Had al eerder een thread aangemaakt, helaas is die gelocked omdat ik een stom foutje heb gemaakt.
[OP] Wassup, ik ben op het moment aan het sparen voor een nieuwe PC, grootste reden omdat mijn AMD Radeon HD7770 just died.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen en tekenen met gebruik van Photoshop CC.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt rond de 800 euro, het liefst eronder. Het systeem, uitgerekend zonder verzendkosten zal ongeveer 717 euro kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Yes, ik neem mijn Intel Core i7-3770 CPU @ 3.40 Ghz mee en mij harddrive van 2 TB, helaas weet ik niet hoe ik het merk etc. er van kan vinden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Betreffend de powersupply ben ik nog aan het zoeken met dank aan wat advies.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb vrij weinig verstand als het gaat over merken van componenten, compleet nieuw betreffend het bouwen en uitzoeken van pc componenten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Vrij weinig, de case geeft al genoeg geluidsdemping.
Ga je overklokken?
Nee.
[OP] Wassup, ik ben op het moment aan het sparen voor een nieuwe PC, grootste reden omdat mijn AMD Radeon HD7770 just died.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen en tekenen met gebruik van Photoshop CC.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt rond de 800 euro, het liefst eronder. Het systeem, uitgerekend zonder verzendkosten zal ongeveer 717 euro kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Yes, ik neem mijn Intel Core i7-3770 CPU @ 3.40 Ghz mee en mij harddrive van 2 TB, helaas weet ik niet hoe ik het merk etc. er van kan vinden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | MSI B75MA-P45 | € 59,95 | € 59,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 371,95 | € 371,95 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 88,02 | € 88,02 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 25,95 | € 25,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX318C10FBK2/8 | € 56,- | € 56,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 120GB | € 66,95 | € 66,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 668,82 | |
Betreffend de powersupply ben ik nog aan het zoeken met dank aan wat advies.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb vrij weinig verstand als het gaat over merken van componenten, compleet nieuw betreffend het bouwen en uitzoeken van pc componenten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Vrij weinig, de case geeft al genoeg geluidsdemping.
Ga je overklokken?
Nee.