Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop onder de 1000 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?

Gamen/school (als in word thuis gebruiken niet meenemen naar school).

Wat is je budget?

Onder de 1000 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?

Waarschijnlijk niet

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren

Het merk maakt me niets uit zolang het maar een betrouwbaar merk is.
Het liefst een nieuwe laptop behalve als er een echt betrouwbare 2ehands site is (heb het niet echt op marktplaats). 15,6 inch

Ik heb zelf al flink wat rond gekeken en erg mooie laptops gezien (meerdere uit de asus rog serie) maar deze laptops zijn in europa flink boven de 1000 euro (als ze uberhaupt te verkrijgen zijn in europa) en sites als amazon verschepen niet buiten amerika.

Ik twijfel momenteel tussen meerdere msi laptops en de lenovo y50 maar ik ben er niet zeker van of dit wel de beste keuzes zijn.

Ook vroeg ik mij af zou ik beter voor een i7 core kunnen gaan en een wat mindere videokaart of een i5 core en een wat betere videokaart?

Alvast bedankt.

Ps: foutje in de titel.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2015 17:33 ]

Verwijderd

Beste Jan, kun je ons wat meer info geven?
Welke games ben je van plan te gaan spelen, wat zijn je eisen?
Wil je zeker een 15,6 inch, en welke modellen heb je zelf al gevonden (met een linkje) bijvoorbeeld.

• Inenting
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-09 12:27
Mijn vriend heeft de lenovo y50-70 en ik zag dat het scherm een beetje wazig is van sommige hoeken en een heel lichte blauwe tint heeft, ik weet niet of dit bij alle y50 zijn maar bekijk het maar eerst in de winkel voordat je het koopt. En als dat helemaal niet uitmaakt (je hebt bijvoorbeeld een ander scherm) dan is het een prima laptop. De y50 heeft een gtx 860m en daarmee kan je bf4/gta5 op high/ultra spelen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:47:
Beste Jan, kun je ons wat meer info geven?
Welke games ben je van plan te gaan spelen, wat zijn je eisen?
Wil je zeker een 15,6 inch, en welke modellen heb je zelf al gevonden (met een linkje) bijvoorbeeld.
Ik wil graag wat oude spellen zoals age of empire, stronghold crusaders en star wars battlefront spelen (wat bijna elke laptop wel aan kan:p) wat nieuwere spellen zoals cs go, h1z1, cities skylines en mss bf hardline en subnautica.

Even de links zoeken update deze post zo snel mogelijk :)

http://m.ebay.com/itm/Asu...X950M-GL551-/121656115178

Ik kan niet meer heel veel links vinden maar veel laptops van asus rog seriesin de 1000$ range (niet te verschepen).

Op dit moment heb ik zelf de https://m.bol.com/nl/p/ac...-laptop/9200000040239315/
Op het oog

Een downgrade vergeleken met alle andere laptops die ik vond op amazon/ebay maar ziet er redelijk goed uit.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2015 16:05 ]