Toon posts:

Game PC Samenstellen [Budget: €1.500]

Pagina: 1
Acties:
  • 215 views

Verwijderd

Topicstarter
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-4790K Boxed€ 339,90€ 339,90
1Asus Z97-PRO GAMER€ 136,95€ 136,95
1Seagate Desktop HDD ST3000DM001, 3TB€ 98,-€ 98,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 574,85

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een alleskunner, die de zwaarste games kan draaien zonder moeite, foto-videobewerking. Films met goed kwaliteit makkelijk draaien enzovoort, school gerelateerd ook.Het moet ook veel programma's aankunnen zware.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer €1.500 of meer

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?

Nee, ik wil alles vernieuwen

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk 2 videokaarten, 3 TB geheugen, .

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur wel dat het allemaal met elkaar samenwerkt.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Supersnelle pc, Super beeld, Update-baar met tijd.

Ga je overklokken?
Ik wil niet gaan overklokken, Omdat ik daar niet zoveel verstand van heb straks doe ik iets fouts.

Ik wil weten wat hier nog bij moet, Wat belangerijk is voor een superpc

• Tlozoot
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09-2023
Een SSD is een must. Als je geen voorkeur hebt voor de grote is 64gb genoeg voor het OS en wat programma's maar als je er videobewerkingssoftware en dergelijke op wil zetten kan je beter wat groter doen.http://tweakers.net/pricewatch/422395/samsung-850-evo-250gb.html

Daarnaast 2 strips van 8gb is ook geen overbodige luxe bij dat budget.
pricewatch: Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU

Behuizing is maar net wat je mooi vindt

Tja, misschien is het een idee om zelf wat meer informatie te geven wat prioriteit heeft aua onderdelen. Is hitte, geluid, energieverbruik een probleem? Wil je alles nieuw of ben je bereidt een kijkje in V&A te nemen? En heb je al nagedacht over software licenties?

Verwijderd

Topicstarter
+Tlozoot

Ik ga geen OS gebruiken, Voorkeur gaat naar Windows Ik wil graag
Is het beter om 2 strips van 16gb te kopen? Bestaat dat hahaha,
Ík heb echt geen verstand, Ik wil het hoogste beschikbaar met deze prijs
Prijs kan ik ook verhogen

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2015 12:27 ]

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-12 22:32
Ik zou eerst een hele pc via pricewatch in jouw forumpost zetten.
Handleiding Pricewatch

je hebt nu 3 dingen in je post..

Verwijderd

Topicstarter
Isgoed ga ik doen

• Tlozoot
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09-2023
OS staat voor operating system
dat houd ook Windows in.

Er zal vast wel 2x16gb geheugen bestaan, maar dat is nergems voor nodig. 16gb is al aan de hoge kant, maar dan zit je in ieder geval safe met ram-intensieve applicaties.

Je zou natuurlijk ook gewoon de bestbuy gamepc met een budget van 1500 euro uut de pricewatch kunnen nemen als je zelf geen andere specifieke eisen hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Zou u aub een link willen geven naar die forum,

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:04

br00ky

Moderator Harde Waren
Anderhalve maand geleden heb ik je er al opgewezen in br00ky in "Game PC Samenstellen Help!", maar we willen nog steeds een compleet eigen opzetje.

Aangezien dit ook hier ontbreekt sluit ik voorlopig je topic. Dit lijkt flauw, maar enerzijds doen we dit om ervoor te zorgen dat je zélf inzicht krijgt in wat er mogelijk is en anderzijds om de kwaliteit van de topicstarts hier te bewaken. Anders vervalt dit subforum in een "ik wil een pc voor x euro, mkay dank je doei" niveau, en dat is iets dat niemand wil :).

Om inspiratie op te doen kun je de verschillende topics in dit subforum doorzoeken en de recente Best buy guide van november, januari, maart en mei.

Tevens vind je veel waardevolle informatie in [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen. Met de Handleiding Pricewatch dien je vervolgens een mooi lijstje maken of naar je eigen profiel importeren en zelf gebruiken (dus géén copy-paste lijsten van andere sites bijv.). Met die informatie kan vervolgens gericht advies gegeven worden om het helemaal aan jouw wensen aan te passen.

Neem even contact op met me (pijltje naast mijn username, vervolgens "stuur bericht") als je een lijstje hebt, dan gooi ik je topic weer open, zodat je die erbij kan plaatsen.

Succes!

[ Voor 30% gewijzigd door br00ky op 07-06-2015 14:16 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.