Zoals de titel beschrijft zoek ik een smartphone van rond de 250 euro (met uitloop tot hooguit 300 mits goede reden). Daarbinnen gewoon het best haalbare.
Mijn huidige Xiami mi is na een jaar gewoon een miskoop gebleken. Softwarematig is er altijd wel iets dat niet lekker loopt, welke mod er ook op draaide. Zodoende zoek ik weer gewoon bij de bekende merken.
Tot nu toe heb ik de volgende toestellen gevonden:
- LG G4c
- LG G3s
- Samsung Galaxy s5 mini
- Sony Xperia M4 Aqua
Ik merk echter dat ik door de bomen aan opties het bos niet meer zie. Aangezien hier veel ervaring op het forum zit, hoopte ik hier goed advies te krijgen
Mijn voornaamste activiteiten zijn bellen en whatsappen. Games speel ik eigenlijk niet, behalve mahjong
Verder is het belangrijk dat de kwaliteit van het geluid goed is, liefst zo dicht mogelijk tegen de kwaliteit van mijn ipod aan. Verder lijkt een toestel met 4G mij gezien de toekomst handig.
Een laatste ding dat ik belangrijk vind is dat ik uitgebreid kan instellen welk programma wel en welk programma geen gebruik mag maken van mobiel internet en hoeveel mb dan eventueel.
Ik hoop dat mijn vraag duidelijk genoeg is.
Mijn huidige Xiami mi is na een jaar gewoon een miskoop gebleken. Softwarematig is er altijd wel iets dat niet lekker loopt, welke mod er ook op draaide. Zodoende zoek ik weer gewoon bij de bekende merken.
Tot nu toe heb ik de volgende toestellen gevonden:
- LG G4c
- LG G3s
- Samsung Galaxy s5 mini
- Sony Xperia M4 Aqua
Ik merk echter dat ik door de bomen aan opties het bos niet meer zie. Aangezien hier veel ervaring op het forum zit, hoopte ik hier goed advies te krijgen
Mijn voornaamste activiteiten zijn bellen en whatsappen. Games speel ik eigenlijk niet, behalve mahjong
Een laatste ding dat ik belangrijk vind is dat ik uitgebreid kan instellen welk programma wel en welk programma geen gebruik mag maken van mobiel internet en hoeveel mb dan eventueel.
Ik hoop dat mijn vraag duidelijk genoeg is.
Rebuilding knowledge database