Whoehaaaaaah
Als je de Lite versie heb kan je vast ook wel via dat proggie je registreren.. 
Of bedoelde je dat niet ??
Of bedoelde je dat niet ??
ten eerste :
GEEN WAREZ REQUESTS
ten tweede :
GEEN HOOFDLETTERS IN DE TOPICNAME!!
ten derde :
GA DE FAQ LEZEN
GEEN WAREZ REQUESTS
ten tweede :
GEEN HOOFDLETTERS IN DE TOPICNAME!!
ten derde :
GA DE FAQ LEZEN
Waarom zijn het altijd deze vragen waar ik het antwoord op weet 
Van zijn homepage:
Van zijn homepage:
Je zou toch zeggen dat 'ie weet wat 'ie vraagtI think trust should be a part of the trading. Bad traders and deleters will be posted
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Op zondag 17 juni 2001 21:51 schreef eppo1313 het volgende:
hierzo
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Misschien is zijn vraag wel waar hij de complete versie kan halen (kopen)
Begin dan niet gelijk met ze allen te flooden met warez etc... Durf te wedden dat jullie ook illegale shit hebben enzo.
Begin dan niet gelijk met ze allen te flooden met warez etc... Durf te wedden dat jullie ook illegale shit hebben enzo.
topic staat verkeerd
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
jhead22 je hebt helemaal gelijk, we hebben idd niet gevraagd of hij bedoelde waar hij het programmaatje kon kopen. ECHTER zoiets vind je meestal terug in het nagscreen of bij help en anders wel op de homepage van de producent. (en dat is zo voor de hand liggend dat 'ie dus gewoon om de illigaal te downloaden versie vraagt)
Ten tweede ik denk dat niemand hem kwalijk neemt dat hij illigale software wil maar wel dat hij dat juist hier post. (ook dat had hij beter moeten weten)
Ten tweede ik denk dat niemand hem kwalijk neemt dat hij illigale software wil maar wel dat hij dat juist hier post. (ook dat had hij beter moeten weten)
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
* Gizz heeft een hekel aan CAPS only topicnames
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
ik heb echt nooit zo'n stelletje kinderen meegemaakt. zo moeilijk is het toch niet om serieus een antwoord te geven?!?
www.ikwileennormaalantwoordaub.nl
www.ikwileennormaalantwoordaub.nl
Whoehaaaaaah
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()