x
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2015 01:49 ]
Oslik blyat! Oslik!
Dat is een begin, maar dan nog rest de vraag waarom je het overhoop zou gooien.Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 01:20:
Het is duidelijk dan zit ik zonder telefonie dus. Internetverbinding maak ik via D-link 5GHz Band en de rest is goed.
Wilde alleen weten wat de mogelijkheden van bridge modus is. Ik dacht zo een publiek IP adres te krijgen. Zoals vroeger kon bij Vodafone met de DMZ functie 'True Active IP'
Bedankt voor de adviezen.
Dus met een dualband router met telefoon en TV aansluiting kan het dus wel ?
PA-ACE / RHCE / SCE // Any post or advice is provided as is, and comes with no warranty at all.
Je hebt sowieso een publiek IP, die zit aan WAN-zijde van de Zyxel.Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 01:20:
Het is duidelijk dan zit ik zonder telefonie dus. Internetverbinding maak ik via D-link 5GHz Band en de rest is goed.
Wilde alleen weten wat de mogelijkheden van bridge modus is. Ik dacht zo een publiek IP adres te krijgen. Zoals vroeger kon bij Vodafone met de DMZ functie 'True Active IP'
Er kan bijzonder veel. De vraag is of jij het kan en of het zin heeft gezien wat je probeert te doen...Bedankt voor de adviezen.
Dus met een dualband router met telefoon en TV aansluiting kan het dus wel ?
Oslik blyat! Oslik!
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2015 12:54 ]
7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020
Je krijgt 2 WAN IP adressen, 1 op de Zyxel en 1 op de router. Achter de Zyxel en achter je eigen router zitten dan twee gescheiden netwerken.Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 16:47:
Ok nogmaals hartstikke bedankt ! Als je dan 2 IP adressen hebt en je wilt internetten, moet je dan de Wifi van de modem/router uitzetten of zitten die adressen elkaar niet in de weg ?
Soittakaa Paranoid!dion_b schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 23:56:
Inderdaad.
Als je geen idee hebt hoe zaken in te stellen, waarom wil je dan in hemelsnaam alles overhoop gaan gooien? Wat denk je ermee te bereiken?
Zelfs een medewerker heeft mij geholpen en het is gelukt. Zulke mensen die een ander helpen bestaan dus ook noghovemt schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:42:
[...]
Je krijgt 2 WAN IP adressen, 1 op de Zyxel en 1 op de router. Achter de Zyxel en achter je eigen router zitten dan twee gescheiden netwerken.
Het kan echter wel handig zijn om de wireless uit te schakelen op de Zyxel als je deze toch niet gaat gebruiken. De 2.4Ghz band zit al zo vol.
Kom op - ik probeer gewoon informatie los te krijgen om te snappen exact wat je waarom wilt bereiken om je te kunnen helpen. Mooi dat je blijkbaar al door "een medewerker" geholpen bent, maar als je op een forum hulp wilt moet je toch echt ingaan op vragen van andere. Doe je dat niet, dan is het frustrerend voor alle betrokkenen, niet in de laatste plaats jezelf (zoals blijkt uit deze post van je...).Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 01:17:
[...]
Soittakaa Paranoid!
Ik denk eerder dat je nog minderwaardiger bent dan.....vul zelf maar in.
Oslik blyat! Oslik!
Kijk zo kan het ook iemand met brains die weet hoe het werkt.hovemt schreef op zondag 21 juni 2015 @ 11:18:
Er zit in de Zyxel een mogelijkheid voor zowel bridge als route op de WAN interface.
Dit heb ik aangegeven in:
hovemt in "Tweak Glasvezel Ervaringen Topic - Deel 3"
Dit kan alleen met recente firmware.
If it ain't broken, tweak it!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq