Beste mede-twerkers!
Voor een vriend van mij stel ik een game pc in elkaar met een uiterlijk max budget van 500,- liefst wat minder. Heb in de pricewatch rond gekeken en een degelijk systeem bij elkaar gescharreld, maar zou toch een second opinion willen (of meer!)
Samen met hem een lijstje gemaakt met een aantal onderdelen
HDD 1tb
30
Behuizing
Gratis
Optical
Gratis
Front panel
30~
Videokaarten
Uitzoeken
Hdd heb ik zelf nog liggen, reken ik 30 voor, kast maakt hem niet uit dus wordt een standaard p4 m-atx ding (heb ik toch genoeg van), evenals odd, krijgt hij ook gratis van me. Daarnaast nog wel een redelijke frontpanel met 3.5" jacks, usb3.0 en standaard kaartlezertje zou leuk zijn en heeft wel degelijk prioriteit, maar is geen dealbreaker
videokaart
Waar het allemaal op neerkomt dus. Want heb met de huidige samenstelling nog een budget van 160 piek. Hij hoeft niet nieuw te zijn, maar garantie is een must!
(Hoop stiekem een goede deal op een 960 te vinden
)
----------------
Hieronder standaard lijstje:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
het liefst elke game kunnen draaien al is het op low res, aldus vriend
Wat mag het systeem gaan kosten?
Uiterlijk 500,- all inclusive, reken zelf geen assemblagekosten als het niet binnen budget past, maar is natuurlijk wel zo leuk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
hij heeft een core2quad systeempje met gts250 staan die ik namens hem verkoop, dit is al in de 500 doorberekend. Daarnaast goede m+kb. Scherm is wel handig nieuw te halen, maar heeft geen prioriteit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ssd+/-120gb + 1tb hdd, 1 gpu van redelijk kaliber, 8gb ram, degelijke processor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
beter kwaliteit spul wat langer meegaat dan een bang voor buck ding, dit voornamelijk bij de voeding.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke eisen, geluid, hitte en verbruik maakt volgens hem niet uit. (Hij betaald nog niet zijn eigen rekening
)
Ga je overklokken?
nope
I hope to have supplied sufficient information,
kind regards
Voor een vriend van mij stel ik een game pc in elkaar met een uiterlijk max budget van 500,- liefst wat minder. Heb in de pricewatch rond gekeken en een degelijk systeem bij elkaar gescharreld, maar zou toch een second opinion willen (of meer!)
Samen met hem een lijstje gemaakt met een aantal onderdelen
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G3258 Boxed | € 69,10 | € 69,10 |
| 1 | ASRock H81M-HDS | € 45,95 | € 45,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | be quiet! System Power 7 450W | € 54,95 | € 54,95 |
| 1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 52,95 | € 52,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 275,90 | |
HDD 1tb
30
Behuizing
Gratis
Optical
Gratis
Front panel
30~
Videokaarten
Uitzoeken
Hdd heb ik zelf nog liggen, reken ik 30 voor, kast maakt hem niet uit dus wordt een standaard p4 m-atx ding (heb ik toch genoeg van), evenals odd, krijgt hij ook gratis van me. Daarnaast nog wel een redelijke frontpanel met 3.5" jacks, usb3.0 en standaard kaartlezertje zou leuk zijn en heeft wel degelijk prioriteit, maar is geen dealbreaker
videokaart
Waar het allemaal op neerkomt dus. Want heb met de huidige samenstelling nog een budget van 160 piek. Hij hoeft niet nieuw te zijn, maar garantie is een must!
(Hoop stiekem een goede deal op een 960 te vinden
----------------
Hieronder standaard lijstje:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
het liefst elke game kunnen draaien al is het op low res, aldus vriend
Wat mag het systeem gaan kosten?
Uiterlijk 500,- all inclusive, reken zelf geen assemblagekosten als het niet binnen budget past, maar is natuurlijk wel zo leuk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
hij heeft een core2quad systeempje met gts250 staan die ik namens hem verkoop, dit is al in de 500 doorberekend. Daarnaast goede m+kb. Scherm is wel handig nieuw te halen, maar heeft geen prioriteit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ssd+/-120gb + 1tb hdd, 1 gpu van redelijk kaliber, 8gb ram, degelijke processor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
beter kwaliteit spul wat langer meegaat dan een bang voor buck ding, dit voornamelijk bij de voeding.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke eisen, geluid, hitte en verbruik maakt volgens hem niet uit. (Hij betaald nog niet zijn eigen rekening
Ga je overklokken?
nope
I hope to have supplied sufficient information,
kind regards
[ Voor 37% gewijzigd door Tlozoot op 06-06-2015 17:55 ]