Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Op dit moment is windenergie een van de snelst groeiende energiebronnen binnen Nederland. Naast veel positieve geluiden, levert dit ook de nodige weerstand op bij omwonenden van windmolenparken.
Om deze reden is het belangrijk om meer onderzoek te doen naar de acceptatie van windenergie bij de Nederlandse bevolking. Vandaar dat ik voor mijn scriptie aan de TU Delft een enquête heb gemaakt om meer inzicht in te krijgen in de voorkeuren van de Nederlandse bevolking.

Zouden jullie mij willen helpen om deze enquête in te vullen? Het zal ongeveer 5 minuten duren.
*knip*
Alvast bedankt!

[ Voor 14% gewijzigd door ThinkPad op 05-06-2015 19:09 ]

• Proton_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:33

Proton_

Moderator Wonen & Mobiliteit 

Team Welles

De laatste vraag is erg abstract, het kost me moeite om me er een voorstelling van te maken. Ik denk dat het zou helpen om een foto/plaatje bij elke situatie te zetten (photoshop? google maps/streetview van bestaande situaties?).

Het ik-wil-een-warmtepomp FAQ topic- '23 MG5, douchen met wtw en Auer Edel Eau, verwarming met Vaillant Arotherm Plus.

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-11 22:33
Ik persoonlijk vind windmolens eigenlijk wel mooi en storen mij niet op een punt na. Dat is namelijk de schaduw. Zodra de schaduw van zo een ding op een woning komt is dit erg storend maar als je hem zo plaatst dat er nooit een schaduw op een woning komt vind ik het helemaal prima als ze in de buurt geplaatst worden :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

• liquid_ice
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11 07:22
Sir_Hendro schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 15:37:
Ik persoonlijk vind windmolens eigenlijk wel mooi en storen mij niet op een punt na. Dat is namelijk de schaduw. Zodra de schaduw van zo een ding op een woning komt is dit erg storend maar als je hem zo plaatst dat er nooit een schaduw op een woning komt vind ik het helemaal prima als ze in de buurt geplaatst worden :)
Ik heb vernomen dat sommige huizen worden uitgerust met een sensor om dat te herkennen en de betreffende windmolen kan dan stil worden gezet.

Klus page: http://klusthuis.blogspot.com

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:25
Voor deze enquête is vooraf geen toestemming gevraagd, het topic gaat daarom op slot.

Graag de regels nog even doornemen: Het algemeen beleid #verbodenspam
Derde bulletpoint ("Voor enquêtes...")

Dit topic is gesloten.