Waar denk ik ook een pijnpunt zit voor het aankoopadvies is dat men er als nieuwe user voor op het forum terecht moet. En dat kan voor nieuwe users door zijn grootte en vele subfora best intimiderend zijn
Maar toch, T.net adverteert er zelfs mee dat mensen T.net moeten checken voor ze bijvoorbeeld een smartphone kopen. Dus men wil er gericht iets mee. Dan vraag ik me af: waarom komt dat op de FP niet naar voren

Waarom wel een prominente link bovenaan naar PW en V&A, maar niet voor aankoopadvies
Ik denk dat daar een lacune zit en ook de oorzaak van de vele AA topics in de normale subfora. Het is simpelweg een kwestie van bewegwijzering imho
Voorzie hier ook een oplossing voor trouwens. Een soort van placeholder forumgroep die alle AA subfora links bundelt, maar feitelijk alleen maar doorlinkt naar het juiste subforum in de HG. En dan vanaf de FP naast de V&A button een knop voor aankoopadvies die naar dat AA forum wijst. Ik denk dat je dat heel veel mensen ineens goed naar de juiste plek kunt leiden, terwijl vanuit de back de juiste moderators op hun eigen specialiteit kunnen blijven modden
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)