Beste,
Ik zoek een voeding voor een gaming systeem waarvan de overige hardware reeds gekozen is.
Zoals de titel reeds vermeld heeft ben ik op zoek naar een voeding. Dit is het eerste (gaming) systeem dat ik zelf samen stel.
Met overige componenten heb ik (redelijke) ervaring dankzij mijn opleiding in de ICT wereld. Met een voeding heb ik echter ietwat meer moeite, omdat ik niet zeker weet over hoeveel wattage deze dient te beschikken. Dit in verband met zaken die ik lees over bepaalde videokaarten met een bepaald wattage dat nodig is wanneer deze onder volledige werklast fungeren.
Hierbij zal ik ten eerste de componenten die ik in ieder geval wil meenemen in mijn configuratie toelichten:
- Behuizing: NZXT H440
- Moederbord: MSI Z97 Gaming 3 / 5
- Processor: Intel core i7-4790K
- RAM: Kingston HyperX Savage HX324C11SRK2 (2 x 8 GB)
- Gr. kaart: MSI GTX 970 Gaming 4G
- SSD: Samsung 850 Evo (250 GB)
- Proc. koeling: Scythe Mugen 4 PCGH Edition
Wat is je budget?
De prijs van de betreffende voeding zou ik graag beneden de € 150 houden indien dit mogelijk is.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst zou ik het bij een merk als corsair o.i.d. houden.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zoals reeds genoemd zal dit systeem gaan fungeren als gaming systeem, ook de overige componenten zijn hierboven reeds besproken.
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen met het kiezen van een voeding, in ieder geval alvast hartelijk dank voor de moeite!
Met vriendelijke groet,
Kevin Bisscheroux
Ik zoek een voeding voor een gaming systeem waarvan de overige hardware reeds gekozen is.
Zoals de titel reeds vermeld heeft ben ik op zoek naar een voeding. Dit is het eerste (gaming) systeem dat ik zelf samen stel.
Met overige componenten heb ik (redelijke) ervaring dankzij mijn opleiding in de ICT wereld. Met een voeding heb ik echter ietwat meer moeite, omdat ik niet zeker weet over hoeveel wattage deze dient te beschikken. Dit in verband met zaken die ik lees over bepaalde videokaarten met een bepaald wattage dat nodig is wanneer deze onder volledige werklast fungeren.
Hierbij zal ik ten eerste de componenten die ik in ieder geval wil meenemen in mijn configuratie toelichten:
- Behuizing: NZXT H440
- Moederbord: MSI Z97 Gaming 3 / 5
- Processor: Intel core i7-4790K
- RAM: Kingston HyperX Savage HX324C11SRK2 (2 x 8 GB)
- Gr. kaart: MSI GTX 970 Gaming 4G
- SSD: Samsung 850 Evo (250 GB)
- Proc. koeling: Scythe Mugen 4 PCGH Edition
Wat is je budget?
De prijs van de betreffende voeding zou ik graag beneden de € 150 houden indien dit mogelijk is.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst zou ik het bij een merk als corsair o.i.d. houden.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zoals reeds genoemd zal dit systeem gaan fungeren als gaming systeem, ook de overige componenten zijn hierboven reeds besproken.
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen met het kiezen van een voeding, in ieder geval alvast hartelijk dank voor de moeite!
Met vriendelijke groet,
Kevin Bisscheroux
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2015 19:21 ]