Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc word waarschijnlijk het meest gebruikt voor gaming, het liefst de nieuwere games, GTA V / The Witcher 3 op één van de hoogste settings kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond de 800-900 euro.
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst Intel aangezien ik daar de meest goede ervaringen mee heb.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals ik al zei wil ik indien mogelijk rond de 800-900 euro, ik zit met mijn eigen componenten net boven de 1000 euro, als het kan om daar ronde de 800-900 euro van te maken zonder veel prestatieverlies zou dat zeer mooi wezen!
Ga je overklokken?
In principe ben ik niet van plan te overklokken.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc word waarschijnlijk het meest gebruikt voor gaming, het liefst de nieuwere games, GTA V / The Witcher 3 op één van de hoogste settings kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond de 800-900 euro.
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 244,50 | € 244,50 |
| 1 | Asus Z97-PRO GAMER | € 111,95 | € 111,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 370,95 | € 370,95 |
| 1 | Cooler Master HAF 912 Plus | € 71,60 | € 71,60 |
| 1 | G.Skill Ripjaws X F3-12800CL9D-8GBXL | € 54,95 | € 54,95 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 59,80 | € 59,80 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 104,04 | € 104,04 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.017,79 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst Intel aangezien ik daar de meest goede ervaringen mee heb.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals ik al zei wil ik indien mogelijk rond de 800-900 euro, ik zit met mijn eigen componenten net boven de 1000 euro, als het kan om daar ronde de 800-900 euro van te maken zonder veel prestatieverlies zou dat zeer mooi wezen!
Ga je overklokken?
In principe ben ik niet van plan te overklokken.