Hoi,
Ik opende daarnet dit topic:
Panasonic Lumix DMC-FT6
Nog geen 5 minuten later, zat er al een slotje op.
Ik heb gevraagd aan Universal Creations of hij dit topic terug kan openen.
De reactie die ik gisteren gegeven had (in een ander topic) heb ik ondertussen verwijderd.
Ik besefte zelf iets te laat, dat het daar dubbel stond.
Ipv onmiddellijk te sanctioneren en mijn topic te sluiten.
Kan men je hier ook op aanspreken. Zodat je tenminste je topic in leven kan houden.
Ik moet zeggen. Voor de 'sfeer' op tweakers vind ik dergelijke 'snel sluiten' acties van moderators niet zo goed te verantwoorden. Daar mag iets meer overleg tussen zitten. Bijvoorbeeld door eerst een PM bericht naar de poster te sturen, zodat die zijn acties op tweakers kan aanpassen. Nu is het nogal vrij eenrichtingsverkeer (en oordeel). Wat niet zo leuk is voor een poster. Plaats je ook eens in die zijn "schoenen".
Graag overleg hierover.
Met de beste groeten,
Gent32m
Ik opende daarnet dit topic:
Panasonic Lumix DMC-FT6
Nog geen 5 minuten later, zat er al een slotje op.
Ik heb gevraagd aan Universal Creations of hij dit topic terug kan openen.
De reactie die ik gisteren gegeven had (in een ander topic) heb ik ondertussen verwijderd.
Ik besefte zelf iets te laat, dat het daar dubbel stond.
Ipv onmiddellijk te sanctioneren en mijn topic te sluiten.
Kan men je hier ook op aanspreken. Zodat je tenminste je topic in leven kan houden.
Ik moet zeggen. Voor de 'sfeer' op tweakers vind ik dergelijke 'snel sluiten' acties van moderators niet zo goed te verantwoorden. Daar mag iets meer overleg tussen zitten. Bijvoorbeeld door eerst een PM bericht naar de poster te sturen, zodat die zijn acties op tweakers kan aanpassen. Nu is het nogal vrij eenrichtingsverkeer (en oordeel). Wat niet zo leuk is voor een poster. Plaats je ook eens in die zijn "schoenen".
Graag overleg hierover.
Met de beste groeten,
Gent32m
[ Voor 11% gewijzigd door Gent32m op 16-06-2015 16:07 ]