Ik ben totaal nieuw in het bouwen van Game PC's, daarom wilde ik wat hulp vragen van de mede-tweakers.
Ik heb wat rond gekeken op tweakers om te kijken welke onderdelen ik in mijn Game PC wil hebben.
Ik ben op de volgende 2 onderdelen gekomen:
- AMD FX-9590 Black Edition:
pricewatch: AMD FX-9590 Black Edition
- EVGA GeForce GTX 960 4GB FTW ACX 2.0+
pricewatch: EVGA GeForce GTX 960 4GB FTW ACX 2.0+
Ik wil graag ultra kunnen spelen op GTA V, zou ik dit kunnen met deze 2 onderdelen?
(energie verbruik, warmte, enz zijn geen factoren)
Wie kan mij helpen met advies geven en vertellen wat ik aan andere onderdelen nog nodig heb om deze PC compleet te laten werken. En of de bovenstaande onderdelen voldoen aan het leveren van goede prestaties (ultra) op GTA V.
(Het is de bedoeling om zo goedkoop mogelijk ultra op GTA V te kunnen spelen)
Alvast bedankt!
Ik heb wat rond gekeken op tweakers om te kijken welke onderdelen ik in mijn Game PC wil hebben.
Ik ben op de volgende 2 onderdelen gekomen:
- AMD FX-9590 Black Edition:
pricewatch: AMD FX-9590 Black Edition
- EVGA GeForce GTX 960 4GB FTW ACX 2.0+
pricewatch: EVGA GeForce GTX 960 4GB FTW ACX 2.0+
Ik wil graag ultra kunnen spelen op GTA V, zou ik dit kunnen met deze 2 onderdelen?
(energie verbruik, warmte, enz zijn geen factoren)
Wie kan mij helpen met advies geven en vertellen wat ik aan andere onderdelen nog nodig heb om deze PC compleet te laten werken. En of de bovenstaande onderdelen voldoen aan het leveren van goede prestaties (ultra) op GTA V.
(Het is de bedoeling om zo goedkoop mogelijk ultra op GTA V te kunnen spelen)
Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door Rowan073 op 08-06-2015 14:11 ]
weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.