Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Kronowitz
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-07-2021
Ik zoek een?
Vervanging voor mijn kapotgevallen iNew V3 die boven verwachting prima gefunctioneerd heeft de afgelopen 1,5 jaar. Was begonnen als experiment (ontvang je een telefoon uit China uberhaupt? Doet ie het fatsoenlijk?) maar is gebleken een prima toestel te zijn.
Wat me minder beviel was de wat instabiele software soms en lastig om upgrades / telefoon specifieke informatie te vinden, dus nu liever een 'gerenommeerd' merk, maar mag zeker Chinees zijn!

Wat is je budget?
Liefs < €200

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Geen games iig, maar met name goed kunnen bellen (klinkt logisch, maar goed spraakgeluid en ontvangst zijn een must), een goede camera en accu hebben, ruim voldoende opslagcapaciteit (>16GB of een SD), goede GPS. 4G gebruik ik nu niet dus minder belangrijk.

Wat heb je zelf al gevonden?
Kwam al snel bij Xiaomi Redmi 2 Pro uit, maar vind die er zo 'gewoontjes' uitzien (vierkant blok van plastic). Vind design ook wel belangrijk, bij de iNew vond ik dit wel in orde en vrijwel iedereen was erg onder de indruk (als in "wow wat voor telefoon is dat??"). Bijvoorbeeld de Mi4 oogt m.i. veel strakker met glas en metaal.
Vind de telefoons van Oppo heel mooi (https://oppostyle.com/) maar erg overpriced

Welke vragen heb je hier nog over?
Iemand een alternatief voor de Redmi 2 in dit geval, of kom je dan uit bij de Mi4?.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:35
Lumia 640? Welliswaar Windows, maar past binnen je plaatje geschetst, en meer bijzonder dan alle Androids die iedereen al heeft.

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:20
Mlais M7, persoonlijk vind ik het design mooi. Heb nu zelf de popaire Mlais M52 en ben uitermate tevreden. Gister weer een software update gehad en is rete stabiel.

• Kronowitz
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-07-2021
Thanx!

Windows ben ik niet zo kapot van, wellicht ten onrechte...zal t nogmaals in overweging nemen..
Mlais nooit van gehoord (maar goed van inew initieel ook niet en die was uiteindelijk prima) dus verdiep me er wel ff in!
Heb overigens m'n budget wel iets opgeschroefd, telefoon is toch best essentieel apparaat in het dagelijks leven en wil gewoon knappe foto's maken dus als ik voor een goede camera tegen de €300 zit is dat prima...Altijd nog beter dan de €700 van de iPhone 6 van m'n vrouw! :)

Altijd open voor nieuwe suggesties!

Verwijderd

Als stabiliteit, snelheid en bang4bucks van primair belang zijn zou ik toch ook kijken naar
  • De Lumia 930
  • De BlackBerry Z30
Beiden zijn ook uitgerust met 4 microfoons voor noise cancellation trouwens.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2015 10:57 ]

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Ik zou eens kijken nasr de zte z9 mini: www.kimovil.com/en/where-to-buy-zte-nubia-z9-mini

Ook de meizu mx4 is een heel mooi toestel.
Pagina: 1