Wie kan mij helpen?

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views

• Rowan073
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 06-10 20:26
Ik ben totaal nieuw in het bouwen van Game PC's, daarom wilde ik wat hulp vragen van de mede-tweakers.

Ik heb wat rond gekeken op tweakers om te kijken welke onderdelen ik in mijn Game PC wil hebben.

Ik ben op de volgende 2 onderdelen gekomen:

- AMD FX-9590 Black Edition:
pricewatch: AMD FX-9590 Black Edition

- EVGA GeForce GTX 960 4GB FTW ACX 2.0+
pricewatch: EVGA GeForce GTX 960 4GB FTW ACX 2.0+

Ik wil graag ultra kunnen spelen op GTA V, zou ik dit kunnen met deze 2 onderdelen?

(energie verbruik, warmte, enz zijn geen factoren)

Wie kan mij helpen met advies geven en vertellen wat ik aan andere onderdelen nog nodig heb om deze PC compleet te laten werken. En of de bovenstaande onderdelen voldoen aan het leveren van goede prestaties (ultra) op GTA V.

(Het is de bedoeling om zo goedkoop mogelijk ultra op GTA V te kunnen spelen)
Alvast bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door Rowan073 op 08-06-2015 14:11 ]

• MarcRvB
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-07 20:04

MarcRvB

A.k.a. Koning Malloot

En wat zijn je andere onderdelen die je in gedachten hebt?

zet je onderdelen graag in een lijstje (<- is verplicht! zie: DAA beleid). Dan kan je zien hoe duur ze zijn en is het een stuk overzichtelijker Win win dus zoals Br00ky het zou zeggen. Weet je niet hoe dat moet? Klik op mij voor how to make lijstje :)

Fotoalbum van ETS2 en C:S: https://secure.tweakers.net/gallery/485171/fotoalbum

• Quilt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Welke resolutie heeft je scherm?
Ultra op 4K en Ultra op 1366x768 zijn nogal verschillend...

Ik heb het gevoel dat de goedkoopste manier wellicht een Pentium Anniversary Edition gaat zijn, dit terzijde.

[ Voor 17% gewijzigd door Quilt op 08-06-2015 14:18 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:04

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Ook verwachten we een complete build, niet twee losse onderdelen.
Om inspiratie op te doen kun je de verschillende topics in dit subforum doorzoeken en de recente Best buy guide van november, januari en maart.

Tevens vind je veel waardevolle informatie in [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen. Met de Handleiding Pricewatch dien je vervolgens een mooi lijstje maken of naar je eigen profiel importeren en zelf gebruiken (dus géén copy-paste lijsten van andere sites bijv.). Met die informatie kan vervolgens gericht advies gegeven worden om het helemaal aan jouw wensen aan te passen.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Succes!

Dit topic is gesloten.