Osx formatted hdd recovered met windows

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin_
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-04 22:31
Ik sta morgen voor de volgende uitdaging:

Met mijn windows zeven laptop data recoveren van den macbook.
Ik heb een lege case om de hdd via USB aan te sluiten.

Welke software adviseren jullie voor deze taak? Het gaat om een boel simpelweg verwijderde bestanden.
Doe dit liever niet via de macbook zelf om de kans van overschreven sectoren té minimaliseren.

Edit: titel moet uiteraard recoveren zijn (gsm autocorrect...)

[ Voor 8% gewijzigd door Justin_ op 19-06-2015 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Naast de FAQ is er ook Thematopic: Datarecovery. Daar moet je toch wel wat in kunnen vinden :)

Let er wel op dat het filesysteem anders zal zijn. Als je geen tools hebt, dan heb je geen ervaring, en is het sterk de vraag of je het wel moet willen doen.

[ Voor 41% gewijzigd door gambieter op 19-06-2015 18:45 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Justin_,

Het is op dit forum wel de bedoeling dat je eerst zelf moeite steekt in het oplossen van je probleem en/of beantwoorden van je vraag. Ik ben van mening dat je dit onvoldoende hebt gedaan, met name omdat je vrij algemeen een vraag stelt welke software hiervoor gebruikt kan worden.

De sticky topic geeft ook duidelijk het genoemde topic (Thematopic: Datarecovery) aan, dus dit alles had je zelf ook kunnen vinden.

Neem dus eerst eens het genoemde topic door, of zoek binnen het topic gericht naar de door jou gewenste informatie. Heb je dan nog specifieke vragen die je niet zelf kunt oplossen, dan kun je in het genoemde topic je vraag posten.

Vriendelijke groet,
CiPHER
Moderator OT

Dit topic is gesloten.