Windows 8.1 bing ISO

Pagina: 1
Acties:
  • 332 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukoo
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 02-11-2022
Beste forumleden. Ik maak deze topic aan naar aanleiding van het gesloten topic: Windows 8.1 met Bing (Core Connected) ISO

Ik snap niet waarom moderators ervoor kiezen om deze topic te sluiten. Ik heb het idee dat meer mensen het dupe zijn van de manier waarop windows omgaat met zijn serials.

Velen net als mij hebben een originele windows key welke wij willen gebruiken tijdens een herinstallatie van onze systeem. Dit wordt onmogelijk gemaakt aangezien de media creation tool van windows niet als optie heeft om een windows 8.1 bing variant te creeeren. Hierdoor werken onze key's niet op de overige .ISO bestanden.

Dus hierbij mijn verzoek aan de moderators om deze topic open te laten zodat mensen die net als mij de dupe zijn hulp kunnen vragen aan andere leden met het delen van de 'legale' .ISO bestanden om onze officiele windows licentie in gebruik te nemen.

Tot slot. Ik ben dus opzoek naar een .iso bestand met windows 8.1 met bing 32 bit NL versie. Indien iemand mij hiermee kan helpen hoor ik het graag.

Mvg,

Mukoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:40

TheVMaster

Moderator WOS
Als je vind dat je de dupe bent van de manier hoe Microsoft met zijn Windows Product Keys omgaat, tja....misschien contact met Microsoft opnemen?

Volgens mij hebben we het overigens over Windows 8.1, die hoef je niet opnieuw vanaf een ISO te installeren. Je kunt gewoon een Refresh doen vanuit het Settings scherm.

Het verzoeken om een 'legale' ISO te delen is helaas niet toegestaan, dus dit topic gaat helaas weer op slot.

Dit topic is gesloten.