[Profiel en Instellingen] Bugs verzamelen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

• zeef
  • Laatst online: 23:48

zeef

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-09 08:11

Inspector

• koku
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 10:20

koku

Beste vrienden:

In vorige 2 iteraties hebben we al een aantal flinke wijzigingen uitgerold voor jullie gebruikersprofielen en de instellingen.

Alles over je instellingen op Tweakers kun je in deze nieuwe omgeving vinden. Wij hebben ook nieuwe features toegevoegd. Je kan bjvoorbeeld je social media gegevens ook toevoegen op je profiel. Nee, dat laat géén tracking cookies achter.

Het project profiel is nog niet af. Wij hebben nog veel op de planning staan, zoals:
  • We gaan in komende iteraties de styling van deze formulieren verbeteren.
  • We willen een moderne foto uploaden tool te gebruiken op Tweakers. Zodat jullie foto's (zoals je avatar of je foto) makkelijker kunnen uploaden.
  • We willen ook het Tweakers CV aanpakken. Zie daarover dit topic.
Wat is de bedoeling van dit topic?
Omdat het grote aanpassingen zijn, kunnen we niet alles perfect testen vanuit user-perspectief. Dus we willen graag in dit topic om alle bug report te verzamelen. jawel, de UAT gaan jullie doen. Dat maakt ons leven ook beetje makkelijker. :+ Bijvoorbeeld om jullie feedback te verzamelen en te verwerken.

Alvast bedankt! _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2015 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Looking good guys :D
1 dingetje : De V&A Beoordelingen zijn nu natuurlijk naar boven verhuisd maar in dat tabelletje waar het altijd stond staat nu een leeg vakje met border. Ziet er beetje uit alsof er iets mist!

[ Voor 82% gewijzigd door DennusB op 23-06-2015 12:51 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:42

Eagle Creek

Breathing security

Profiel => Tweaker-cv => Bewerken

Alle categoriën zijn ingeklapt maar "Organisatie" is uitgeklapt.
Het is mij niet duidelijk waarom deze selectiefocus is gemaakt.

Allemaal in of uit lijkt mij logischer.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:17

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

https://secure.tweakers.net/instellingen/abonnement/

Als ik deze minimaliseer in Firefox. Dan valt de tabel onder het menu.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Als ik naar m'n eigen profiel ga, waar reacties uitgeschakeld staan, mis ik de nickname onderaan de pagina, nu staat er namelijk:
Het is niet mogelijk om te reageren op de gallerypagina van
Ennuh. maak van gallerypagina gewoon lekker profielpagina, geen bug maar een suggestie ;)

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01:14

Kiwi

Gadgetfreak

Ik weet niet of dit hier hoort of ergens in een karma feedback topic, maar als ik op mijn gebruikersprofiel kijk staan er 4 koningsbadges, terwijl twee daarvan keizerbadges zijn. Heeft dit misschien te maken dat er (ineens) maar minder dan 5 mensen karma in die categorieën hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

RaZ schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:58:
Als ik naar m'n eigen profiel ga, waar reacties uitgeschakeld staan, mis ik de nickname onderaan de pagina, nu staat er namelijk:

[...]
[bug] [profile] Geen naam.
[bug] "Het is niet mogelijk om te reageren op de gallerypag"
O-)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:08
De skype profiel button wijst naar een page die niet bestaat (teminste op mijn page)

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

bonzz.netninja

Niente baffi

My 2 cents maar ik heb altijd de grootste moeite gehad met het verschil tussen een account en een profiel (en forumprofiel en forum account en weet ik veel wat). Dat hele onderscheid is technisch en doet niet ter zake voor gebruikers.

Als je account veranderd naar 'wachtwoord wijzigen'
en het e-mailadres verhuisd naar profiel
en profiel voortaan 'mijn gegevens' noemt

wordt een en ander wellicht van duidelijker.

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Bij nieuwsbrief had ik informatie over tweakers aan staan, deze was nu uit.. (Weet toch echt 50% zeker dat.. :))

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bonzz.netninja schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:34:
My 2 cents maar ik heb altijd de grootste moeite gehad met het verschil tussen een account en een profiel (en forumprofiel en forum account en weet ik veel wat). Dat hele onderscheid is technisch en doet niet ter zake voor gebruikers.
Eens.
Als je account veranderd naar 'wachtwoord wijzigen'
en het e-mailadres verhuisd naar profiel
en profiel voortaan 'mijn gegevens' noemt

wordt een en ander wellicht van duidelijker.
Bij "account" kun je beide je e-mailadres en wachtwoord wijzigen.
Je e-mailadres is op Tweakers beide een onderdeel van je profiel maar ook je accountgegevens.
Dat maakt het dus idd niet helemaal duidelijk.

Maar het is voor mij als een user ook niet nodig om alle logica en reden achter te begrijpen, zo lang als ik mijn weg kan vinden waar ik mijn e-mailadres of wachtwoord of profielgegevens kan beheren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Laatst online: 09:53

Standeman

Prutser 1e klasse

Als ik mijn profiel wil aanpassen krijg ik de foutmelding:
Voornaam: Deze waarde is niet in de verwachte tekencodering UTF-8.
En volgens mij zit é (U+00E9) toch echt wel in UTF-8 ;)

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Standeman schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:00:
Als ik mijn profiel wil aanpassen krijg ik de foutmelding:

[...]

En volgens mij zit é (U+00E9) toch echt wel in UTF-8 ;)
Zelfs mijn voornaam (Ariën) slikt hij niet als voornaam :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik krijg notificaties van replies en quotes nu standaard dubbel te zien, valt dat nog onder profile of aparte bug? :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

SinergyX schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:28:
Ik krijg notificaties van replies en quotes nu standaard dubbel te zien, valt dat nog onder profile of aparte bug? :)
quote-notificator stuk? O-)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

AW_Bos schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:19:
[...]

Zelfs mijn voornaam (Ariën) slikt hij niet als voornaam :/
Jawel hoor, mist je gewoon HTML entities gebruikt:
code:
1
ë

Net getest, en werkt prima :Y

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:24

MsG

Forumzwerver

Dat is toch iets wat Tweakers onderwater wel kan doen? Verwachten dat mensen aan de voorkant HTML-entities gebruiken :').

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

MsG schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:37:
Dat is toch iets wat Tweakers onderwater wel kan doen? Verwachten dat mensen aan de voorkant HTML-entities gebruiken :').
Dat dus, maar ik vermoed een bugje :P
Want, voor de ondertitel werkt het wel namelijk. Kijk maar ;).

[ Voor 14% gewijzigd door AW_Bos op 23-06-2015 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku

koku

Tnet Devver
Topicstarter
AW_Bos schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:43:
[...]

Dat dus, maar ik vermoed een bugje :P
Want, voor de ondertitel werkt het wel namelijk. Kijk maar ;).
Dat is inderdaad een bug en gaan we nog even fixen :)
Edit: Nu gefixed

[ Voor 3% gewijzigd door koku op 23-06-2015 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
lordgandalf schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:30:
De skype profiel button wijst naar een page die niet bestaat (teminste op mijn page)
Can confirm; sowieso verwijst die link naar een Skype community site ("het forum van skype") wat me niet heel erg handig/nuttig lijkt en waar je een andere username/user-id kunt hebben dan "van skype zélf". Als er een skype-id ("skype username")* is ingevuld lijkt 't me handiger om te linken naar skype://<username>?call. Andere (zinnige) Skype links zijn er, bij mijn weten, niet.

* De placeholder op de Instellingen - profielpagina is "User ID" (wat, IMHO, een getal insinueert) waar 't een username betreft AFAIK en dus in lijn met de overige social media profiel placeholders getrokken kan worden (again, IMHO).

[ Voor 25% gewijzigd door RobIII op 23-06-2015 17:19 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku

koku

Tnet Devver
Topicstarter
DennusB schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:49:
Looking good guys :D
1 dingetje : De V&A Beoordelingen zijn nu natuurlijk naar boven verhuisd maar in dat tabelletje waar het altijd stond staat nu een leeg vakje met border. Ziet er beetje uit alsof er iets mist!
Bedankt, heb ik gefixed en komt live met de volgende iteratie release.
AW_Bos schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:54:
https://secure.tweakers.net/instellingen/abonnement/

Als ik deze minimaliseer in Firefox. Dan valt de tabel onder het menu.
Lijkt voor zo'n beetje al die pagina's het geval. Daar heb ik een ticket voor aangemaakt.
RaZ schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:58:

[...]

Ennuh. maak van gallerypagina gewoon lekker profielpagina, geen bug maar een suggestie ;)
Thanks, is gefixed en komt met volgende iteratie release live.
RobIII schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 17:16:
[...]

Can confirm; sowieso verwijst die link naar een Skype community site ("het forum van skype") wat me niet heel erg handig/nuttig lijkt en waar je een andere username/user-id kunt hebben dan "van skype zélf". Als er een skype-id ("skype username")* is ingevuld lijkt 't me handiger om te linken naar skype://<username>?call. Andere (zinnige) Skype links zijn er, bij mijn weten, niet.

* De placeholder op de Instellingen - profielpagina is "User ID" (wat, IMHO, een getal insinueert) waar 't een username betreft AFAIK en dus in lijn met de overige social media profiel placeholders getrokken kan worden (again, IMHO).
Dat klopt inderdaad voor geen meter :P Volgens mij was het idee ook om een overlay te tonen met de Skype username. Heb er een ticket voor gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvanlaak
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 10:52
Bij het wijzigen van account-instellingen kan het linkermenu (Account, Profiel, ...) mooi fixed weergegeven worden. Nu wordt de witruimte links niet gebruikt. De pagina's met instellingen zijn langer dan ik verwacht had, dus UX-technisch zou ook in dat menu ook nog een submenu met de headings toegevoegd kunnen worden. Op basis van scroll kan precies bijgehouden worden waar dat de user zich bevindt, en of er in een bepaalde (sub)catgorie wijzigingen zijn aangebracht. Een "opslaan" knop zou dan onderaan dat menu ook niet misstaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Laatst online: 07:49
Ik kan niet meer direct naar mijn inventarissen linken (waar dit voorheen wel werkte met een truukje).

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Topicstarter
chaoscontrol schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:58:
Ik kan niet meer direct naar mijn inventarissen linken (waar dit voorheen wel werkte met een truukje).
Dat is niet verandert met de hier bedoelde wijzigingen.

Sterker nog, het kan ook nog steeds ;)
inventaris: Media

Het is met een onweg de url te achterhalen, als je geen zin hebt het id te gokken of in de html-broncode te duiken:
- klap inventaris uit
- ga naar 'bestelkosten berekenen'
- klik in de tabel met producten linksboven op de naam van de inventaris

Welk trucje gebruikte je voorheen? Want de "bekijk"-links die we er ooit bij gehad hebben mis ik op zich ook wel een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Laatst online: 07:49
ACM schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 20:52:
[...]

Dat is niet verandert met de hier bedoelde wijzigingen.

Sterker nog, het kan ook nog steeds ;)
inventaris: Media

Het is met een onweg de url te achterhalen, als je geen zin hebt het id te gokken of in de html-broncode te duiken:
- klap inventaris uit
- ga naar 'bestelkosten berekenen'
- klik in de tabel met producten linksboven op de naam van de inventaris

Welk trucje gebruikte je voorheen? Want de "bekijk"-links die we er ooit bij gehad hebben mis ik op zich ook wel een beetje.
Dat is hetzelfde truukje echter had ik altijd deze link. Ik had het in mijn sig welke niet meer werkte, vandaar. :) Aangepast en het werkt weer!

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Topicstarter
chaoscontrol schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 22:51:
Dat is hetzelfde truukje echter had ik altijd deze link. Ik had het in mijn sig welke niet meer werkte, vandaar. :) Aangepast en het werkt weer!
Ahja, de url's naar winkelmandjes en inventarissen zijn inderdaad wel veranderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rvanlaak schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:56:
Bij het wijzigen van account-instellingen kan het linkermenu (Account, Profiel, ...) mooi fixed weergegeven worden. Nu wordt de witruimte links niet gebruikt. De pagina's met instellingen zijn langer dan ik verwacht had, dus UX-technisch zou ook in dat menu ook nog een submenu met de headings toegevoegd kunnen worden. Op basis van scroll kan precies bijgehouden worden waar dat de user zich bevindt, en of er in een bepaalde (sub)catgorie wijzigingen zijn aangebracht. Een "opslaan" knop zou dan onderaan dat menu ook niet misstaan. :)
Hoi, thanks voor je feedback!
Het usability verbeteringen op deze pagina's zullen we zeker als volgende stappen nemen.
We willen uiteindelijk deze pagina's ook responsive maken.
Maar goed, one thing at a time :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Niet echt een bug denk ik (het zal wel een bewuste keuze zijn geweest) maar er is geen manier meer om vanuit de gallery van een user naar diens Myreact te komen, en die Myreact gebruik ik toch nog regelmatig. Ik zou het fijn vinden als die link terug kan komen op een of andere manier.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
RobIII schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 17:16:
Andere (zinnige) Skype links zijn er, bij mijn weten, niet.

Zojuist ontdekt dat er dus wél een profielpagina is:
http://www.icq.com/people/11429638/
Maar
http://www.icq.com/people/RobIII werkt dus niet (althans: da's iemand anders :P )
Het lijkt me dus verstandig daar expliciet om een user-ID te vragen (en alles anders dan 0-9 in dat veld af te schieten; ICQ gebruikt zelf ook allemaal "id" linkjes en nicknames zijn niet uniek as you can see O-) ).

Having said all that: van mij mag je heel ICQ schrappen; je zou 't eens kunnen inventariseren (FP poll? :P ) maar ik geloof niet dat iemand 't nog echt gebruikt? Ook kijkend naar hoe vaak 't nog voorkomt / besproken wordt (buiten de profielpagina dan) op T.net kom ik tot diezelfde conclusie.
NMe schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 15:25:
Niet echt een bug denk ik (het zal wel een bewuste keuze zijn geweest) maar er is geen manier meer om vanuit de gallery van een user naar diens Myreact te komen, en die Myreact gebruik ik toch nog regelmatig. Ik zou het fijn vinden als die link terug kan komen op een of andere manier.
Seconded and thirded :+

[ Voor 39% gewijzigd door RobIII op 26-06-2015 00:05 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

^^ dat overigens te meer omdat vrijwel overal nu naar de gallery gelinkt wordt waardoor users onderling ook vaker naar de gallery linken terwijl voor het forum en zeker voor de forumcrew de Myreact-pagina veel interessanter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rense Klinkenberg
  • Laatst online: 03-09 14:12
Ik had in mijn instellingen enkele custom RSS feeds ingesteld, die in de tracker werden getoond. Bij het openen van de instellingen-pagina, waren de vakken hiervoor leeg. Na het opslaan zijn nu ook de RSS feeds uit de tracker verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RobIII schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 23:49:
[...]

Zojuist ontdekt dat er dus wél een profielpagina is:
http://www.icq.com/people/11429638/
Maar
http://www.icq.com/people/RobIII werkt dus niet (althans: da's iemand anders :P )
Het lijkt me dus verstandig daar expliciet om een user-ID te vragen (en alles anders dan 0-9 in dat veld af te schieten; ICQ gebruikt zelf ook allemaal "id" linkjes en nicknames zijn niet uniek as you can see O-) ).

Having said all that: van mij mag je heel ICQ schrappen; je zou 't eens kunnen inventariseren (FP poll? :P ) maar ik geloof niet dat iemand 't nog echt gebruikt? Ook kijkend naar hoe vaak 't nog voorkomt / besproken wordt (buiten de profielpagina dan) op T.net kom ik tot diezelfde conclusie.
De ICQ veld blijft in het nieuw formulier beetje als een grap :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-09 15:49

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

NMe schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 15:25:
Waar gebruik je de Myreact van een user dan voor? Die info en tools die er gelinkt worden zijn ook via andere wegen snel bereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-09 12:57

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Femme schreef op maandag 29 juni 2015 @ 15:09:
[...]

Waar gebruik je de Myreact van een user dan voor? Die info en tools die er gelinkt worden zijn ook via andere wegen snel bereikbaar.
De use case van NMe weet ik niet, maar MyReact laat wel de titel van een gebruiker zien (Admin Devschuur® in het geval van NMe), die titel staat niet op je tweakers gallery.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
[...]

Voor mij is de MyReact een "hub" waar ik snel naar notes, PM's en andere zaken kan zonder in te moeten loggen op de DSP waar ik nooit (snel) kan vinden wat ik zoek (en wat zeker mobiel een crime is).

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 29-06-2015 15:24 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Notes zijn alleen via het forum lekker te lezen, in de DSP zijn die dingen verschrikkelijk. Door de gebruiker ontvangen PM's kun je alleen via Myreact terugvinden. Snel naar de Henkboard-admin komen kan ook alleen via het forum.

Zolang Myreact bestaat (en dat is wat mij betreft nog heel lang want die pagina geeft een hoop informatie die je op andere pagina's niet mooi gegroepeerd krijgt) vind ik dat je ook een makkelijke manier moet hebben om van profiel naar Myreact te kunnen en andersom.

Een specifieke usecase: ik moest net de titel van een user weghalen omdat de GFX-contest die die titel aan een user toekent weer afgelopen is. Ik kreeg toen van de moderator die daarop toeziet een linkje naar de gallery van die user. Ik moest toen eerst handmatig dat user-ID overnemen en zelf de url in mijn adresbalk construeren om op die pagina uit te komen. In dit specifieke geval zou ik ook geholpen zijn geweest met een link naar de Henkboard-admin vanuit de profielpagina (want die linkt nu alleen naar de DSP, waar ik titels niet kan aanpassen) maar daarmee heb je de andere zaken waarvoor ik Myreact prefereer nog niet afgedicht. Ik wil gewoon graag dat linkje terug. ;) Ik vind het ook gewoon oprecht jammer dat die link gewoon weggehaald is want deze discussie hebben we ook in de crewfora wel eens gevoerd.

[ Voor 49% gewijzigd door NMe op 29-06-2015 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:38

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

[...]

Ah, ik miste hem ook al en zie dat er meer mensen zijn die reageren en opteren voor het behoud van dat linkje. Om ontvangen PM's en notes e.d. overzichtelijk en snel te zien gebruik ik die pagina veel en ik ben nu dus naar een post van de user gegaan, om via daar naar de react te komen. Ik geloof best dat het anders kan, maar liever gewoon via zijn gallery, zo was ik het gewend en dat werkte fijn :)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Hier nog een stem voor een myreact-link. Zie boven voor waarom. Scheelt significant tijd en moeite voor forumcrew. En kans op typefouten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 01:50

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Wat ik nog mis is de forumtitel. Zeker in geval van crew is dat nuttige informatie.

Verder mag er van mij wel een linkje rechtstreeks naar Henkboard komen, die kan prima naast de 2 dsp-linkjes staan.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dirk schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 18:57:
Verder mag er van mij wel een linkje rechtstreeks naar Henkboard komen, die kan prima naast de 2 dsp-linkjes staan.
Mee eens. En als het even kan het linkje naar de notes in de DSP vervangen door die op het forum aangezien dat een fijner overzicht is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Oh, ik kan prima omgaan met de notes in de dsp, alleen de afwijkende rechten daar zijn irritant. :P

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:42

Eagle Creek

Breathing security

DSP?

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Backend van Tweakers, met name gebouwd voor de frontpage. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

De karmatotaal cell title in het statistieken tabel mist "padding-left: 20px;", nu staat "Karma" niet goed uitgelijnd met de rest:
Karma title uitlijning

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

_David_ schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 23:36:
De karmatotaal cell title in het statistieken tabel mist "padding-left: 20px;", nu staat "Karma" niet goed uitgelijnd met de rest:
[afbeelding]
Dat lijkt me de bedoeling, aangezien de rijen onder "Karma" specificeren waar je hoeveel karma hebt verdiend en dus "onder" karma vallen, hiërarchisch gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

NMe schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 23:45:
[...]

Dat lijkt me de bedoeling, aangezien de rijen onder "Karma" specificeren waar je hoeveel karma hebt verdiend en dus "onder" karma vallen, hiërarchisch gezien.
8)7 Zo heb ik er nog nooit naar gekeken.

En ik mij maar afvragen waarom dat ding altijd verkeerd uitgelijnd stond :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Je bent niet de eerste, hier een paar voorbeeldjes: http://gathering.tweakers...vpKBUkpqcGZ1alKlkZGhjUAgA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

In portraitformaat op de smartphone valt er veel buiten de pagina. Ik zou dan de linkermarges verwijderen.

Klopt het dat de styling voor deze grade nog niet af is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspector
  • Laatst online: 07-09 08:11
AW_Bos schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:09:
In portraitformaat op de smartphone valt er veel buiten de pagina. Ik zou dan de linkermarges verwijderen.

Klopt het dat de styling voor deze grade nog niet af is?
Die is nog niet responsive inderdaad maar wordt wel zo weergegeven. Ga het even uitzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Als dat kan, graag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!