Hallo, ik zou graag wat informatie en hulp willen bij het bouwen van een high-end gaming pc. Ik weet zelf er bijna of niks van het ineen steken van een pc. Ik heb zelf een beetje informatie opgezocht, maar ik ben er niet zeker van. 
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou graag de nieuwste games willen spelen op hoge kwaliteit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1000€ en 1200€.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, dit is mijn eerste pc die ik ga bouwen. Hiervoor heb ik een laptop gehad.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Liefst 16 gb ram geheugen, voor de rest weet ik er niet zo veel van. Ik was ook aan het twijfelen tussen 1 of 2 grafische kaarten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel Processor, eventueel AMD. grafische kaarten, NVIDIA maar ik sta open voor andere suggesties.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Pc moet lekker en smooth draaien bij nieuwe games zonder al te veel probemen. Ik zou er graag configuraties van de hardware compatibel zijn bij de case die niet al te duur is en er strak/stoer uitziet. Maar dit vind ik opzich niet heel belangerijk, als het kan moet het goed kunnen ventileren en niet al te veel kosten. Een beeldscherm dat goed genoeg is voor de prijs en kwaliteit voor games op te spelen.
Ga je overklokken?
Waarschijnelijk niet, dit is voor mij wat te ingewikkeld.
Hier is een lijstje die ik zelf heb samengesteld, kan er iets beter/goodkoper? Wat raden jullie aan?
Alvast bedankt voor de hulp.
Met vriendelijke groeten,
MagicalMani
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou graag de nieuwste games willen spelen op hoge kwaliteit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1000€ en 1200€.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, dit is mijn eerste pc die ik ga bouwen. Hiervoor heb ik een laptop gehad.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Liefst 16 gb ram geheugen, voor de rest weet ik er niet zo veel van. Ik was ook aan het twijfelen tussen 1 of 2 grafische kaarten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel Processor, eventueel AMD. grafische kaarten, NVIDIA maar ik sta open voor andere suggesties.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Pc moet lekker en smooth draaien bij nieuwe games zonder al te veel probemen. Ik zou er graag configuraties van de hardware compatibel zijn bij de case die niet al te duur is en er strak/stoer uitziet. Maar dit vind ik opzich niet heel belangerijk, als het kan moet het goed kunnen ventileren en niet al te veel kosten. Een beeldscherm dat goed genoeg is voor de prijs en kwaliteit voor games op te spelen.
Ga je overklokken?
Waarschijnelijk niet, dit is voor mij wat te ingewikkeld.
Hier is een lijstje die ik zelf heb samengesteld, kan er iets beter/goodkoper? Wat raden jullie aan?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 224,90 | € 224,90 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 66,50 | € 66,50 |
| 1 | Asus STRIX-GTX960-DC2OC-4GD5 | € 274,90 | € 274,90 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1500DM003 , 1.5TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Zalman ZM-T3 | € 22,72 | € 22,72 |
| 1 | Kingston HyperX Beast KHX16C9T3K2/16X | € 109,51 | € 109,51 |
| 1 | Asus DRW-24F1ST Zwart | € 13,42 | € 13,42 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 89,- | € 89,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 800,95 | |
Alvast bedankt voor de hulp.
Met vriendelijke groeten,