Toetsenbord voor programmeur

Pagina: 1
Acties:

• tdevisser
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 07-02 10:28
Ik zoek een toetsenbord eventueel met muis
ik zoek een toetsenbord voor mijn werk. Ik werk als sap programmeur en hoewel we op de flex plekken wel losse toetsenborden hebben wil ik toch liever een eigen toetsenbord gaan gebruiken. Dit omdat de beschikbare toetsenborden van lage kwaliteit zijn en wisselen per plek. Ik heb momenteel nog geen pols klachten en wil dit graag zo houden. Een goede ondersteuning voor mijn polsen zou dus fijn zijn. Verder weinig specifieke eisen behalve dat het handig zou zijn als draadloos zou kunnen en helemaal als het dan gecombineerd kan worden met een goede muis. Budget ligt zo rond de 100 euro. Ik heb verder vrij grote handen en vingers en een vrij slechte fijne motoriek dus de toetsen moeten niet al te gevoelig zijn.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nee.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
zoals beschreven betreft het intensief zakelijk gebruik waarbij de uitstraling niet zoveel uitmaakt. Bij draadloos zou het wel lastig worden om op te laden dus dan is het problematisch als de batterij duur laag is.

Elke tip is zeker welkom en goede ervaringen met een merk of model zeker. Alvast bedankt.

• ennekke
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:25
Ik heb eenzelfde situatie, flexplekken, eigen laptop, steun voor de laptop maar een minder kwalitatief toetsenbord.

Dankzij dit topic http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492723 heb ik voor mezelf twee toetsenbord gekocht. Voor de bureau thuis en flexplek.
Lees dat topic maar eens door en een wereld zal voor je opengaan.

Ducky Shiney 3 - red en Fibelco TKL - Brown.

Succes met je zoektocht.