Allround goede pc/game pc/ pc voor muziek productie.

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views

• oknor
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 30-11-2024
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?

Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?

Hallo,

Met de pc die ik koop wil ik spellen op ultra hd kunnen spelen (vooral mmo's en platform). Ook muziek productie ben ik erg actief in. Ook download ik een shit load.

Toch stel ik de uiterste prijs op een 1000 euro zonder verzenden en zonder in elkaar zetten.

Ik heb 2 hd beeldschermbenen een gaming muis en toetsen die voldoen. Ook maak ik gebruik van een MPC Renaissance en een line 6 KB37. En misschien een voeding van min 500 watt (weet niet of dit voldoed). ook heb ik nog een paar harde schijven van 1TB 7200 rpm 32 chace.

Ik heb een snelle processor nodig, en een goede videokaart. Ook wil ik veel usb's hebben minimaal 4 3.0 usb's preferabel 6.

Wat ik niet wil is AMD. Voor de rest niet echt een voorkeur.

Ik wil een pc die snel opstart snel dingen kan laden/ installeren en lezen en niet te veel geluid maakt. dus Ik wil een pc die goed is zonder dat ik hoef te overklokken.

Dit is wat ik dus ver heb. Ik ben geen computer genie of zo en zou graag wat feedback willen of dit gaat werken.

Ik weet dat ik 2 moederboarden heb maar de eene is heel duur en de ander is niet echt wat ik zoek maar heeft wel dubbel bios.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-4790 Boxed€ 314,-€ 314,-
1Gigabyte G1.Sniper B6€ 83,95€ 83,95
1MSI Z97 GAMING 5€ 144,95€ 144,95
1EVGA GeForce GTX 970 4GB Superclocked ACX 2.0€ 357,52€ 357,52
1WD Se, 1TB€ 82,50€ 82,50
1Cooler Master K380€ 37,95€ 37,95
1be quiet! Silent Wings 2 120mm, 120mm€ 20,01€ 20,01
1Kingston HyperX Beast HX324C11T3K2/16€ 130,12€ 130,12
1Crucial BX100 250GB€ 84,95€ 84,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.255,95

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-12 19:49

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Wat zijn de namen van HDD's en voeding?

Ga je overklokken?

Review QNAP TS-230 NAS

• oknor
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 30-11-2024
weet ik niet,

en nee

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:05

Tribits

Onkruid vergaat niet

Om te kunnen zeggen of de oude voeding voldoet is het nodig om te weten wat het exacte type is. Er zijn helaas te veel voedingen die het opgegeven vermogen niet kunnen leveren of in ieder geval niet op de 12V. Dat Gigabyte Sniper B6 moederbord is op zich ook al van prima kwaliteit. Als je opties als overklokken en SLI niet gebruikt heb je verder weinig aan een duurder moederbord.

Verder weet ik niet of de applicaties die je gebruikt om muziek te maken baat hebben bij hyperthreading, dat is namelijk het belangrijkste verschil tussen een i5 en een i7. Als dat niet (voldoende) het geval is kan je aardig besparen door een i5 te kiezen. Eventueel kan de pricewatch: Intel Xeon E3-1231 V3 Boxed nog een voordelig alternatief zijn, wel hyperthreading, geen iGPU maar die heb je toch niet nodig met een losse videokaart.

Heb je overigens een bepaalde reden om voor die WD Se te kiezen? Voor zover ik weet zijn dat schijven die specifiek voor datacenter toepassingen zijn.

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:04

br00ky

Moderator Harde Waren

Dit topic is gesloten.