BASIC Casio programma

Pagina: 1
Acties:
  • 312 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelvalhil
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-01-2021
Beste mensen, ik heb hier een heel eenvoudig programmaatje die Steen, papier, schaar simuleert. Alleen werkt hij niet, ik dacht dat de '2Ran#' vervangen moet worden door RanInt( maar dat is het dus ook niet. Is er hier iemand die er even naar wilt kijken? Bij voorbaat dank :)

Lbl 0
"Paper=1, Scissors=2, Rock=3"?->A
Fix 0
2Ran# +1->B
If A/B=1/2
Then "LOSE"
Else If A/B=1/3
Then "WIN"
Else If A/B=2
Then "WIN"
Else If A/B=2/3
Then "LOSE"
Else If A/B=3
Then "LOSE"
Else If A/B=3/2
Then "WIN"
Else If A=B
Then "TIE"
IfEnd
IfEnd
IfEnd
IfEnd
IfEnd
IfEnd
IfEnd
Goto 0

ps: heb het geprogrammeerd op een CASIO fx-9860GII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Sorry, maar dit is toch écht een scriptrequest / Kan iemand even...? en die vlieger gaat hier dus niet op :) Zoals je in onze Quickstart kunt lezen verwachten we hier wel eigen inzet terug te zien in een topicstart en los van wat code (die je overigens in code tags zou moeten plaatsen) zie ik niet wat je zelf al gepoogd hebt om je probleem op te lossen (op een losse flodder (RanInt) na), noch wat je gezocht/gevonden etc. zou hebben. Al met al genoeg reden om dit topic op slot te zetten en je vriendelijk te verzoeken een nieuw topic te openen (mocht dat nog nodig zijn) waarbij je voorgenoemde quickstart hanteert :)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.