Sinds november 2014 bij Fiber.
Kwam van andere glasvezelprovider (solcon.nl) en het overzetten van TV en Internet was binnen een dag geregeld. 's morgens nog bij Solcon, 's middags bij thuiskomst bij Fiber.
Alleen het porteren van het telefoonnummer heeft ca. 3 dagen geduurd.
Technisch gezien werkt het allemaal perfect, maar aantal zaken is wel iets om rekening mee te houden:
- er wordt geen (wifi)router meegeleverd
- administratie voeren is niet hun sterkste punt, gehele papierwerk is nog al rommelig. Ik heb bijvoorbeeld een actie tarief, 12 maanden €39,95 (3-in-1 100mbps), hierna 12 maanden normale tarief (totaal 2 jaar contract dus). Op de officiële papieren overeenkomst staat echter "24 maanden 3-in-1 €39,95", dus dat wordt aan het eind van het jaar waarschijnlijk weer veel mailen
- sinds kort is Analoog/DVB-c geschrapt (voor nieuwe klanten)
Verder heb ik nog een geschil met Fiber over de "gratis" vliegtickets waar ze heel lang mee geadverteerd hebben. Trap hier niet in.
Ik heb deze tickets, heel naïef, aan m'n ouders gedaan (beide zo rond de 70 jaar).
resultaat nadat zij hadden geboekt: "gratis" tickets die uiteindelijk totaal €140,00 hebben gekost, terwijl dezelfde vlucht bij Ryanair te boeken bleek voor totaal €110,00.
Fiber wil hier inhoudelijk niet op reageren, en wijst vrolijk alle verantwoordelijkheid van de hand, en schuift je door naar hun Spaanstalige "gratis ticket leverancier"
http://vuelo2.grupoincentivoregalo.com