Ik bestel vrijdag voor iedereen, moet even kijken hoe de reactie op mijn mail is enzo:)Grovert11 schreef op zondag 13 september 2015 @ 11:49:
[...]
Hoe staat het het aantal interesses?
Ik begin de connector echt te missen, hoe lang wil je wachten op inschrijvingen?
Sommige hebben helaas niks van zich laten horen maar ik zal ze deze week gaan bestellen! Als je het al overgeboekt hebt krijg je sowieso een mail van me.
Hoe staat het er voor met de bestelling?
Weet iemand hier toevallig of de door de TU geleverde Lenovo W541 een SATA-600 aansluiting heeft in de bay voor de optische drive? Ik wil graag mijn laptop uitbreiden met een tweede SSD.
Alweer goed anderhalf jaar aan de slag met het beestje, maar los van het TN paneel met de beroerde kijkhoeken werkt hij nog lekker vlot en soepel.
Nu stuitte ik bij SURFspot op de gratis Windows 10 Educatie licentie en zit eraan te denken deze er toch maar op te knallen. Ik verwacht namelijk niet meer dat er vanaf de TU/e er nog een algehele uitrol komt en de service desk kon daar ook niets over zeggen. Ze gaven aan dat het installeren waarschijnlijk geen probleem zou zijn, maar dat ze geen service konden bieden voor Windows 10, omdat ze dan altijd zullen adviseren om terug te gaan naar 8.1.
Al mensen die wel de upgrade naar Windows 10 gedaan hebben? Daarna nog tegen problemen aan gelopen?
Nu stuitte ik bij SURFspot op de gratis Windows 10 Educatie licentie en zit eraan te denken deze er toch maar op te knallen. Ik verwacht namelijk niet meer dat er vanaf de TU/e er nog een algehele uitrol komt en de service desk kon daar ook niets over zeggen. Ze gaven aan dat het installeren waarschijnlijk geen probleem zou zijn, maar dat ze geen service konden bieden voor Windows 10, omdat ze dan altijd zullen adviseren om terug te gaan naar 8.1.
Al mensen die wel de upgrade naar Windows 10 gedaan hebben? Daarna nog tegen problemen aan gelopen?
Verkeerde topic, ontzettend hard gefaald
[ Voor 91% gewijzigd door Balance op 15-04-2017 12:10 ]
Mocht je er nog iets aan hebben, je kunt prima upgraden naar W10. Maar wel even langs het NSC gaan zodat ze de programmaservers kunnen toevoegen, dan kun je makkelijker bij alle software.Tuttel schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:23:
Alweer goed anderhalf jaar aan de slag met het beestje, maar los van het TN paneel met de beroerde kijkhoeken werkt hij nog lekker vlot en soepel.