Toon posts:

HD per ongeluk geformateed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Was te zeer bezig met andere dingen, heb een derde HD in een systeem geprikt. Deze vervolgens aan een letter toegewezen, moest vervolgens opnieuw opstarten. Wilde slim zijn door de andere schijf ook al vast met een letter toe te wijzen en toe was alles weg. En nu het stomme, vervolgens diezelfde schijf met mijn stompzinnig gezicht geformateerd> Kortom, alle data onleesbaar.
Ik weet ook niet meer of het fat of ntfs was. Vraag is, wat kan ik het beste doen.
GetDataBack schijnt goed te funcioneren maar hiervoor zijn een fat en ntfs versie ne,... dat zit volgeplakt met allemaal spam en tracking troep. Wie heeft een idee?

Will

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Recuva werkt goed, GetDataBack ook (gewoon een schone versie pakken, die heeft geen spam oid erin zitten).

Zie ook Thematopic: Datarecovery

Verwijderd

Topicstarter
TERW_DAN schreef op zondag 07 juni 2015 @ 15:21:
Recuva werkt goed, GetDataBack ook (gewoon een schone versie pakken, die heeft geen spam oid erin zitten).

Zie ook Thematopic: Datarecovery
Ga het proberen, thxs
Will

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Let op dat je NIKS schrijft naar de te herstellen disk. Alle schrijfacties houden geen rekening met de oude data en kan dus herstel onmogelijk maken.

Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Topicstarter
Room42 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 15:28:
Let op dat je NIKS schrijft naar de te herstellen disk. Alle schrijfacties houden geen rekening met de oude data en kan dus herstel onmogelijk maken.
Super tip, thxs