Beste Tweakers,
Ik ben opzoek naar een opvolger van mijn trouwe golfje die ik wil gaan vervangen wegens hoge opkomende reparatiekosten. Nadat ik 4 maanden geleden dit topic had geopend, heb ik nu mijn centjes bij elkaar geteld en weet ik precies wat mijn budget is. Ik ben misschien ook wat soepeler geworden qua eisen vergeleken met vier maanden geleden.
Mijn eisen zijn:
• Mercedes C180 W202
Een van mijn favoriete auto's door zijn comfort en hoekige design.
• Volkswagen Bora 1.6/2.0
Simpele, brave auto die meestal veel opties hebben
• Alfa Romeo 147
Vind ik persoonlijk een super mooie auto, maar ik ben niet zeker van de betrouwbaarheid van Alfa. Hoor veel verschillende verhalen.
• Mazda 3
Vind ik ook een hele mooie auto, maar iets te prijzig.
No go modellen:
• VW Golf 4
• Audi A4
• BMW E46
Dankjewel!
Ik ben opzoek naar een opvolger van mijn trouwe golfje die ik wil gaan vervangen wegens hoge opkomende reparatiekosten. Nadat ik 4 maanden geleden dit topic had geopend, heb ik nu mijn centjes bij elkaar geteld en weet ik precies wat mijn budget is. Ik ben misschien ook wat soepeler geworden qua eisen vergeleken met vier maanden geleden.
Mijn eisen zijn:
- 2000-3500 euro
- Minimaal 90PK (ligt natuurlijk aan het gewicht)
- Verzekering + Belasting maximaal 125 euro per maand (19 jaar oud & 1 schadevrije jaar)
- Geen stationwagens, cabrio's, MPV's
- Het oog wilt ook wat
- Relatief betrouwbaar en niet hoog onderhoudskosten
- Benzine
- Verbruik minimaal 1 op 11/12
• Mercedes C180 W202
Een van mijn favoriete auto's door zijn comfort en hoekige design.
• Volkswagen Bora 1.6/2.0
Simpele, brave auto die meestal veel opties hebben
• Alfa Romeo 147
Vind ik persoonlijk een super mooie auto, maar ik ben niet zeker van de betrouwbaarheid van Alfa. Hoor veel verschillende verhalen.
• Mazda 3
Vind ik ook een hele mooie auto, maar iets te prijzig.
No go modellen:
• VW Golf 4
• Audi A4
• BMW E46
Dankjewel!
Im notorious