Gelieve niet te snel een topic te sluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 411 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gent32m
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-06 15:27
Hoi,

Ik opende daarnet dit topic:
Panasonic Lumix DMC-FT6

Nog geen 5 minuten later, zat er al een slotje op.
Ik heb gevraagd aan Universal Creations of hij dit topic terug kan openen.

De reactie die ik gisteren gegeven had (in een ander topic) heb ik ondertussen verwijderd.
Ik besefte zelf iets te laat, dat het daar dubbel stond.

Ipv onmiddellijk te sanctioneren en mijn topic te sluiten.
Kan men je hier ook op aanspreken. Zodat je tenminste je topic in leven kan houden.

Ik moet zeggen. Voor de 'sfeer' op tweakers vind ik dergelijke 'snel sluiten' acties van moderators niet zo goed te verantwoorden. Daar mag iets meer overleg tussen zitten. Bijvoorbeeld door eerst een PM bericht naar de poster te sturen, zodat die zijn acties op tweakers kan aanpassen. Nu is het nogal vrij eenrichtingsverkeer (en oordeel). Wat niet zo leuk is voor een poster. Plaats je ook eens in die zijn "schoenen".

Graag overleg hierover.

Met de beste groeten,
Gent32m

[ Voor 11% gewijzigd door Gent32m op 16-06-2015 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:22

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Als we elke mod-actie vooraf moeten gaan bespreken met de gebruiker, dan hebben we daar een dagtaak aan en dat schiet natuurlijk niet op. Dat jij zelf je reactie verwijdert, nadat een mod je topic sluit dat dubbelop was, kan je natuurlijk moeilijk de moderator kwalijk nemen.

Als je hier overleg over wilt, dan kan je het beste even direct contact opnemen met de moderator in kwestie, door hem een DM te sturen (of desnoods te mailen).

Hier in V&A Feedback staat het in elk geval compleet verkeerd, dus dit topic gaat ook op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.