Heren/Dames admin,
gebruiker SoeradjRKO is niet echt heel erg vriendelijk bezig, er zijn meerdere users die last van hem hebben, bovendien schijnt hij zeer aggressief te reageren als je een beetje tegengas geeft.
Stuurt mij via dm een reactie op een advertentie, de inhoud van zijn reactie was als volgt `1200`.
Verder niks, ik heb vervolgens slechte review gegeven met als inhoud:
Stuurt via dm alleen het volgende "1200".
Via deze weg m'n reactie; Zoekt u maar lekker verder op MP.
Nadat ik zag dat hij een slechte review terug heeft gedaan, welke nergens op slaat, heb ik de review aangevuld:
Aanvulling
En dan ook het lef om op mijn profiel te reageren.
Ga eens bij jezelf ten rade.
gallery: SoeradjRKO
Graag zou ik zijn review -en anderen die van hem een hebben ontvangen wss ook- verwijderd zien worden van mijn account, alsmede een waarschuwing of ban zijn kant op.
Op zijn profiel kan je zien wie hij nog meer heeft lastig gevallen op dezelfde wijze.
mvg, bvd
Maurice
gebruiker SoeradjRKO is niet echt heel erg vriendelijk bezig, er zijn meerdere users die last van hem hebben, bovendien schijnt hij zeer aggressief te reageren als je een beetje tegengas geeft.
Stuurt mij via dm een reactie op een advertentie, de inhoud van zijn reactie was als volgt `1200`.
Verder niks, ik heb vervolgens slechte review gegeven met als inhoud:
Stuurt via dm alleen het volgende "1200".
Via deze weg m'n reactie; Zoekt u maar lekker verder op MP.
Nadat ik zag dat hij een slechte review terug heeft gedaan, welke nergens op slaat, heb ik de review aangevuld:
Aanvulling
En dan ook het lef om op mijn profiel te reageren.
Ga eens bij jezelf ten rade.
gallery: SoeradjRKO
Graag zou ik zijn review -en anderen die van hem een hebben ontvangen wss ook- verwijderd zien worden van mijn account, alsmede een waarschuwing of ban zijn kant op.
Op zijn profiel kan je zien wie hij nog meer heeft lastig gevallen op dezelfde wijze.
mvg, bvd
Maurice
[ Voor 30% gewijzigd door Morress op 16-06-2015 13:47 . Reden: Aanvulling na aanraden admin, thx ]