Dat is geen garantie he.SidewalkSuper schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:11:
Was al 2-3weken bekend dat het cross platform zou zijn.
Bron? Dat zijn hele goede prijzen, beter dan SpotifyRivanov schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:10:
Starting on June 30, music fans around the world are invited to a 3-month free membership, after which a $9.99/month subscription fee will apply. There will also be a family plan providing service for up to six family members available for just $14.99/month.
Dat family plan is dan wel erg goedkoopRivanov schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:10:
Starting on June 30, music fans around the world are invited to a 3-month free membership, after which a $9.99/month subscription fee will apply. There will also be a family plan providing service for up to six family members available for just $14.99/month.
zzzzzz nu weten we het wel van de muziek app
39
Family plan is aantrekkelijk, maar gaat nevernooit op Android werken.alwaysleft schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:12:
Bron? Dat zijn hele goede prijzen, beter dan Spotify![]()
Sowieso betere ui dan spotify. En native music app.
Zelfde prijs dus overstappen eind juni
Haters everywhere but I don’t really care
Spotify is precies even duur..alwaysleft schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:12:
[...]
Bron? Dat zijn hele goede prijzen, beter dan Spotify![]()
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
>first time anyone's heard it
600+ likes
600+ likes
Hoop dat het wel net zo stabiel wordt.matthijst schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:13:
Sowieso betere ui dan spotify. En native music app.
heb spotify gratis bij me kpn abbonement, zie geen reden om over te stappen.
Maar geldt dit nou gewoon voor de hele iTunes database. Dus alles wat er al in staat. Insane...
Bij de FreeRecordShop zeker...Dancing_Animal schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:13:
Koop gewoon cd's.

Als Apple Music naar Sonos komt stap ik over van Spotify.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Volgens mij gaat ie alle muziek uit de database laten horen..
Dat gaat nooit gebeuren hahaRivanov schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:14:
Als Apple Music naar Sonos komt stap ik over van Spotify.
lol, hahahaDennusB schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:15:
Volgens mij gaat ie alle muziek uit de database laten horen..
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Haha, lekker blijven *snip* op dat er een paar voorbeeldjes langskomen in een keynote
[ Voor 10% gewijzigd door Whieee op 08-06-2015 21:34 . Reden: taalgebruik faal ]
Zou Apple music ook offline kunnen? Anders heb ik er alsnog niet veel aan
Oké die search is wel ziek. Al die metadata is fantastisch!
Indrukwekkende voorbeelden ook nog moet ik zeggen icm Siri.
Komt naar android.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik vind Spotify prima. Werkt overal en de library is prima.
Zie zo nog geen reden om naar Apple Music over te stappen, tenzij die library groter is of geluidskwaliteit beter. Enige pluspuntje is integratie met Apple spul (met Siri is wel cool), maar Sonos integratie is voor mij ook een eis.
Zie zo nog geen reden om naar Apple Music over te stappen, tenzij die library groter is of geluidskwaliteit beter. Enige pluspuntje is integratie met Apple spul (met Siri is wel cool), maar Sonos integratie is voor mij ook een eis.
Haha search zet gewoon rustig Imagine Dragons op terwijl hij vraagt naar Selma
Prijzen komen zo wel...
Connect is niets voor mij zo te zien. Combi van Twitter&Instagram. Doe ik nu ook niets mee. Ben niet zo van de 'here's a 10sec. Sneak preview of my upcoming video'.
Connect is niets voor mij zo te zien. Combi van Twitter&Instagram. Doe ik nu ook niets mee. Ben niet zo van de 'here's a 10sec. Sneak preview of my upcoming video'.
Staat een make available offline knop. Maar of dat dan betekent dat je moet kopen?Rubenskoo schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:15:
Zou Apple music ook offline kunnen? Anders heb ik er alsnog niet veel aan
Wilde net posten dat het allemaal ingestudeerd is met Siei. Maar lijken dus echte real time commando's te zijn!
http://www.theverge.com/2...social&utm_source=twitter
Ofwel prijs: 9,99 en 14,99 family plan
Ofwel prijs: 9,99 en 14,99 family plan
Ik heb wel Apple maar geen spotify. Als ik nu een stream-service wil hebben is het een serieuze markt. Voor Spotify zijn de overstappers niet het probleem, het zullen de instappers zijn....
Ik vraag me alleen af hoe het combineert met Music match en downloadbare muziek.
Ik vraag me alleen af hoe het combineert met Music match en downloadbare muziek.
Precies wat er al bekend was dus, familie plan is erg nice. Veel beter geprijsd dan Spotify.
Kan ik dan onbeperkt muziek aan klikken in de store of alleen via Music browsen?
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Morgen heeft Spotify ineens een een family plan
Veeeel goedkoper dan spotfiyVerwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:18:
$14,99 = 6 personen, goedkoop dus.
Dat zal ook niet lang meer duren hahaSidewalkSuper schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:18:
Precies wat er al bekend was dus, familie plan is erg nice. Veel beter geprijsd dan Spotify.
Dat heeft Spotify al, alleen significant duurder voor 5 personen max.
Dat heeft Spotify al
Spotify heeft dat al.
[ Voor 13% gewijzigd door Da Rock op 08-06-2015 21:20 ]
Oké weer een filmpje. Ik haak af.
Oh dat wist ik geen eens. Een afgeprijsd family plan danRubenskoo schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:19:
[...]
Dat heeft Spotify alKost 10 euro per maand + 5 euro per extra gebruiker
Beats staat voor mij nog steeds synoniem voor Dr. Dre = drugs en geweld.
Verwijderd
Kan sowieso toch al met iTunes?TlighT schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:20:
Als je voor die 10 euro ook je eigen muziek kunt uploaden, stap ik over.
Koopje! Ik denk dat ik dit ook maar ga doen voor mijn vriendin en mij ect...Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:19:
[...]
Klopt, we betalen hier nu 25 euro voor 4 personen.
Kan, is al gezegd. Aparte library, allesTlighT schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:20:
Als je voor die 10 euro ook je eigen muziek kunt uploaden, stap ik over.
Heel de iTunes Store library is toch sowieso groter dan die van Spotify?
Taylor Swift zit toch in iTunes?
Taylor Swift zit toch in iTunes?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wordt nu wel een beetje saai....DennusB schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:19:
Oké weer een filmpje. Ik haak af.
Spotify is volgens mij nogsteeds niet erg winstgevend, dus dan kun je aardig inschatten dat Apple veel geld bij legt om marktaandeel te krijgen.
Dancing_Animal schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:20:
Beats staat voor mij nog steeds synoniem voor Dr. Dre = drugs en geweld.
Is Nederland bij die landen voor eind juni. Hoop het.
yay, nieuwe the weeknd track.
verklaart trouwens ook van zonet, dat hij overal bij zat.
verklaart trouwens ook van zonet, dat hij overal bij zat.
[ Voor 51% gewijzigd door moeilijkenaam op 08-06-2015 21:22 ]
I Can't Feel My Face woet!
[ Voor 7% gewijzigd door SidewalkSuper op 08-06-2015 21:22 ]
Ik had gelukkig al al geen hoge verwachtingen. Ze zijn dan ook bij lange na niet overtroffen...
Niet 1 stukje hardware? Gaan ze toch echt splitsen dus...
WWDC = Software, later (in september?) de hardware.
Meestal is WWDC inderdaad voor software en van voornamelijk iOs en OSX.readytoflow schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:22:
Ik had gelukkig al al geen hoge verwachtingen. Ze zijn dan ook bij lange na niet overtroffen...
Beats betekent voor mij headphones waar alleen bas uit komt, alle andere tonen hoor je zijn er niet.
Ja, behalve op de de laatste 6 iPhones&iPads na dan...
WWDC = World Wide Developer Conference, puur voor de developers, designers etc
Dat is tegenwoordig ook niet meer zoA4553 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:24:
[...]
Beats betekent voor mij headphones waar alleen bas uit komt, alle andere tonen hoor je zijn er niet.
39
Je kan de dienst natuurlijk ook met je eigen headsetje gebruiken.A4553 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:24:
[...]
Ze zijn flink uitgelopen trouwens, al ruim 25 minuten. De developers hadden al een 10 min aan het lunchen moeten zijn, straks missen ze hun eerste sessie.
Strakke planning Apple, want zoveel hadden jullie ook niet te vertellen.
Ja dat ook, maar Google maar eens op Dr. Dre en wat voor lieverdjes van artiesten die op z'n naam heeft staan. Brrr...A4553 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:24:
[...]
Weinig verstand van audio?A4553 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:24:
[...]
Moeten ze alles overtreffen? Ik ben dik tevreden met de verbeteringen in OSX en iOS. Evolutie en kwaliteitsverbetering zijn ook belangrijk. AppleMusic vind ik door de familiedeal en integratie in beide Ossen erg interessant. Airplay wil ik meer gebruiken in huis en dan is een native-app altijd beter om te gebruiken.readytoflow schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:22:
Ik hoef die streaming rommel niet zo nodig. Als ik muziek wil dan koop ik het album wel.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Nee hoor, ervaring
Ik ben ook blij met de aankondigingen. Focus op performance is, met name in OS X heel welkom. Er zijn niet veel nieuwe functies getoond, maar wat getoond werd zag er wel nuttig uit. Geen 'kijk eens hoeveel functies wij kunnen toevoegen' keynote dit keer, maar ik kijk wel degelijk uit naar de releases.sebastius schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:26:
[...]
Moeten ze alles overtreffen? Ik ben dik tevreden met de verbeteringen in OSX en iOS. Evolutie en kwaliteitsverbetering zijn ook belangrijk. AppleMusic vind ik door de familiedeal en integratie in beide Ossen erg interessant. Airplay wil ik meer gebruiken in huis en dan is een native-app altijd beter om te gebruiken.
Want ze passen hun start moment van de sessies er niet op aan? Hoe is het daar binnen?Balance schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:25:
Ze zijn flink uitgelopen trouwens, al ruim 25 minuten. De developers hadden al een 10 min aan het lunchen moeten zijn, straks missen ze hun eerste sessie.
Over Dr. Dre : they were rapping about getting amorous with bitches (sometimes spelled with a z), being gangsta and how much they wanted to kill the police.
Niet echt een boeiend keynote.
Verbeteringen in OSX en iOS zijn wel leuk, niet spectaculair maar wel nuttig. Dat vond ik nog het beste nieuws.
Watch zag er okay uit, maar boeit mij nog steeds niet zo. Het heeft genoeg mogelijkheden, maar niet iets waarvoor ik naar de winkel loop.
Apple Music is leuk maar kan mij alleen overtuigen als de library of geluidskwaliteit groter/beter is, anders kan ik net zo goed bij Spotify blijven.
Verbeteringen in OSX en iOS zijn wel leuk, niet spectaculair maar wel nuttig. Dat vond ik nog het beste nieuws.
Watch zag er okay uit, maar boeit mij nog steeds niet zo. Het heeft genoeg mogelijkheden, maar niet iets waarvoor ik naar de winkel loop.
Apple Music is leuk maar kan mij alleen overtuigen als de library of geluidskwaliteit groter/beter is, anders kan ik net zo goed bij Spotify blijven.
Sorry hoor, maar ik reageerde ff met net zo'n dooddoener. Gewone Beats koptelefoons zijn prima koptelefoons, audio-kwaliteit is echt best wel goed. Natuurlijk heb je baas boven baas, maar het is een slim modemerk met een premiumprijs. Een beetje de Nike of Adidasschoen onder de koptelefoons.A4553 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:27:
[...]
Nee hoor, ervaringWeliswaar een aantal jaar geleden, dus ongetwijfeld zal het nu wel beter zijn dan toen.
Arstechnica: "They still have to start off talking about OS X by comparing it to Microsoft Windows."Tom schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:30:
Niet echt een boeiend keynote.
Tja, mag je vinden. Ik vind het prut. Liever een AKG of Sennheiser voor minder geld.SidewalkSuper schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:31:
[...]
Sorry hoor, maar ik reageerde ff met net zo'n dooddoener. Gewone Beats koptelefoons zijn prima koptelefoons, audio-kwaliteit is echt best wel goed. Natuurlijk heb je baas boven baas, maar het is een slim modemerk met een premiumprijs. Een beetje de Nike of Adidasschoen onder de koptelefoons.
Bij mij wisselt het per periode. Soms gebruik ik spotify met abo, soms zonder en ook veel iTunes met m'n eigen muziek.rimave schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:26:
Ik hoef die streaming rommel niet zo nodig. Als ik muziek wil dan koop ik het album wel.
Nee tuurlijk kan je niet blijven overtreffen. Maar je kan ook niet te lang stilstaan. Tuurlijk komt er straks weer een geweldige 6S. En multitasking is erg prettig. Maar de combi maakte het net iets specialer. Er zitten ook niet veel echt gave vernieuwingen in.sebastius schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:26:
[...]
Moeten ze alles overtreffen? Ik ben dik tevreden met de verbeteringen in OSX en iOS. Evolutie en kwaliteitsverbetering zijn ook belangrijk. AppleMusic vind ik door de familiedeal en integratie in beide Ossen erg interessant. Airplay wil ik meer gebruiken in huis en dan is een native-app altijd beter om te gebruiken.
Maar stabiliteit is altijd beter.
Ik hoop dan ook dat airplay waar hier ook 2ATV's en 4 speakers mee uitgerust zijn beter gaat werken. Het hapert toch nog al eens hoor en dan heb ik hier nog wel een compleet Apple Ecosysteem (airports, idevices, MacBook, airplay speakers).
Apple pay geen release datum voor rest van Europa. Ook geen Duitsland of Frankrijk? Waarom is dat?
Komt Apple music nou naast Match te staan?
Geen iCloud verbeteringen trouwens? Of heb ik wat gemist? Idem met Homekit.
En Ik kijk echt uit naar Homekit. Ik heb nu teveel apps om alles te bedienen hier.
Kan iemand me het open source gebeuren uitleggen? Wat kan je nu voor welk platform op welk platform ontwikkelen?
Ze geven ontwikkelaars de mogelijkheid om Swift voor andere dingen in te zetten. De lol daarvan is dat zodra er meer mensen geschoold raken in Swift, het automagisch makkelijker wordt om meer mensen zo gek te krijgen voor OSX/iOS te laten ontwikkelen.
Goed bezig, wilde m net posten:

Dus dan mag Google Apple wel dankbaar zijn dat ze zo'n mooie programmeertaal voor ze gemaakt hebben of begrijp ik het verkeerd? Toentertijd had Apple ook meegewerkt aan webkit en nu zit het in iedere browser.sebastius schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:38:
Ze geven ontwikkelaars de mogelijkheid om Swift voor andere dingen in te zetten. De lol daarvan is dat zodra er meer mensen geschoold raken in Swift, het automagisch makkelijker wordt om meer mensen zo gek te krijgen voor OSX/iOS te laten ontwikkelen.
Nou ja dat is natuurlijk afwachten. De theorie is dat door het open te gooien meer mensen vertrouwen krijgen in Swift en dat dan dus ook meer mensen er 'iets' mee gaan doen.
In theorie kun je met een Swift-port een groot deel van je iOS/OSX development op een Windows of Linux pc doen. Maar ook bv iets voor een ander platform zodra de compiler ervoor gemaakt is.
In theorie kun je met een Swift-port een groot deel van je iOS/OSX development op een Windows of Linux pc doen. Maar ook bv iets voor een ander platform zodra de compiler ervoor gemaakt is.
Volgens mij een probleem (hier in nl ten minste) met de banken, en dat Apple een bepaalde hoeveelheid van het geld wil hebben. Het is sws niet handiger dan wireless betalen met je pinpas...readytoflow schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:36:
[...]
Apple pay geen release datum voor rest van Europa. Ook geen Duitsland of Frankrijk? Waarom is dat?
Ja maar als je de apps voor Android dan net zo makkelijk net zo mooi kunt maken als voor iOS, waarom zou je dan nog een iOS device nemen?
Je hebt enkel de taal tot je beschikking, niet alle frameworks die er bij horen. Een app één op één overzetten is dan echt nog niet van toepassing.Dancing_Animal schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:51:
Ja maar als je de apps voor Android dan net zo makkelijk net zo mooi kunt maken als voor iOS, waarom zou je dan nog een iOS device nemen?
De downloads gaan niet snel zeg!
Hier wel, binnen 3 minuten iOS 9 voor de iPad binnen.carpebios schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:57:
De downloads gaan niet snel zeg!
Ziet er naar uit dat newsstand weg is. Is een gewoon mapje geworden.
via developer account, vult die automatisch in als je op dowloaden drukt, zoals altijd.Scrtz schreef op maandag 08 juni 2015 @ 22:15:
Voor 10.11 moet je een code hebben zie ik? Normaal kon je gewoon los downloaden
Beste nieuws van de avond: zowel OS X als iOS krijgen San Fransisco als default font in alle interfaces. Daar ben ik erg blij mee, Helvetica Neue is echt zo lelijk. Vooral in OS X stoort het me ontzettend, in iOS valt het nog wel mee.
http://thenextweb.com/app...s-new-san-francisco-font/
http://thenextweb.com/app...s-new-san-francisco-font/
*knip* dubbel
[ Voor 96% gewijzigd door monnick op 08-06-2015 22:28 ]
Dit topic is gesloten.