Wat ga je met je laptop doen?
Gamen/school (als in word thuis gebruiken niet meenemen naar school).
Wat is je budget?
Onder de 1000 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Waarschijnlijk niet
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Het merk maakt me niets uit zolang het maar een betrouwbaar merk is.
Het liefst een nieuwe laptop behalve als er een echt betrouwbare 2ehands site is (heb het niet echt op marktplaats). 15,6 inch
Ik heb zelf al flink wat rond gekeken en erg mooie laptops gezien (meerdere uit de asus rog serie) maar deze laptops zijn in europa flink boven de 1000 euro (als ze uberhaupt te verkrijgen zijn in europa) en sites als amazon verschepen niet buiten amerika.
Ik twijfel momenteel tussen meerdere msi laptops en de lenovo y50 maar ik ben er niet zeker van of dit wel de beste keuzes zijn.
Ook vroeg ik mij af zou ik beter voor een i7 core kunnen gaan en een wat mindere videokaart of een i5 core en een wat betere videokaart?
Alvast bedankt.
Ps: foutje in de titel.
Gamen/school (als in word thuis gebruiken niet meenemen naar school).
Wat is je budget?
Onder de 1000 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Waarschijnlijk niet
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Het merk maakt me niets uit zolang het maar een betrouwbaar merk is.
Het liefst een nieuwe laptop behalve als er een echt betrouwbare 2ehands site is (heb het niet echt op marktplaats). 15,6 inch
Ik heb zelf al flink wat rond gekeken en erg mooie laptops gezien (meerdere uit de asus rog serie) maar deze laptops zijn in europa flink boven de 1000 euro (als ze uberhaupt te verkrijgen zijn in europa) en sites als amazon verschepen niet buiten amerika.
Ik twijfel momenteel tussen meerdere msi laptops en de lenovo y50 maar ik ben er niet zeker van of dit wel de beste keuzes zijn.
Ook vroeg ik mij af zou ik beter voor een i7 core kunnen gaan en een wat mindere videokaart of een i5 core en een wat betere videokaart?
Alvast bedankt.
Ps: foutje in de titel.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2015 17:33 ]