After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Edit: Een aantal staan er drie maal in

[ Voor 52% gewijzigd door Mrjraider op 23-06-2015 14:06 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Migrator op 23-06-2015 14:14 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.

[ Voor 17% gewijzigd door Ircghost op 23-06-2015 14:13 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Mijn noticifaties negeren femme ookmrjraider schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:13:
Daarbij krijg ik ook niet alle notificaties binnen. Zo heeft Femme op een reactie van mij gereageerd hier: Femme in 'plan: Development-round-up - Iteratie #70' en ik kreeg hier geen notificatie van
(ik niet hoor

«Nooit geschoten is altijd mis»
Get a room jullie tweeJoostlek schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:18:
[...]
Mijn noticifaties negeren femme ook
(ik niet hoor)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ja er missen wel notificaties. Zoals ik al eerder aangafMigrator schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:23:
Ook bij doorklikken naar 'bekijk alle notificaties' (https://secure.tweakers.net/my.tnet/notifications/) staan alle notificaties in de nieuwe iteratie er driemaal in. Dat was eerst twee, dus kijken of het aantal nog groeit. Of er notificaties missen durf ik zo niet te zeggen, voor mijn gevoel wel maar dat zal ik zo even checken.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
NRG
Niet mijn ervaring. Vanochtend rond 8 uur deden ze het nog prima.GerardVanAfoort schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:36:
Sinds gisteravond komen notificaties verlaat aan (v.a. 22:00 ofzo)
Echt sinds de nieuwe iteratie gaat het fout met verlate, missende en drievoudige notificaties, zoals anderen al tig keer hebben aangegeven
Van mrjraider in "quote-notificator stuk?" heb ik nog steeds geen notificatie gehad, waaruit ik voorzichtig wil concluderen dat de notificaties het helemaal niet meer doen.
Ik wacht geduldig de reactie van (een van) de dev(ver)s af
Ik krijg volgens mij wel elke keer een notificatie wanneer ik er een zou moeten krijgen, alleen notificeren ze me allemaal nogmaals van het laatste bericht dat wél goed ging in plaats van het goede bericht.Migrator schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:43:
[...]
Van mrjraider in "quote-notificator stuk?" heb ik nog steeds geen notificatie gehad, waaruit ik voorzichtig wil concluderen dat de notificaties het helemaal niet meer doen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Yay, we gaan het zien!koku schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:06:
Er zat een bugje in ons queue-systeem, welke gebruikt wordt om de notificaties te versturen. Dit is nu opgelost en notificaties zouden vanaf nu niet meer dubbel moeten binnenkomen.
(dit kan je tevens ook zien als een test) ;3
GoodJoostlek schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:06:
[...]
Yay, we gaan het zien!
(dit kan je tevens ook zien als een test) ;3
En de oorzaak? De iteratie van vandaag?koku schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:06:
Er zat een bugje in ons queue-systeem, welke gebruikt wordt om de notificaties te versturen. Dit is nu opgelost en notificaties zouden vanaf nu niet meer dubbel moeten binnenkomen.
En is de vertraging ook opgelost? Het dubbel/3 keer binnenkomen was niet het enige probleem
[ Voor 12% gewijzigd door Raven op 23-06-2015 15:09 ]
Oscar Wilde
Dat lijkt me wel, als je een update doet en ineens doet iets het niet is het meestal de schuld van de update ;3
Yep, zat helaas een bugje in na het refactoren van het queue-systeem.
NRG
Volgens mij doet die notificatie het nog steeds prima. Was de post die je gemist had niet gewoon aangepast? Als je quote er pas na een edit in is gezet krijg je er geen notificatie van.GerardVanAfoort schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 23:20:
Zojuist weer een quote notificatie gemist
Post was inderdaad aangepastNMe schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 02:53:
[...]
Volgens mij doet die notificatie het nog steeds prima. Was de post die je gemist had niet gewoon aangepast? Als je quote er pas na een edit in is gezet krijg je er geen notificatie van.

NRG
Never underestimate the power of stupid people in large groups