteur en heb ik hem ook daar maar even geannuleerd, hoeft mijn vrouw hem ook niet aan de deur te weigeren.
ronalds100 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 15:54:
Wilde vandaag de televisie retourneren naar de Mediamarkt.
Ze wilden dat niet accepteren omdat ik de tv al geinstalleerd had.
Maar dit staat volgens mij niet als zodanig in de voorwaarden.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
user-100 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 17:37:
Hier vandaag telefonisch geannuleerd (TV moet nog worden bezorgd) maar tijdens het telefoongesprek werd wel de vraag gesteld of ik de TV al geïnstalleerd had 8)7 8)7 8)7
Als dat namelijk zo zou zijn, dan kon ze hem niet retour nemen.

Gelukkig staat de TV nog bij de transporteur en heb ik hem ook daar maar even geannuleerd, hoeft mijn vrouw hem ook niet aan de deur te weigeren.

[...]
Vraag me wel af hoe geinstalleerd is gedefinieerd....volgens WKOA mag je het product wel zodanig gebruiken dat je kunt beslissen of je het wil houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
paulus_01 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 17:40:
[...]

Vraag me wel af hoe geinstalleerd is gedefinieerd....volgens WKOA mag je het product wel zodanig gebruiken dat je kunt beslissen of je het wil houden....
Dat is ook het geval als je online in de webwinkel een product koopt bij de mediamarkt:
Tijdens de bedenktijd zult u zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. U zult het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden
Het niet mogen installeren geldt enkel voor producten die in een mediamarkt winkel zijn aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525

V525

.

Prijzen zijn inmiddels weer verhoogd, wel naar een lager niveau dan 3499...

Software idd buggy, na wat intenser gebruik! Eind Vd week uitgebreid review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Even weer een positief bericht. Heb 'm vandaag neergezet, en ik ben onder de indruk van de beeldkwaliteit. Software lijkt te doen wat het moet doen, wel jammer van de oudere versie van Netflix. Vanavond even spelen met de kleur- en ambilight instellingen.

Oh en het scherm is idd matte, was voor mij wel een vereiste aangezien hij haaks op een raam staat.

Nu maar even wennen aan het formaat (kom van een 46" af, maar zit er 5,5 m van af).

[ Voor 27% gewijzigd door SeatRider op 29-06-2015 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525

V525

.

Beeld is idd ok, zit er 4 meter vanaf dus vanaf 5,5 zal het nog beter zijn..

Moet wel zeggen dat het "spelen" met de instellingen heel veel kan doen.

Heb wel redelijk wat last van blikkerig beeld rondom snelle bewegingen, je hebt er een mooi wordt voor ☺️... Moet zeggen dat ik dat tog wel minder vindt..

[ Voor 36% gewijzigd door V525 op 29-06-2015 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperminator
  • Laatst online: 22-12-2024
Door alle negatieve berichten en ook op de duitse site, heb ik de levering vandaag aan de deur geweigerd. Ondanks dat het een superdeal is, durf ik niet mer 1900 te 'gokken'.

Hoop alleen dat ik geen spijt krijg van dit besluit

Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
V525 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 18:18:
Heb wel redelijk wat last van blikkerig beeld rondom snelle bewegingen, je hebt er een mooi wordt voor ☺️... Moet zeggen dat ik dat tog wel minder vindt..
Dat lijkt een probleem waar de gehele Powered by Android lineup last van heeft. Bij mijn 48PFS8109 zag ik regelmatig een soort van artifact "aura" rond objecten.

Wat bij mij heeft geholpen is alle "beeldverbeteraars" zoals (Contrast Mode, Perfect Contract, Super Resolution, Noise Reduction, MPEG Artefact Reduction, Clear LCD) uit te zetten. Ik heb enkel Perfect Natural Motion op Minimum staan. Ik heb overigens niet de laaste maar de voorlaatste firmware geïnstalleerd omdat deze bij mij een betere beeldkwaliteit op het gebied van brightness/contract geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Aaaaand it's gone. Heb er een uurtje of wat mee gespeeld, maar zie toch teveel dingen die me tegenstaan. Heb 'm aangemeld voor retour, hoop wel dat ze 'm komen halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Sperminator schreef op maandag 29 juni 2015 @ 20:38:
Door alle negatieve berichten en ook op de duitse site, heb ik de levering vandaag aan de deur geweigerd. Ondanks dat het een superdeal is, durf ik niet mer 1900 te 'gokken'.

Hoop alleen dat ik geen spijt krijg van dit besluit
Hopelijk heb je je beslissing genomen obv het totaal plaatje, incl software issues. Qua beeld, wat ik eerder aangaf, is ie gewoon goed, net als ambilight. Software is alleen buggy. Denk aan de post vd niet werkende CI+ module. Ook heeft Philips aangegeven dat er op korte termijn geen oplossing voor de software komt en is de laatste firmware van februari.....vreemd dat er niet recenter iets is uitgebracht om de sw problemen op te lossen. Ook laat de UHD player lang op zich wachten....
Zelf vind ik het alleszeggend dat Philips een TV van 8 maanden oud bij kennis van me ophaalt en bedrag volledig crediteert....

Maar...of de voor- tegen de nadelen opwegen, moet iedereen voor zichzelf beslissen. Ik heb heel lang getwijfeld en uiteindelijk ook vanochtend de Philips op laten halen. Of ik daar goed aan gedaan heb....geen idee, maar gewaarschuwd mens telt voor 2.
SeatRider schreef op maandag 29 juni 2015 @ 21:26:
Aaaaand it's gone. Heb er een uurtje of wat mee gespeeld, maar zie toch teveel dingen die me tegenstaan. Heb 'm aangemeld voor retour, hoop wel dat ze 'm komen halen!
Zou je die dingen willen beschrijven?

[ Voor 11% gewijzigd door paulus_01 op 29-06-2015 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
That escalated quickly. :+
En dat 4 uur na je positieve post over de tv. Maar op grond van wat links en recht aan info te vinden is, een goed besluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Laatst online: 21:37
Jongens jongens, voor zo'n bak geld koop je toch niet een half werkend product, met de wetenschap dat die Chinezen er waarschijnlijk nauwelijks nog iets aan gaan doen? Gelukkig dat de meeste vroeg of laat tot die conclusie komen.

[ Voor 34% gewijzigd door outlandos op 29-06-2015 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 18:03
paulus_01 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:39:
[...]

Jij hebt het over de Ibood prijs?
Amazon, pixmania, etc ook allemaal rond de 2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
kwiebus schreef op maandag 29 juni 2015 @ 21:02:
Wat bij mij heeft geholpen is alle "beeldverbeteraars" zoals (Contrast Mode, Perfect Contract, Super Resolution, Noise Reduction, MPEG Artefact Reduction, Clear LCD) uit te zetten. Ik heb enkel Perfect Natural Motion op Minimum staan. Ik heb overigens niet de laaste maar de voorlaatste firmware geïnstalleerd omdat deze bij mij een betere beeldkwaliteit op het gebied van brightness/contract geeft.
In het algemeen zet ik al die dingen zoveel mogelijk uit. Het creëert input lag en ik vind het vaak veel te nep worden. Ik zie graag materiaal zoals het opgenomen is en niet zoals een TV denkt dat het zou moeten zijn door allerlei truukjes toe te passen die allerlei artifacts kunnen introduceren. Net als dat ik een film altijd in de originele taal wil zien wil ik het beeld dus ook zoals het origineel is ;)

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Uiteindelijk werden we allemaal genept omdat het 'van 3500 euro' ineens maar 1888 euro was. Helaas blijkt het ding nog niet de helft waard te zijn en het niet eens zo'n goede deal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
gevalletje "koop nu met 70% korting!!". Gegarandeerd succes voor de verkoper.

Tja... het gaat niet om de korting, het gaat idd erom wat je betaalt, en of het dat waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
Als je gewoon goede beeldkwaliteit wil is het een prima tv, het smart gedeelte gebruik ik toch andere apparaten voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
Waar heb je precies last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalds100
Hij installeerd de zenders niet als ik voor ziggo kies. Als ik upc kies dan installeerd hij alleen de standaard zenders en niet het extra pakket. ( ik heb dus ziggo standaard met extra pakket)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
ronalds100 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 23:16:
Hij installeerd de zenders niet als ik voor ziggo kies. Als ik upc kies dan installeerd hij alleen de standaard zenders en niet het extra pakket. ( ik heb dus ziggo standaard met extra pakket)
Kan zijn dat je een nieuwere CI+ module moet kopen, nieuwere modellen werken niet met oudere CI+ kaarten. Dat probleem had ik ook, nadat ik een Philips (ander toestel) gekocht had. Weer een paar tientjes extra uitgave.

[ Voor 3% gewijzigd door Wasabi! op 01-07-2015 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalds100
Ik denk inderdaad dat dat de oplossing is. Ga ik eerdaags proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 55" 9109 (lijkt mij toch dezelfde, alleen kleiner?) maar ik heb totaal geen problemen. software werkt prima. TV is snel beeld is goed.

Nu heb ik als provider Delta, en geen UPC of Ziggo... zouden het niet iets met dat te maken hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TV gekocht bij de Mediamarkt voor 1888 euro, TV nu 3 dagen in bezit, beeld is zeer mooi, heel veel mogelijkheden uitgebreide opties, laatste firmware update (feb 2015) geinstalleerd, geluid is niet al te best, ook niet met de los geleverde subwoofer. TV aangesloten aan een Surround set, bij instellingen geluid kun je aangeven dat het surround set automatische aangaat (indien je surround set dit ondersteund).
Bij Philips aangemeld voor de UHD880 mediaplayer voor UHD ondersteuning, aanmelding is door Philips goed gekeurd en Mediaplayer wordt half augustus 2015 geleverd (dit is via de email medegedeeld)
Hoop alleen dat een nieuwe firmware update het probleem "zwart beeld en wel geluid" zeer binnenkort op wordt gelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 14:03:
Hoop alleen dat een nieuwe firmware update het probleem "zwart beeld en wel geluid" zeer binnenkort op wordt gelost.
Als ik dit topic zo lees dan zou ik niet rekenen op 'zeer binnenkort'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk1983 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 14:14:
[...]

Na het lezen van de overige rubrieks, verwacht ik dat ook niet meer.

Verder heb ik nog wel na de Firmware update (feb 2015) vanmorgen nog een totale "factory reset" uitgevoerd en alles opnieuw ingesteld, zal mij benieuwen of het probleem nog aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Ik hoop het voor je, mijn kennis heeft geregeld moeten resetten, heeft allemaal niet geholpen :(

Ook benieuwd of je regelmatig de stekker uit gaat moeten trekken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camstar01
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-09 07:44
Ik heb de TV nu een aantal dagen in gebruik, als vervanger voor mij Samsung 63" plasma (63C7700). Deze ontwikkelde de beroemde verticale lijnen. Ben zeer tevreden over het beeld (kijk via xtrend ET8000). Kodi werkt goed (in elk geval voor muziek), en ook Netflix werk goed. Het smart gedeelte is eigenlijk best ok, en reageert snel. Zeker na alle negatieve berichtgeving die ik hier lees is mijn ervaring toch een stuk positiever. Maar we zijn nog maar 5 dagen op weg ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
Ik heb de tv uiteindelijk aangeschaft en heb hem nu 2 dagen in gebruik, ik moet zeggen dat de kleuren echt super zijn! Ook erg goede zwart waardes in isf mode. Nog geen problemen gehad met het smart gedeelte wat overigens ook niet echt belangrijk is voor mij. Hij is nu online nogsteeds 1888 dus voor diegene die gewoon een tv willen met erg goed beeld is het in mijn ogen een prima deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
This-is-life schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 00:02:
Ik heb de tv uiteindelijk aangeschaft en heb hem nu 2 dagen in gebruik, ik moet zeggen dat de kleuren echt super zijn! Ook erg goede zwart waardes in isf mode. Nog geen problemen gehad met het smart gedeelte wat overigens ook niet echt belangrijk is voor mij. Hij is nu online nogsteeds 1888 dus voor diegene die gewoon een tv willen met erg goed beeld is het in mijn ogen een prima deal!
Top, mooi dat je er zo enthousiast over bent!

Hoop dat de mensen met positieve ervaringen ook gewoon willen blijven posten. Ook al is de prijs over het algemeen nu iets meer (rond 2000 euro), deze tv heeft schijnbaar bij genoeg mensen interesse gewekt voor die prijs en hoewel ik wat negatieve ervaringen heb gepost, vind ik het even zo belangrijk om positieve ervaringen te posten, er zijn wellicht nog wat kopers hier naar op zoek en deze tv is niet heel veel over te vinden.

Zelf de bestelling, als eerder aangegeven, geannuleerd, hoop dat ik daar geen spijt van krijg, maar heb een mooi alternatief hier staan, dus loopt wel los.

Ben benieuwd naar meer ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalds100
Bij mij werkt alles prima. Schitterend beeld. Alleen is het scherm een beetje krom, komen ze vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525

V525

.

Bij mij zit er ook een lichte kromming in het scherm ( moet wel echt langs het scherm heen kijken om te zien), ga meteen er ook een belletje aan wagen.. Wie heb je daarvoor gebeld?

Mm geeft aan dat ik zelf met de tv terug moet naar de servicebalie....

Net met Philips gesproken en komen langs om de tv om te ruilen, aangegeven dat ik niet met een 65" tv bij de servicebali van mm ga staan met de reactie dit kunnen wij niet repareren :) Tot zover service van Philips ok

[ Voor 77% gewijzigd door V525 op 03-07-2015 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
V525 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 14:11:
Bij mij zit er ook een lichte kromming in het scherm
Da's toch juist "in" ? >:)

Krijg je zometeen nog een nafacturatie aan je broek }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525

V525

.

Tja, dan had ik wel voor curved gegaan :-)... Zojuist fotos doorgestuurd naar Philips voor alle zekerheid, maar eerste berichten is dat de tv gewoon wordt omgeruild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
paulus_01 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 01:06:
[...]

Hoop dat de mensen met positieve ervaringen ook gewoon willen blijven posten.
Meh, zodra ik wat (positiefs/neutraal) erover post, zijn er ook gelijk weer die trollen/negatievelingen en "via-via gehoord" ervaringsdeskundigen die het beter weten.
Leukst zijn de "ik zou zo'n TV nooit kopen want ik heb OLED" roeptoeters maar wel in dit topic komen klieren "just because" }:O

Maar ik ben wel nog steeds erg tevreden met mijn TV, dat wel 8) Maar dit topic ken ik nu wel, dat ook ......

Daarnaast : als men niet tevreden is klaagt men tegenwoordig al erg snel op internet, als men tevreden is post men normaal niets, dus die verhouding daarin is zo scheef als wat, EN hou meer er van een produkt verkocht is hoe schever het wordt ( als eerste reviewer wil ik best nog wel iets positiefs achterlaten, maar als dat er al 3x staat voegt dat ook niets meer toe en laat ik het achterwege, terwijl de klagers niet zo redeneren, maar juist elkaar gaan bevestigen : Dat men met dat proces wel rekening mee houdt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Ted038 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 15:07:
[...]

Meh, zodra ik wat (positiefs/neutraal) erover post, zijn er ook gelijk weer die trollen/negatievelingen en "via-via gehoord" ervaringsdeskundigen die het beter weten.
Leukst zijn de "ik zou zo'n TV nooit kopen want ik heb OLED" roeptoeters maar wel in dit topic komen klieren "just because" }:O

Maar ik ben wel nog steeds erg tevreden met mijn TV, dat wel 8) Maar dit topic ken ik nu wel, dat ook ......

Daarnaast : als men niet tevreden is klaagt men tegenwoordig al erg snel op internet, als men tevreden is post men normaal niets, dus die verhouding daarin is zo scheef als wat, EN hou meer er van een produkt verkocht is hoe schever het wordt ( als eerste reviewer wil ik best nog wel iets positiefs achterlaten, maar als dat er al 3x staat voegt dat ook niets meer toe en laat ik het achterwege, terwijl de klagers niet zo redeneren, maar juist elkaar gaan bevestigen : Dat men met dat proces wel rekening mee houdt. ;)
Heb je zeker wel een punt. Voor zover je post deels over mijn posts ging....ik heb tenslotte die kennis waar je over schrijft..... Voor mij was het ook echt zoeken naar mensen die positieve ervaringen wilden posten, omdat ik zelf erg twijfelde en wellicht ik zo een meer geïnformeerd besluit kon nemen. De ervaringen die ik postte waren overigens allemaal feitelijk en ook zelf geobserveerd, zowel positief als negatief. Hoe dan ook, dit topic staat ook in aankoopadvies consumenten electronica waardoor zowel positief als negatieve feedback zinvol is om te delen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

ronalds100 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 14:06:
Bij mij werkt alles prima. Schitterend beeld. Alleen is het scherm een beetje krom, komen ze vervangen
Was bij mij ook, dacht dat dat erbij hoorde. Anyway, hij is vandaag opgehaald onder WKOA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
paulus_01 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 15:35:
[...]

Heb je zeker wel een punt. Voor zover je post deels over mijn posts ging....ik heb tenslotte die kennis waar je over schrijft..... Voor mij was het ook echt zoeken naar mensen die positieve ervaringen wilden posten, omdat ik zelf erg twijfelde en wellicht ik zo een meer geïnformeerd besluit kon nemen. De ervaringen die ik postte waren overigens allemaal feitelijk en ook zelf geobserveerd, zowel positief als negatief. Hoe dan ook, dit topic staat ook in aankoopadvies consumenten electronica waardoor zowel positief als negatieve feedback zinvol is om te delen lijkt me.
Beetje wel, al geloofde ik jouw verhaal wel ( en anderen een stuk minder tot lachwekkend) , maar dat was ook niet leuk om te lezen, ondanks mijn normale nuchtere blik op zaken & intern filter ivm postgedrag op internet.

Jouw kennissen , zoals al gepost, zijn TV-fielen ( anders koop je niet zo'n TV tegen de volle mep ) en kijken dan wellicht ook wat kritischer ernaar, helemaal als ze de smartTV functies wel gebruiken .....
Ik weet dat de TV al wat ouder is ( Hence aanbieding) en neem het een en ander eerder voor lief in ruil voor lage prijs. ( Maar eigenlijk zelf nog niets nadeligs kunnen ontdekken anders dan dat 65" ook weer went 8)7

Als je zelf helemaal blij met je nieuwe TV bent die verder probleemloos functioneert "binnen jouw gebruikersbereik > puur als TV ipv halve PC", wil je ook helemaal niets negatiefs lezen. Geen terechte kritiek, en al helemaal geen aangedikte "veraf" kritiek, laat staan getrol..... ( maar tja, man moet je niet op internet komen, tegenwoordig 8)7 )

[ Voor 16% gewijzigd door Ted038 op 03-07-2015 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Ted038 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 15:47:
[...]

Beetje wel, al geloofde ik jouw verhaal wel ( en anderen een stuk minder tot lachwekkend) , maar dat was ook niet leuk om te lezen, ondanks mijn normale nuchtere blik op zaken & intern filter ivm postgedrag op internet.

Jouw kennissen , zoals al gepost, zijn TV-fielen ( anders koop je niet zo'n TV tegen de volle mep ) en kijken dan wellicht ook wat kritischer ernaar, helemaal als ze de smartTV functies wel gebruiken .....
Ik weet dat de TV al wat ouder is ( Hence aanbieding) en neem het een en ander eerder voor lief in ruil voor lage prijs. ( Maar eigenlijk zelf nog niets nadeligs kunnen ontdekken anders dan dat 65" ook weer went 8)7

Als je zelf helemaal blij met je nieuwe TV bent die verder probleemloos functioneert "binnen jouw gebruikersbereik > puur als TV ipv halve PC", wil je ook helemaal niets negatiefs lezen. Geen terechte kritiek, en al helemaal geen aangedikte "veraf" kritiek, laat staan getrol..... ( maar tja, man moet je niet op internet komen, tegenwoordig 8)7 )
Haha dat is ook zo. Als je net helemaal happy bent met je nieuwe TV die toch een klap geld kost, is kritiek lezen niet leuk, terecht of onterecht.
Om exact de redenen die jij noemt, heb ik heel lang getwijfeld. Beeld echt prima en ambilight en 65" is gewoon naar wens en wat ik wil. Uiteindelijk toch voor de oled gegaan en ook daar heb ik wat twijfels over (gehad): deuken in het scherm (kunnen ze niet zonder maken), en webos mag van mij wel iets vlotter .....er is altijd wel wat en ik twijfel nog steeds of ik zelf de goede beslissing heb genomen.
1st world problems.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525

V525

.

SeatRider schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 15:45:
[...]

Was bij mij ook, dacht dat dat erbij hoorde. Anyway, hij is vandaag opgehaald onder WKOA.
Mmm, inclusief mijzelf nu 3 man met een lichte kromming....Dat is nie best...
Wordt die door Philips of de winkel opgehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalds100
Bij mij komt de reperatie service langs, weet dus niet of ik een nieuwe tv of alleen een nieuw scherm krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
Mijn tv is recht ......
ronalds100 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 19:27:
Bij mij komt de reperatie service langs, weet dus niet of ik een nieuwe tv of alleen een nieuw scherm krijg
Gewoon effe bijbuigen :P

[ Voor 84% gewijzigd door Ted038 op 03-07-2015 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
Dit lijkt wel een structureel probleem te zijn, ik heb zojuist langs mijn tv gekeken en ook die lijkt krom, echter valt het totaal niet op tijdens het kijken naar de tv. Toch maar even de service bellen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

V525 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 18:34:
[...]

Mmm, inclusief mijzelf nu 3 man met een lichte kromming....Dat is nie best...
Wordt die door Philips of de winkel opgehaald?
WKOA, dus Mediamarkt. Stuurde gewoon hetzelfde bedrijf dat hem ook heeft bezorgd. Als het goed is binnen 7 dagen credit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Luuk1983 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 14:14:
[...]

Toevallig is er gisteren voor de liefhebbers wel een tussentijdse update uitgebracht welke enkel beschikbaar is gemaakt op het Duitse forum: http://www.supportforum.p...03-(7-9xx9-Serie-Android)

Er wordt verder ook niet aangegeven wat er in deze firmware verbeterd is maar wel dat nog lang niet alle problemen zijn opgelost en dat daar nog aan gewerkt wordt. Ik heb deze firmware gisteren geïnstalleerd maar merkte afgezien dat er nieuwe menu opties zijn toegevoegd om wifi en bluetooth uit te schakelen geen echte verbetering.

Ik had zelf vanochtend een probleem dat ik nog niet eerder heb gehad met de voorlaatste firmware versie die ik tot gisteren geïnstalleerd had. Ik kreeg een paar keer tijdens het TV kijken via mijn Humax 5050c decoder een zwart beeld met enkel geluid. Als ik dan een keer op de source button op de afstandsbediening drukte en vervolgens weer op de terug toets dan kreeg ik weer beeld.

Voorlopig laat ik deze firmware nog even staan en gebruik ik mijn TV nog steeds voornamelijk als domme monitor. Mocht het probleem met het zwarte scherm en geluid terug komen dan ga ik wel weer naar de voorlaatste officiële firmware.

Wat betreft een krom scherm, ik heb zelf een 48PFS8109 en die lijkt ook een heel lichte kromming te hebben en ik was in de veronderstelling dat dit zo hoorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Holy_Jampot
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 18:43
Ik heb m ook besteld en donderdag binnen gekregen. Heb m even aan gehad maar heb m pas volgende maand nodig nadat ik verhuisd ben (huiskamer is nu te klein)

Fijn om te weten dat ze in ieder geval wel nog bezig zijn met de firmware. Iemand enig idee of de uhd880 actie ook geldt als je m via de media markt webshop gekocht hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
The_Holy_Jampot schreef op zondag 05 juli 2015 @ 12:02:
Ik heb m ook besteld en donderdag binnen gekregen. Heb m even aan gehad maar heb m pas volgende maand nodig nadat ik verhuisd ben (huiskamer is nu te klein)

Fijn om te weten dat ze in ieder geval wel nog bezig zijn met de firmware. Iemand enig idee of de uhd880 actie ook geldt als je m via de media markt webshop gekocht hebt?
Ja die geld ook van de MM webshop, maar heb je een bon van 30 juni of daarvoor? Want dat was de eindperiode van de actie. Je kunt overigens ook je tv registreren voor gratis 5 jaar extra garantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Holy_Jampot
Jup ik heb m de 28e besteld en op de factuur staat de 30e. Ik heb gisteren al de boel ingevuld voor die uhd speler. Om een of andere reden moet ik ondanks dat ik de factuur en serienummer geüpload heb toch de gegevens ook nog eens per post versturen. Maar dat hoefde pas voor januari 2016.

Ik heb de tv inmiddels ook geregistreerd voor extra garantie.

Edit:
Zojuist via email bevestigd gekregen dat mijn registratie voor de UHD spelen goedgekeurd is. Midden augustus wordt de speler verstuurd. Hopelijk wordt de release niet WEER een keer uitgesteld.

[ Voor 22% gewijzigd door The_Holy_Jampot op 06-07-2015 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camstar01
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-09 07:44
Nieuwe firmware beschikbaar. Nu de officiele release

http://www.supportforum.p...re-Thread-9-225-(Android)

fixes:

AND1E_0.9.225.0 (Date published: 2015-07-06)
· 3D picture quality
· Crashes in teletext
· Channel installation NL
· Video on Demand playback
· Lipsync on HTS
· Recorded programs playback
· new logo DB for multiple countries
· DLNA connection lost
· TV stuck when playing big movies and/or mkv files in content browser
· Update pre-defined channel list for Swiss
· HDMI sound issue in easylink mode
· N&N information after standby
· startup/stability improvements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525

V525

.

Kijk is aan, zijn ze toch nog actief bezig met de firmware!! Dat is positief.. Zojuist geïnstalleerd. Is kijken of ik daadwerkelijk verbeteringen kan constateren..

Overigens komen ze volgende week langs om de tv te vervangen, dit wat betreft de kromming en nadat ze de fotos hadden beoordeeld. Goede service tot zover!

Denk dat Philips hier nog een behoorlijke kostenpost aan heeft of krijgt (Alleen al 4 uit dit forum). Oude tv kunnen ze niet veel meer mee, lijkt me. Misschien onderdelen..

[ Voor 57% gewijzigd door V525 op 08-07-2015 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Holy_Jampot
Is er ook een engels forum waarop deze firmware besproken wordt? Of wordt dit alleen op een Duits forum besproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
The_Holy_Jampot schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 22:20:
Is er ook een engels forum waarop deze firmware besproken wordt? Of wordt dit alleen op een Duits forum besproken?
Ja die is er: http://www.supportforum.philips.com/en/forum.php

en specifiek dit topic: http://www.supportforum.p...5-0-79x9-8xx9-9xx9-series

Er is t.a.v. van het smart gedeelte overigens niets merkbaar verbeterd in deze firmware.

[ Voor 9% gewijzigd door kwiebus op 09-07-2015 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525

V525

.

knip

[ Voor 98% gewijzigd door V525 op 09-07-2015 23:18 . Reden: E ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalds100
vorige week is mijn scherm vervangen en heb nieuwe CI+ module (1.3) gekocht. Alles werkt prima, ben helemaal tevreden
Pagina: 1 2 3 Laatste