Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de pc vooral gaan gebruiken om mee te gaan gamen. Ik speel het meeste csgo en GTA V. Dit moet wel op hoge settings met voldoende fps kunnen. Verder wil ik hem gaan gebruiken voor schoolopdrachten en natuurlijk gewoon surfen op het internet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De pc mag tussen de 750 en 800 euro gaan kosten inclusief verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een muis, toetsenbord, headset en speakers. Ik ben van plan om een tweedehands 144hz monitor te gaan kopen omdat ik vooral csgo speel en van meerdere mensen heb gehoord dat dat veel meerwaarde heeft.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Er moet sowieso een ssd in het systeem. Verder heb ik in andere topics gelezen dat een intel processor wordt aangeraden dus die wil ik er ook graag in. En natuurlijk een goede videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor bepaalde merken, afgezien van de intel processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee
Ga je overklokken?
Nee, ik ben niet van plan om te gaan overklokken
Hier het lijstje dat ik al had samengesteld:
Alvast bedankt voor eventuele reacties en hulp!
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de pc vooral gaan gebruiken om mee te gaan gamen. Ik speel het meeste csgo en GTA V. Dit moet wel op hoge settings met voldoende fps kunnen. Verder wil ik hem gaan gebruiken voor schoolopdrachten en natuurlijk gewoon surfen op het internet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De pc mag tussen de 750 en 800 euro gaan kosten inclusief verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een muis, toetsenbord, headset en speakers. Ik ben van plan om een tweedehands 144hz monitor te gaan kopen omdat ik vooral csgo speel en van meerdere mensen heb gehoord dat dat veel meerwaarde heeft.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Er moet sowieso een ssd in het systeem. Verder heb ik in andere topics gelezen dat een intel processor wordt aangeraden dus die wil ik er ook graag in. En natuurlijk een goede videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor bepaalde merken, afgezien van de intel processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee
Ga je overklokken?
Nee, ik ben niet van plan om te gaan overklokken
Hier het lijstje dat ik al had samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 180,95 | € 180,95 |
| 1 | ASRock H81M-HDS | € 45,95 | € 45,95 |
| 1 | MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB | € 237,95 | € 237,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 31,95 | € 31,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 12,27 | € 12,27 |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 51,30 | € 51,30 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 84,95 | € 84,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 747,27 | |
Alvast bedankt voor eventuele reacties en hulp!